Juu elikkäs oon 14 v ja mä en osaa ajaa pyörällä. Viimeksi sellaiseen ees oon koskenut ku olin kai kolme. Sen jälkee jostain syystä meni vaa naps enkä enää halunnu ajaa tai koskeakkaan hirveämmin pyöriin. Itellä löytyy vick bike. Siinä on pienempi rengas takana ja semmonen kai pyörän renkaan kone rengas edessä ja sit on niinku potkulauta, on sarvetki mut käytännössä kuin pyörä mutta potkitaan.
14 v ei osaa pyöeäillää
Anonyymi-ap
3
192
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule. Kokeilepa apupyörien kanssa.
- Anonyymi
EI apupyörien kanssa. Pienirunkoinen pyörä, kammet pois ja potkuttelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI apupyörien kanssa. Pienirunkoinen pyörä, kammet pois ja potkuttelua.
Potkutella voi ihan millä pyörällä tahansa, kun vain laskee satulan niin alas, että jalat yltävät hyvin maahan molemmin puolin pyörää. Onnistuu useimmiten myös, vaikka kammet olisivat paikalla. Riittää, että polkimet poistetaan, jos ne kolisevat jatkuvasti jalkoihin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671