mielellään ramatuulinen, profeetallinen huomioitavuus. ihan lauseella , muutamalla.
penni ajatuksestasi.mitä mieltä Stubbista presidenttinä?
24
191
Vastaukset
- Anonyymi
Täysi nolla tyyppi
- Anonyymi
olisit halunnut sen homon mieluummin.
Ihan jeestyyppi.jumalaton.
- Anonyymi
Stubbin painostuksen takia eduskunnassa äänestettiin homoisten "avijoliiton" laillistamisen ja siten syntihyväksyvyyjen puolesta ollen se päävaikuttaja äänestystulokseen. Hän kävi kuiskuttelemassa kansanedustajien korviin yhtenä suostutteluporkkanana se että homoliito hyväksytään kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kun siitä riittävän usein vaan äänestetään ja niin epävarmat kannastaan äänestivät kuten Stubb heitä neuvoi. Mulle tuli mieleen siitä saatana suostuttelemassa Eevaa paratiisissa. Juu, jumalaton hän on mutta en ole samaa mieltä että olisi jeestyppi kun mulle aikaansai suuren surun toiminnallaan. Silloin 2014 se oli voimaakkampaa surua. Nyt on vaan sopeuvuttu tilanteeseen, mutta kyllä se tietty surullisuus silmissä on tätä asijaa jos jäisi miettimään.
Mikä tekee Stubbista ihan jees tyypin?
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Stubbin painostuksen takia eduskunnassa äänestettiin homoisten "avijoliiton" laillistamisen ja siten syntihyväksyvyyjen puolesta ollen se päävaikuttaja äänestystulokseen. Hän kävi kuiskuttelemassa kansanedustajien korviin yhtenä suostutteluporkkanana se että homoliito hyväksytään kuitenkin ennemmin tai myöhemmin kun siitä riittävän usein vaan äänestetään ja niin epävarmat kannastaan äänestivät kuten Stubb heitä neuvoi. Mulle tuli mieleen siitä saatana suostuttelemassa Eevaa paratiisissa. Juu, jumalaton hän on mutta en ole samaa mieltä että olisi jeestyppi kun mulle aikaansai suuren surun toiminnallaan. Silloin 2014 se oli voimaakkampaa surua. Nyt on vaan sopeuvuttu tilanteeseen, mutta kyllä se tietty surullisuus silmissä on tätä asijaa jos jäisi miettimään.
Mikä tekee Stubbista ihan jees tyypin?
Selef UrgeHetero perheen isä. Kunnollinen.liikunnallinen.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Hetero perheen isä. Kunnollinen.liikunnallinen.
Kunnollinen ? Aikaansai sen homolain läpimenon. Mutta joo, meitä on moneen junaan, eikö niin?
Kunnollinen ? Aikaansai sen homolain läpimenon. Mutta joo, meitä on moneen junaan, eikö niin?
Selef UrgeVastasin sulle tuolla alempana. Huomasitko?
auroraboreallis kirjoitti:
Vastasin sulle tuolla alempana. Huomasitko?
Ps.ja kyllä stubb on kunnollinen ,tarkoitin perheen isänä.hoitaa perheensä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeNiin, ilmeisesti sinun mielestä ihmisoikeudet kuuluvat vain sinunkaltaisille?
- Anonyymi
Jumala varoitti äänestämästä Stubbia ja Haavistoa en olisi muutoinkaan voinut äänestää. Jätin siis 2-kierroksen väliin.
Ekalla kierroksella äänestin Harkimoa, koska sivustoaan lukiessani pidin hänen perheestään, äidistään. Ajattelin, ettei tuollaisen perheen poika voi kovin kauhea presidenttinäkään olla. Arvasin kyllä, ettei pärjää kisassa.
Stubb on juuri sellainen itseriittoinen, narsistinen ja muista piittaamattoman psykopaattinen Antikristuksen lähettiläs, kuin voi odottaakin.- Anonyymi
Minäkään en äänestänyt toisella kierroksella. Kovin olin pettynyt kun kaksi kaikkein kammottavinta ehdokasta oli toisella kierroksella.
Minä äänestin Rehniä äitini toiveesta. Sanoin äitillein ensin etten käy ketään äänestämässä, koska mulla oli aika selkeä ymmärrrys että nämä Stubb ja se toinen ovat kakkoskierroksella kuten olivatkin. Äänestettyäni Rehniä sain uutisista tietoon jotain sellaista Rehnistä etten olisi äänestänyt häntä jos olisin sen tiedon saanut hänestä ennen äänestämässä käyntiä.
Kun Stubb valittiin presitentiksi niin tuumin että tämä lie kiroukseksi Suomelle, jotain Jumalalta voi tulla Suomen kansaa vastaan. Toisaalta en sitten tiejä, mutta Raamatun kertomuksista huomaa että jokin reakointi Jumalalta on lopulta tullut. Mutta sytyslanka on Jumalala pitkä, aikaa annetaan sammuttamaan sytytslanka,parannuksentekoon. Mutta tämän kansan tila on sellainen että saapa nähjä tuleeko sitä henkellisä herätystä tälle kansalle, jota on lupailtu joka vuosi varmaan vuodesta 2016 alkaen alkavasi kesälomien jälkeen alkusyksyllä näyttää olevan se suosituin herätysaika.
Sen sijaan kristittyjen määrä on laskenut ja pilkalliston määrä kasvanut esim.. aikahaitarissa 10v. arvijoisellinen seurantajakso. Ja arvijostani on kyse. En tiejä mitä ihmissyjämissä tapahtuu, mutta heikommalle näyttää määrällisesti, mutta laatuhan se ratkaisee suklaaostoksillakin eikä se määrä. Tai kermakakkuostoksilla. Mieluummin pienempi kermakakku jos se on hyvää kuin isompi jos se on jumalatonta.
Minäkään en äänestänyt toisella kierroksella. Kovin olin pettynyt kun kaksi kaikkein kammottavinta ehdokasta oli toisella kierroksella.
Minä äänestin Rehniä äitini toiveesta. Sanoin äitillein ensin etten käy ketään äänestämässä, koska mulla oli aika selkeä ymmärrrys että nämä Stubb ja se toinen ovat kakkoskierroksella kuten olivatkin. Äänestettyäni Rehniä sain uutisista tietoon jotain sellaista Rehnistä etten olisi äänestänyt häntä jos olisin sen tiedon saanut hänestä ennen äänestämässä käyntiä.
Kun Stubb valittiin presitentiksi niin tuumin että tämä lie kiroukseksi Suomelle, jotain Jumalalta voi tulla Suomen kansaa vastaan. Toisaalta en sitten tiejä, mutta Raamatun kertomuksista huomaa että jokin reakointi Jumalalta on lopulta tullut. Mutta sytyslanka on Jumalala pitkä, aikaa annetaan sammuttamaan sytytslanka,parannuksentekoon. Mutta tämän kansan tila on sellainen että saapa nähjä tuleeko sitä henkellisä herätystä tälle kansalle, jota on lupailtu joka vuosi varmaan vuodesta 2016 alkaen alkavasi kesälomien jälkeen alkusyksyllä näyttää olevan se suosituin herätysaika.
Sen sijaan kristittyjen määrä on laskenut ja pilkalliston määrä kasvanut esim.. aikahaitarissa 10v. arvijoisellinen seurantajakso. Ja arvijostani on kyse. En tiejä mitä ihmissyjämissä tapahtuu, mutta heikommalle näyttää määrällisesti, mutta laatuhan se ratkaisee suklaaostoksillakin eikä se määrä. Tai kermakakkuostoksilla. Mieluummin pienempi kermakakku jos se on hyvää kuin isompi jos se on jumalatonta.
Selef UrgeStubb on minua muutaman vuoden vanhempi, ja liikunnallinen. Samastuin häneen. Aika outoa olis jos Jumala rankaisisi esm.sinua sen vuoksi että kansallasi on epäpätevä pressu.tai ketä vaan.
Mitä oon stubbia netissä seuraillut hänen rouvansa osaa kyllä tyylikkäästi edustaa.
Sinun jumalasi on äreä mies, joka vain odottaa milloin päästää väkivaltainen raivo valloilleen.- Anonyymi
Luonnonlait, ( Jumala ) eivät puutu valtion politiikkavalintoihin.
A.S On hyvin kielitaitoinen Suomen kansalainen. Varmaan toinenkin kausi viel odottaa hntä maamme näkyvimpänä poliitikkona.
- Anonyymi
Juudas
Juudasta pahempi pari astetta.
Ei mitään kunnioitusta.- Anonyymi
Suomen historiassa on ollut viisaita presidenttejä, jotka ovat ymmärtäneet Suomen geopoliittisen aseman.
Suomi on viety nykyisin vaaran paikkaan ja Suomen valtamediat ovat kompanneet tätä touhua.
https://www.youtube.com/watch?v=I7VGWy-Bbe8 - Anonyymi
"Juudasta pahempi pari astetta.
Ei mitään kunnioitusta."
Saattaa olla, VIELÄKIN pahempi!
Sukujuuret menevät ruotsii ja sieltä saksaa.
Mitä sanoo Jaakob pojistaa?
Daanista?
1. Moos. 49:17
Daan on käärmeenä tiellä, on polulla kyynä, joka puree hevosta vuohiseen, niin että ratsastaja syöksyy selin maahan.
Jostain syystä, Jaakobin pojista, Ilmestyskirjassa puutuu Daan!
"Myös hänen isänsä sukujuuria yltää ulkomaille eli Saksaan, Sveitsiin, Liettuaan, Viroon ja Venäjälle."
https://www.jarviseudunsanomat.fi/arkisto/2024/04/10/presidentti-alexander-stubbin-sukujuuret-yltavat-jarviseudulle-asti/
ja
"Alexander Stubb on äitinsä puolelta Setälän sukua. Vähemmän tunnettua on, että hänen juurensa liittyvät myös Kallioniemen huvilassa vaikuttaneeseen Krohnin sukuun.
Tasavallan presidentti Alexander Stubbin sukujuurissa on kytkös Ristiinaan ja erityisesti Saimaan rannalla sijaitsevaan Kallioniemen huvilaan. Hän on äitinsä puolelta Setälöiden sukua ja isänsä puolelta Krohnin sukua."
eli saksalainen!
https://meijansanomat.fi/2024/04/17/stubbin-sukujuurissa-kytkoksia-ristiinaan/
genome?
https://www.geni.com/people/Marcus-Stubb/6000000069558854917
tutki itse!
ja
https://gw.geneanet.org/rafaelo?lang=fi&n=stubb&p=goran
Joten onko sukulinjassa YHTÄÄ oikeaa Suomalaista!
ei ole.
Joten pahempi lkuin juudas!
menee sitten käännynnäisten kautta, kasakaoille eli Haamin ja Jaafetin sukuun!
Onko stupidon suvussa YHTÄÄ Suomalaista vuodesta 1400 mitä voi lukea?
ei ole.
Tästä olisi paljon juttua mutta olkoon.
Jumalan Sana ilmoitus:
sanovat olevansa juutalaisia mutta eivät ole!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.- Anonyymi
"mielellään ramatuulinen, profeetallinen huomioitavuus. ihan lauseella , muutamalla."
Tässä on lyhytkäinen PROFETAALLINEN huomiotavuus:
Haam ja Jaafet vihaa Seemiä.
esim Joosefia ja sitten Efraimia!
eli Suomlaisia!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Japanilaiset sanovat olevansa Daanin jälkeläisiä.
Toisaalta Tanska. Danmark... Tanskalaiset ovat juutteja eli gootteja. Itselläni on kaukaisia juuria mm. savolaiseen Jutin sukuun. Eli joskus tuhat vuotta sitten tänne hyökänneitä juutteja, viikinkejä.
Itseasiassa mulla on kauempia juuria myös Satakunnan Stubbeihinkin, mutten tiedä onko A. P:le Stubb samaa Stubb-sukua. Käsittääkseni faijansa on Viipurista. Tuo Stubb on joskus ammoin annettu nimitys tietyille palvelushenkilöille, en ole perehtynyt asiaan tarkemmin. Eli kaikki Stubbit eivät siis välttämättä ole sukua toisilleen.
A. S:n sukujuurista en tiedä, onko sukua "meidän Stubbeille". Tuon sukumme miespuoliset edustajat ovat kylläkin tuota A.S:n pitkänhuiskeaa olemusta. Onneksi ei kuitenkaan hammasrivistöltään.
Mutta tuo saksalaisuus meidän suvuissamme on kyllä ilmeistä, Liettuasta en tiennyt, olen arvuutellut Viroa ja sen länsisaaria. Vai, että Liettua? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaiset sanovat olevansa Daanin jälkeläisiä.
Toisaalta Tanska. Danmark... Tanskalaiset ovat juutteja eli gootteja. Itselläni on kaukaisia juuria mm. savolaiseen Jutin sukuun. Eli joskus tuhat vuotta sitten tänne hyökänneitä juutteja, viikinkejä.
Itseasiassa mulla on kauempia juuria myös Satakunnan Stubbeihinkin, mutten tiedä onko A. P:le Stubb samaa Stubb-sukua. Käsittääkseni faijansa on Viipurista. Tuo Stubb on joskus ammoin annettu nimitys tietyille palvelushenkilöille, en ole perehtynyt asiaan tarkemmin. Eli kaikki Stubbit eivät siis välttämättä ole sukua toisilleen.
A. S:n sukujuurista en tiedä, onko sukua "meidän Stubbeille". Tuon sukumme miespuoliset edustajat ovat kylläkin tuota A.S:n pitkänhuiskeaa olemusta. Onneksi ei kuitenkaan hammasrivistöltään.
Mutta tuo saksalaisuus meidän suvuissamme on kyllä ilmeistä, Liettuasta en tiennyt, olen arvuutellut Viroa ja sen länsisaaria. Vai, että Liettua?Haaa! Tuosta linkistä, nimiluettelosta löytyi yhdet yhteiset juuret.
Katopas jätkää. Juontavat Savonlinnan seudulle. En sano enempää.
- Anonyymi
Britannian vierailullaan Stubb totesi jotain sen kaltaista, ettei oikein tykkää näistä suomalaisista, vaan kokee olevansa enemmän ruotsalainen. En ihmettele, jos Stubbin kaudella Suomen alue päätyy takaisin Ruotsin osaksi.
- Anonyymi
Onhan Stubb Pave Väyrystä paljon parempi pressanakin.
- Anonyymi
Lipevä, vaisto sanoo, että älä luota.
- Anonyymi
ilmeisesti dementoitunut setä, ja väärässä paikassa...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.282823Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652633Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151704Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1281428- 1021417
- 1051399
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241197Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141093Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591005