en vaan käsitä mikä laitesukelluksessa ihmisiä kiehtoo, oon käyny kurssin ja sukellellu koko viime kesän mutta en ole löytänyt siitä mitään hienoa vielläkään joten nyt on aika lopettaa tuo turha ja tyhjänpäiväinen harrastus. Laitteilla sukeltaessa ei saa liion ollenkaan sitä oikeeta sukeltamisen fiilistä missä ihminen rikkoo elementtinsä ja on maailmansa kuningas, vapaa sukellus on se ainoa oikea tapa sukeltaa. siis ihan tosissaa nyt hei, laitesukellustahan voi harrastaa jokainen ylipainoinen pullamössö mammanpoika ja typykkä! se ei ole urheilua, se ei ole seikkailua, se on vaan pinnan alla hengailua apuvälineiden kanssa, siinä ei ole mitään extremeä että tapaturman tsäänssit on jotain yks,sadasta tuhannesta tai jotain, tuskin tulen koskaan ymmärtämään laitesukellusta harrastavia ihmisiä, varsinkaan niitä jotka käy pelkän p1:sen, niihin syvyyksiinhän pääsee ilman laitteitakin
Laitesukellus nyhvöille
3
1179
Vastaukset
- pullamössö mammanpoika
En minäkään käsitä mikä laitesukeltamisessa kiehtoo mutta mukavaa se vain on. Olen itse samassa tilanteessa kuin "ihmettelen!!!!!", eli sukeltamista on takana reilu vuosi. Erona on se, että innostus vain kiihtyy. Minua kiinnostaa laitesukelluksessa juuri se, että se ei ole urheilua vaan pinnan alla hengailua apuvälineiden kanssa. On tosi mukavaa uida kolmiulotteisesti P1-syvyyksissä ja pällistellä kiireettä vedenalaista maailmaa. Tapaturman tsäänssit ja ekstremisyys evät paljon kiinnosta.
Toivotan nimimerkille "ihmettelen!!!!!" menestystä jonkin paremmin motivoivan harrastuksen parissa. - Jaska Kustavi
Voisin kirjoittaa pitkäsi siitä, mikä laitesukelluksessa kiehtoo.
Provokaatioyrityksesi ei ehkä ole kuitenkaan sen arvoinen, että jaksaisin nähdä vaivaa. Sukeltajat ylipäätään ovat keskimääräistä rauhallisempaa väkeä, joten tuskin pääset nautiskelemaan aikaansaamastasi keuhkoamisesta täällä. - uhoajia
Ensinnäkin, jos joku aloittaa sukeltamisen voidakseen sanoa harrastavansa jotakin Extreamia, niin jo lähtökohdat on syvältä sanonko mistä. Vaikka itsekin olen erittäin aktiivinen vapaasukelluksen harrastaja ja oma syvyysenkkakin näin amatööriksi mielestäni kohtuullinen (43m), niin laitesukelluksessa ainakin itseäni kiehtoo monikin asia kuten esim. merenalainen luonto (lähinnä etelän vesissä), hylyt ja niiden historia, se aivan sanoinkuvaamattoman upea painottomuuden tunne ja hiljaisuus ja niin moni muu asia, etten jaksa kaikkea kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512