en vaan käsitä mikä laitesukelluksessa ihmisiä kiehtoo, oon käyny kurssin ja sukellellu koko viime kesän mutta en ole löytänyt siitä mitään hienoa vielläkään joten nyt on aika lopettaa tuo turha ja tyhjänpäiväinen harrastus. Laitteilla sukeltaessa ei saa liion ollenkaan sitä oikeeta sukeltamisen fiilistä missä ihminen rikkoo elementtinsä ja on maailmansa kuningas, vapaa sukellus on se ainoa oikea tapa sukeltaa. siis ihan tosissaa nyt hei, laitesukellustahan voi harrastaa jokainen ylipainoinen pullamössö mammanpoika ja typykkä! se ei ole urheilua, se ei ole seikkailua, se on vaan pinnan alla hengailua apuvälineiden kanssa, siinä ei ole mitään extremeä että tapaturman tsäänssit on jotain yks,sadasta tuhannesta tai jotain, tuskin tulen koskaan ymmärtämään laitesukellusta harrastavia ihmisiä, varsinkaan niitä jotka käy pelkän p1:sen, niihin syvyyksiinhän pääsee ilman laitteitakin
Laitesukellus nyhvöille
3
1084
Vastaukset
- pullamössö mammanpoika
En minäkään käsitä mikä laitesukeltamisessa kiehtoo mutta mukavaa se vain on. Olen itse samassa tilanteessa kuin "ihmettelen!!!!!", eli sukeltamista on takana reilu vuosi. Erona on se, että innostus vain kiihtyy. Minua kiinnostaa laitesukelluksessa juuri se, että se ei ole urheilua vaan pinnan alla hengailua apuvälineiden kanssa. On tosi mukavaa uida kolmiulotteisesti P1-syvyyksissä ja pällistellä kiireettä vedenalaista maailmaa. Tapaturman tsäänssit ja ekstremisyys evät paljon kiinnosta.
Toivotan nimimerkille "ihmettelen!!!!!" menestystä jonkin paremmin motivoivan harrastuksen parissa. - Jaska Kustavi
Voisin kirjoittaa pitkäsi siitä, mikä laitesukelluksessa kiehtoo.
Provokaatioyrityksesi ei ehkä ole kuitenkaan sen arvoinen, että jaksaisin nähdä vaivaa. Sukeltajat ylipäätään ovat keskimääräistä rauhallisempaa väkeä, joten tuskin pääset nautiskelemaan aikaansaamastasi keuhkoamisesta täällä. - uhoajia
Ensinnäkin, jos joku aloittaa sukeltamisen voidakseen sanoa harrastavansa jotakin Extreamia, niin jo lähtökohdat on syvältä sanonko mistä. Vaikka itsekin olen erittäin aktiivinen vapaasukelluksen harrastaja ja oma syvyysenkkakin näin amatööriksi mielestäni kohtuullinen (43m), niin laitesukelluksessa ainakin itseäni kiehtoo monikin asia kuten esim. merenalainen luonto (lähinnä etelän vesissä), hylyt ja niiden historia, se aivan sanoinkuvaamattoman upea painottomuuden tunne ja hiljaisuus ja niin moni muu asia, etten jaksa kaikkea kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822