Trump haluaa armeijan kaduille. Yli 13 miljoonaa pitäisi kuulemma karkottaa. Niinkin tuoreella lailla kuin vuoden 1807 kapinalaki.
Selänteetkin kuulemma laitetaan maitojunalla kotiin
Minun puolesta jääkiekkoilijat voisivat sittenkin jäädä sinne
Trump on nero,vai...?
15
148
Vastaukset
- Anonyymi
Jättää pyyhkimät
silloin net
jääkiokkoiljatkin saa jäähä sinne.
mitä net tänne venyy muutamet loiset nekki
EVVK koekkoilijat.
TURHIA SYÖJIÄ. - Anonyymi
sosialistin aloitus.
mitä se teillew kuuluu kuitenkaan mitä USA tekee.
miten te jaksatte aina tuota iän ikuista mantraanne.
a
haisette kommunismille, sosiiademraateille siis.- Anonyymi
USA vaikuttaa Suomen asioihin paljon enemmän kuin luuletkaan, jopa jiesiöön saakka persuista tai kommareista huolimatta
Samahan se on just Syuomessakin hallituksen idea että ulkomaalaiset karkoitetaan jonnekin albaniaan tai afrikkaan.
Lue enemmän luulet vähemmän. Niin sulla se paska pyörii vaan ykkösasiana jutuissas näillä palstoilla, sairasta hyvin sairasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
USA vaikuttaa Suomen asioihin paljon enemmän kuin luuletkaan, jopa jiesiöön saakka persuista tai kommareista huolimatta
Samahan se on just Syuomessakin hallituksen idea että ulkomaalaiset karkoitetaan jonnekin albaniaan tai afrikkaan.
Lue enemmän luulet vähemmän. Niin sulla se paska pyörii vaan ykkösasiana jutuissas näillä palstoilla, sairasta hyvin sairastaOle vait
minua on turha opettaa pöljien
te olette kyllä sairas ite, aiva ite.
https://www.youtube.com/watch?v=8SYOWRu-G7g
ja niin, niin, niin , kade ku ikinä olla voi...
aina kadehtimassa.
- Anonyymi
pankaa ne vaipat naamalle ku menette lidliin jne.
ihimiset tsiikaa pitkään muuten siellä sisäällä...jooo...
näin sano eläkkeellä oleva hoordi autokaupias ja laittoi tarkoin vaipan nnaamalle ettei kato katota lidlissä sillai niinku, niin, niinku,, piiiitkäään niiinku...
On net kyllä uunoja ja arkoja kaiikki...jooo... - Anonyymi
nyt on muotia ja trendikästä haukkua trumbbia
olette te kyllä hölmöjä ja perusteellistisesti aivopestyka TOLLOJA kaikki.
ylen annin aivopesemiä jne- Anonyymi
Demokratiassa on onneksi ja hienoa, että voi arvostellakin päättäjiä.Sitä sanotaan sananvapaudeksi
Meneppä ryssässä kokeilemaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demokratiassa on onneksi ja hienoa, että voi arvostellakin päättäjiä.Sitä sanotaan sananvapaudeksi
Meneppä ryssässä kokeilemaanmen apaskalle hölmö...
- Anonyymi
persukset olivat kaikista fanaaysimpia myrkkypiikilla pakottajia ja aina vaipat tarkoin naamarissa.
ANO OLI AINOA TÄYSIJÄRKINEN silloinkin
Jussi halisaho oli yhtä fanaattinen kuin muutkin
Ehkä vielä pelokkaampikin. - Anonyymi
En ruoki tätä ketjua tämän enempää.
- Anonyymi
KATHEJA NÄKKYY OLEVAN AINAKI
- Anonyymi
Voisi aloittaa kantiksista ja itsestään. Eiköhän siellä ole kaikki maaläntit ryövätty intiaaneilta aikoinaan.
- Anonyymi
Aloittaja voisi opetella edes kirjottamaan ensiksi.
- Anonyymi
suomeen sama homma 2015 tullee ulos ja laittomasti maassa olevat ja rikolliset raiskaajat
- Anonyymi
Trump pullistelee , että tariffit Mexicoa, Kanadaa vastaan 25% ja Kiinaa vastaan peräti 60%.
Usalaiset eivät yksinkertaisuudessaan kuulemma käsitä,että se tarkoittaa tulleja noita vastaan.sehän tarkoittaa, että esim kiinalaisten tuotteiden hinnat nousee heille tuon 60 %.
Eikä nämä maat jää itkemään sitä vaan täräyttävät samat tullit jenkkirääsälle.
Tyhmyydestä Trumppia äänestäneet kuluttajat nostavat varmasti aika mölinät,kun heräävät,että he tämän maksavat itse, joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821269Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021057Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611020Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12969Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103943Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ154939Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68846Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77705
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704