Koiravaljakot on eskimoiden ja intiaanien PERINTEESEEN SEKÄ KULTTUURIIN LIITTYVIÄ KULKUVÄLINETÄ.
Tuo on KUNNIAN LOUKKAUS SEKÄ SYRJINTÄÄ MINUA KOHTAAN, KOSKA HE SAAVAT VAPAASTI MAINOSTAA FACEBOOKISSA VALETTA SAAMELAISTA.
IGLUT OVAT YHTÄ PERÄTÖNTÄ VALETTA!
YMPÄRI LAPIN LÄÄNIÄ SAAVAT VALEHDELLA JA JAUHAA PASKAA!
EIVÄT OLE KUNNANJOHTAJAT OLLEET PERILLÄ SIITÄ, ETTÄ MITEN LAPISSA IHMISET OVAT PERINTEISESTI ASUNEET!
TÄMÄHÄN ON JO KANSALLISHÄPEÄ JA KYLLÄ OVAT TAINNEET OLLA PÄIHTYNEENÄ, KUN OVAT SAAMELAISALUEEN MATKAILUA KEHITTÄNEET.
Piti oikein alkaa lukemaan.
1
128
Vastaukset
- Anonyymi
Se hyvä puoli on, että olen YRITTÄJÄ ja Y-tunnus on voimassa vaikka en yrittäjänä toimikkaan ja minä olen sentään SYNTYNYT Inarin kunnassa ja suvut ovat asuneet Petsamossa saamelaisten sekä koltansaamelaisten kanssa.
He olivat menneet Petsamoon joskus 1860 ja he ovat varmaan itsekkin asuneet ensin TURVEKAMMEISSA ennen, kuin ovat TALONSA RAKENTANEET.
EI AUTA, KUIN TUKKIA TUO YHTIÖIDEN KONKURSSIIN MENO MAHDOLLISUUS, KOSKA HE MAKSATTAVAT MUUTEN MEILLE KAIKKI JA EI SAADA EDES KORVAUKSIA.
MATKAILU YRITTÄJÄT EIVÄT VOI KONKURSSIIN MENNÄ, KOSKA HE VOIT MYYDÄ VAIKKA 50 EUROA YÖ JA EI SE HAITTAA VAIKKA OLISI HOMETTA TAI HUONOSTI SIIVOTTU.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1795012Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204418Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432902- 522511
- 271929
- 221767
- 351760
- 681751