Piti oikein alkaa lukemaan.

Anonyymi-ap

Koiravaljakot on eskimoiden ja intiaanien PERINTEESEEN SEKÄ KULTTUURIIN LIITTYVIÄ KULKUVÄLINETÄ.
Tuo on KUNNIAN LOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN, KOSKA HE SAAVAT VAPAASTI MAINOSTAA FACEBOOKISSA VALETTA SAAMELAISTA.
IGLUT OVAT YHTÄ PERÄTÖNTÄ VALETTA!
YMPÄRI LAPIN LÄÄNIÄ SAAVAT VALEHDELLA JA JAUHAA PASKAA!

EIVÄT OLE KUNNANJOHTAJAT OLLEET PERILLÄ SIITÄ, ETTÄ MITEN LAPISSA IHMISET OVAT PERINTEISESTI ASUNEET!

TÄMÄHÄN ON JO KANSALLISHÄPEÄ JA KYLLÄ OVAT TAINNEET OLLA PÄIHTYNEENÄ, KUN OVAT SAAMELAISALUEEN MATKAILUA KEHITTÄNEET.

1

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se hyvä puoli on, että olen YRITTÄJÄ ja Y-tunnus on voimassa vaikka en yrittäjänä toimikkaan ja minä olen sentään SYNTYNYT Inarin kunnassa ja suvut ovat asuneet Petsamossa saamelaisten sekä koltansaamelaisten kanssa.
      He olivat menneet Petsamoon joskus 1860 ja he ovat varmaan itsekkin asuneet ensin TURVEKAMMEISSA ennen, kuin ovat TALONSA RAKENTANEET.

EI AUTA, KUIN TUKKIA TUO YHTIÖIDEN KONKURSSIIN MENO MAHDOLLISUUS, KOSKA HE MAKSATTAVAT MUUTEN MEILLE KAIKKI JA EI SAADA EDES KORVAUKSIA.
      MATKAILU YRITTÄJÄT EIVÄT VOI KONKURSSIIN MENNÄ, KOSKA HE VOIT MYYDÄ VAIKKA 50 EUROA YÖ JA EI SE HAITTAA VAIKKA OLISI HOMETTA TAI HUONOSTI SIIVOTTU.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      138
      3851
    2. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      68
      2721
    3. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      51
      2713
    4. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      85
      2493
    5. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      33
      2360
    6. Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen

Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.
      Ikävä
      105
      1478
    7. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      83
      1394
    8. Kaste pelastaa ihmisen

Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm
      Kaste
      640
      1323
    9. Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla

Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday
      Maailman menoa
      164
      1167
    10. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      82
      1141
    Aihe