Kotikullan lakanat ei arkikäytössä kestä

Anonyymi-ap

Kyllä sitten ottaa päähän nämä Kotikullan lakanat. Ei vaan käytössä kestä kuin hetken vaikka kuinka hyviltä näyttävätkin. Noh, hinta korreloi laatua. Taas tänään niitä Tokmannilla katselin kun vanhat lakanat taas riekaleina. Finlayssonit olis varmaan paremmat mutta kun hinta on tuplat, sius kelatkaa TUPLAT!! Ja ne myy niitä silti ja joku vielä ostaakin. Onhan se toki vähän nolo nukkua jonkun bangdahleshilaislapsen tekemissä lakanoissa, mutta ei se auta, köyhä on köyhä, joten pakko kai taas vaan pää kumarassa kulkea riistokapitalistin ansaan ja ostaa seuraavasta tilistä Kotikultaa vaikka ajatus tuntuukin yhtä vastenmiekiseltä kuin aina. Kyllä ne nyt sen puoli vuotta kestää!!

6

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on sitä Tokmannin omaa nimikkosarjaa. Yleensä ne ovat tarjouksessa, mutta en ole koskaan ostanut. Katselin niiden viikkotarjouksia netissä. Tällä viikolla siellä on Finlaysonin pussilakanasetti tarjouksessa. Pelkkiä Finlaysonin lakanoita en esitteessä nähnyt.

• Anonyymi

Köyhän ei kannata ostaa halpaa.

En tiedä mistä nykyään saisi oikeasti kestäviä lakanoita. Jonkun itse paukuttamaa pellavaa? Pellava on siitä ärsyttävää, että pehmeneminen kestää aikansa ja sitä ennen se on epämiellyttävän karhea ihoa vasten. Ja siitä irtoaa ihme pölynöyhtää ympäri asuntoa ikuisuuden, ei lopu koskaan. Ainakin noista halvemmista.

Silloin kun Finlayson vielä teki tuotteensa Suomessa, lakanat olivat laadukkaita. Nyt en menis takuuseen. Turkista taitavat tulla.

Ikean lakanat ja pussilakanat ovat kestäneet mulla jo kymmenen vuotta. Nykylaadusta en tiedä.

xLiner

• Meillä on aika monta Finlaysonin lakanasettiä ja ne ovat kyllä kaikki kestäneet todella hyvin käyttöä. En ole nyt muutamaan vuoteen ostanut, joten en tiedä nykyistä laatua. Voisin ostaa lisääkin, mutta Finlaysonin kuviot ovat joskus vähän liikaa minulle. Haluan lakanoiden olevan rauhallisia eikä mitään väripläjäyksiä. Nyt siellä on muuten hyvät alet menossa, joten saattaa hyvinkin löytää edulliseen hintaan makuuhuonetekstiilejä.

Hemtexin lakanoista minulla on myös enemmän positiivisia kuin negatiivisia kokemuksia, mutta laatu tuntuu jonkin verran vaihtelevan. Inhoan eniten sitä, jos lakanat menevät pesussa muodottomiksi ja niiden viikkaus siististi on melkein mahdotonta. Jotkut Hemtexin lakanat ovat tehneet tätä.

• Anonyymi

Lopeta liika seksi touhut ja vaihda useammin lakanat ei lakanat loputtomia kestä seksi touhuja ja seksistä johtuvaa hankausta ja joka kerta täytyis vaihtaa lakanat kun uusi tinderikaveri tulee kylään käymään aika kallista tuo tinderi joutuu ostaa lakanoita seksihepeneitä kondomeita ym

• Finlaysonit on nykyään todella ohutta kangasta. Mulla on kotikullan aluslakana ja Finlaysonin pussulakana, niin aika samalta laatu vaikuttaa. Finlaysonhan ei ole enää mikään tehdas, vaan teettää suunnittelun freelancereilla ja työn Turkissa. Yhtiön tehtävä on pääasiassa kerätä vaan rahaa, eikä se siltikään kannata.

• Anonyymi

"Tuurkiissaa, Turkissaaaaaaaah, aijaijaijaaa-ah!" :D. Mun extraohuet sukat on Turkista. Käyttänyt vasta niin vähän aikaa etten voi sanoa juuta tai jaata. Stadiumista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3793
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2231
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2104
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1552
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1447
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1143
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe