Kalju.Mitä mieltä?

Juuri ajettu

Tuli nyt sitten ajettua pää kaljuksi ja haluaisin tiedustella, että mitä mieltä tästä lookista ollaan?

29

26515

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jane

      Riippuu kuule ihan siitä sopiiko kalju juuri sinulle. Omasta mielestäni kalju sopii ainoastaan lihaksikkaille miehille tai ainakaan koskaan en ole nähnyt kuikeloa jolla olisi hyvännäköinen kalju.

      Tosin mielummin kalju kuin pitkä tukka. Hyi hel*tti!

      • Vai niin!

        Mulla on pitkä tukka;(


      • Anonyymi

        Mun seuralaisellani on tumma tiuha tukka, hyvin lyhyeksi ajeltu, sopii hänelle tosi hyvin...


    • sanna

      Toiset pitävät kaljusta, toiset pitkistä ja toiset lyhyistä hiuksista. Omasta mielestäni pitkä hiukset ovat paremmannäköiset, mutta mielipiteitä on monia.

      • TIV

        kalju on ok!mietein pitkään uskallanko ajaa kaljuksi mutta tein sen ja olen tosi komea kaverit ja sukulaiset ei voisi kuvitellakaan enää mulla hiuksia!Rohkeasti vain kokeilemaan.


    • Mielipide

      Tosi harvan pää on sellainen, että kalju näyttäisi hyvältä tyyliin Vin Diesel... Ja sitten kun se ei näytä, niin ekana tulee heti mieleen uusnatsi.

    • Imelda

      Ei usein ollenkaan paha, ihan päinvastoin! On tällaisen aikuisen naisen makuun ainakin.

      • kaljuja

        Niille tai sille,joka moittii kaljuja,niin haluaisin kertoa,että toiset ovat kaljuja aivan omaa syyttään. Tokihan sitä voisi mennä kirurgin juttusille tai ostaa irtoletin tai muun peruukin,mutta miksi pitäsi?
        Siisti kalju on vallan mainio ja verraten helppohoitoinenkin. Toki kaverini,joka on kalju kertoi joskus,että hän on saanut kohtelua kuin olisi sairas. Minusta pystypäin kulkeva kalju tai kaljuuntuva on parempi kuin se,että esim. kasvattaa sivuilta hiuksia ja yrittää kääntää sivuhapset peittämään kaljuuntuvaa päälakea.
        Nim.merkki *Itsekkin kaljuuntuva.
        PS: Vaikka olen mies uskallan väittää,että Sean Conneryä suorastaan pukee kaljuus. Ja täytyy oikein käyttää mielikuvitusta,että pystyy ajattelemaan, miltä Kekkonenkin olisi näyttänyt, jos hänellä olisi ollut hiukset päässä.
        Tärkeintä lienee hygienia.


      • tukallinen mies
        kaljuja kirjoitti:

        Niille tai sille,joka moittii kaljuja,niin haluaisin kertoa,että toiset ovat kaljuja aivan omaa syyttään. Tokihan sitä voisi mennä kirurgin juttusille tai ostaa irtoletin tai muun peruukin,mutta miksi pitäsi?
        Siisti kalju on vallan mainio ja verraten helppohoitoinenkin. Toki kaverini,joka on kalju kertoi joskus,että hän on saanut kohtelua kuin olisi sairas. Minusta pystypäin kulkeva kalju tai kaljuuntuva on parempi kuin se,että esim. kasvattaa sivuilta hiuksia ja yrittää kääntää sivuhapset peittämään kaljuuntuvaa päälakea.
        Nim.merkki *Itsekkin kaljuuntuva.
        PS: Vaikka olen mies uskallan väittää,että Sean Conneryä suorastaan pukee kaljuus. Ja täytyy oikein käyttää mielikuvitusta,että pystyy ajattelemaan, miltä Kekkonenkin olisi näyttänyt, jos hänellä olisi ollut hiukset päässä.
        Tärkeintä lienee hygienia.

        Luonnollisen kaljun yleensä erottaa siitä, ettei päälaella ole sänkeä, vaan ainoastaan sivuilla.

        Punttisalilla näkyy yksi päänsä kaljuksi ajellut jätkä, joka käyttää sairaalan yöpukua muistuttavia treenikuteita. Kun pää ei vielä ole erityisen komean muotoinen, vaikutelma on lähinnä sytostaattihoitopotilas. Toisaalta monille taas sopii tosi hyvin.


      • Laalalaa
        tukallinen mies kirjoitti:

        Luonnollisen kaljun yleensä erottaa siitä, ettei päälaella ole sänkeä, vaan ainoastaan sivuilla.

        Punttisalilla näkyy yksi päänsä kaljuksi ajellut jätkä, joka käyttää sairaalan yöpukua muistuttavia treenikuteita. Kun pää ei vielä ole erityisen komean muotoinen, vaikutelma on lähinnä sytostaattihoitopotilas. Toisaalta monille taas sopii tosi hyvin.

        Mä tykkään hirveesti sellaisesta millin sängestä miehellä. Mutta se vaatii hyvän mallisen pään.


      • Anonyymi
        kaljuja kirjoitti:

        Niille tai sille,joka moittii kaljuja,niin haluaisin kertoa,että toiset ovat kaljuja aivan omaa syyttään. Tokihan sitä voisi mennä kirurgin juttusille tai ostaa irtoletin tai muun peruukin,mutta miksi pitäsi?
        Siisti kalju on vallan mainio ja verraten helppohoitoinenkin. Toki kaverini,joka on kalju kertoi joskus,että hän on saanut kohtelua kuin olisi sairas. Minusta pystypäin kulkeva kalju tai kaljuuntuva on parempi kuin se,että esim. kasvattaa sivuilta hiuksia ja yrittää kääntää sivuhapset peittämään kaljuuntuvaa päälakea.
        Nim.merkki *Itsekkin kaljuuntuva.
        PS: Vaikka olen mies uskallan väittää,että Sean Conneryä suorastaan pukee kaljuus. Ja täytyy oikein käyttää mielikuvitusta,että pystyy ajattelemaan, miltä Kekkonenkin olisi näyttänyt, jos hänellä olisi ollut hiukset päässä.
        Tärkeintä lienee hygienia.

        Siittä... voi ei, taas törmää tähän ns kirjoitusvirheeseen.. voivoivoi


    • BCF

      Mun mies on tällane...:
      184cm pitkä, paino 101kg.
      Lihasta, lihasta, lihasta! Tajuton kroppa :P
      Ja kalju! Kyllä naisten päät kääntyy :)

      Olen siinä kyllä ihan samaa mieltä et kalju sopii kyllä vain tuollaisille isoille ja riskeille miehille paremmin.. :)

      • Kaunotar79

        Kasvattakaa miehet tukka takaisin, jos se vielä kasvaa. Hiukselliset miehet saavat tutkimusten mukaan lähes kymmenen kertaa enemmän naisseuraa kuin kaljut. Mikä ihmeen villitys on Suomessa saanut miehet kynimään hiuksensa pois päästä ? Näistä sivuista on tullut kaljujen miesten itsekehun foorumeita. On eri asia, jos tukka ei kasva, niin sillehän ei voi mies itse mitään ja se on hyväksyttävää.


    • Namina

      Kalju sopii eunukeille ja orjille.

    • Vain harvoille

      Ei käy kuin harvoille. Riippuu tietysti kokonaisuudesta.

    • Timppa

      kalju on tosi ok!

      • Sami

        Mulla on itselläni kalju johtuen ihan vaan geeneistä. Mulla lähti tukka päästä 15v. Silloin se vitutti mutta nykyisin siihen on tottunut. Suosittelen partahöylää 2x viikossa! Aluksi huomiota saattaa kiinnittää siihen että ajettu alue on luonnollisestikin vähemmän ruskettunut, Mut aurinkoa, aurinkoa. Itse en enää ees muista miltä tuntuu kun on hiukset. Plussana helppohoitoinen. Tietenkin kalju on sellainen vedenjakaja et jotku tykkää, toiset ei. Mielestäni kalju sopii hyvin miehille joilla on terävät kasvonpiirteet ja hyvin tummat kulmat.

        Pisteenä i:n päälle on korvikset kumpaankin korvaan. Itse olen ainakin tyytyväinen ulkonäkööni. Tyttökaverin mielestä kalju on helvetin seksikäs!


      • Reservin viestimies
        Sami kirjoitti:

        Mulla on itselläni kalju johtuen ihan vaan geeneistä. Mulla lähti tukka päästä 15v. Silloin se vitutti mutta nykyisin siihen on tottunut. Suosittelen partahöylää 2x viikossa! Aluksi huomiota saattaa kiinnittää siihen että ajettu alue on luonnollisestikin vähemmän ruskettunut, Mut aurinkoa, aurinkoa. Itse en enää ees muista miltä tuntuu kun on hiukset. Plussana helppohoitoinen. Tietenkin kalju on sellainen vedenjakaja et jotku tykkää, toiset ei. Mielestäni kalju sopii hyvin miehille joilla on terävät kasvonpiirteet ja hyvin tummat kulmat.

        Pisteenä i:n päälle on korvikset kumpaankin korvaan. Itse olen ainakin tyytyväinen ulkonäkööni. Tyttökaverin mielestä kalju on helvetin seksikäs!

        Armeijaan mentäessä vedin pään kaljuksi ja siitä asti olen ilman tukkaa kulkenut, eli n. 1.5 vuotta.


      • bold 71
        Sami kirjoitti:

        Mulla on itselläni kalju johtuen ihan vaan geeneistä. Mulla lähti tukka päästä 15v. Silloin se vitutti mutta nykyisin siihen on tottunut. Suosittelen partahöylää 2x viikossa! Aluksi huomiota saattaa kiinnittää siihen että ajettu alue on luonnollisestikin vähemmän ruskettunut, Mut aurinkoa, aurinkoa. Itse en enää ees muista miltä tuntuu kun on hiukset. Plussana helppohoitoinen. Tietenkin kalju on sellainen vedenjakaja et jotku tykkää, toiset ei. Mielestäni kalju sopii hyvin miehille joilla on terävät kasvonpiirteet ja hyvin tummat kulmat.

        Pisteenä i:n päälle on korvikset kumpaankin korvaan. Itse olen ainakin tyytyväinen ulkonäkööni. Tyttökaverin mielestä kalju on helvetin seksikäs!

        Moi! Voiko aikuisten oikeesti käyttää hiusten "sheivaamiseen" noita karvanpoistoaineita? Olen sitkeästi aina höylännyt...turkasen työlästä pitää sänki pois. Nyt kuulin, että porukka käytää ainehia poistoon... tietoa ja kommentteja Kiitos!


      • jo
        bold 71 kirjoitti:

        Moi! Voiko aikuisten oikeesti käyttää hiusten "sheivaamiseen" noita karvanpoistoaineita? Olen sitkeästi aina höylännyt...turkasen työlästä pitää sänki pois. Nyt kuulin, että porukka käytää ainehia poistoon... tietoa ja kommentteja Kiitos!

        VEET pitää karvat poissa pidempään ;)


      • hiuksellinen

        kalju on kalju ja muistuttaa ...................


      • Missä parta?
        hiuksellinen kirjoitti:

        kalju on kalju ja muistuttaa ...................

        Kalju sopii tosiaan tietyille tyypeille kenen pään muoto suosii sellaista. Kokeilemallahan se selviää, nopeesti kasvaa takaisin kuitenkin. Hyvä parturi osaa myös sanoa sopiiko kalju sinulle tai lyhyt 1-3mm. Kalju sopii myös hyvin sellasille kellä kasvaa parta hyvin. Sellainen grunge parta on aika rock kaljun kanssa. :) Meikäläisellä ei kasva vaikka ikää on kolmekymmentä. Tai no kasvaa, mutta vaaleeta amis tyyppiä.


      • Anonyymi
        Sami kirjoitti:

        Mulla on itselläni kalju johtuen ihan vaan geeneistä. Mulla lähti tukka päästä 15v. Silloin se vitutti mutta nykyisin siihen on tottunut. Suosittelen partahöylää 2x viikossa! Aluksi huomiota saattaa kiinnittää siihen että ajettu alue on luonnollisestikin vähemmän ruskettunut, Mut aurinkoa, aurinkoa. Itse en enää ees muista miltä tuntuu kun on hiukset. Plussana helppohoitoinen. Tietenkin kalju on sellainen vedenjakaja et jotku tykkää, toiset ei. Mielestäni kalju sopii hyvin miehille joilla on terävät kasvonpiirteet ja hyvin tummat kulmat.

        Pisteenä i:n päälle on korvikset kumpaankin korvaan. Itse olen ainakin tyytyväinen ulkonäkööni. Tyttökaverin mielestä kalju on helvetin seksikäs!

        Kunnon takatukka, rasvanen letti niskassa, mitäs siihen lisäämään


    • 121212

      Omaan aidon kaljun, eli hiukset ei kasva keskellä. Suvun kaikki miehet on kaljuja.
      En ole koskaan kärsinyt mistään traumasta asian suhteen. 15vuotiaana alkoi ohimoilta tukka lähteä.
      Harveneminen hidastui jossain vaiheessa ja tiivistyi muutama vuosi sitten. Nyt ikää on 44v.
      Pidän tuollaista 6mm pituisia hiuksia siellä missä kasvaa. Ihan klaniksi en halua pistää.
      Liikaa työtä. Harjaa tai kampaa en ole tarvinnut muutamaan vuoteen. Hiusten kuivaaminen
      pyyhkeeseen riittää. Hetken kuluttua pää on kuiva. Vaimo leikkaa hiukset. Ei juurikaan kandee
      maksaa kenelekään niin mitättömästä työstä. Itekin on tullut leikattua, mutta tykkään kun
      vaimo leikkaa. Jotkut väittävät että kaljut jää naismarkkinoilla vähemmälle. Tätä väitettä
      en allekirjoita. Naistentansseissa käy parempi flaksi minulla kun kavereilla.
      Tähän tulokseen on isänikin päässyt. Testosteroinin vaikus kaljuilla on voimakkaampi.
      En ole koskaan miettinyt mitään syvällisempää kaljuudesta. Se on niin itsestään selvyys
      Eurooppalaisilla miehillä. Meillä riittää kun vaimo ja tytär joutuu tuhraamaan hiuksiensa kanssa.
      Nuorilla klaniksi leikkaaminen kuuluu johonki??????? En oikein tiedä mihin, mutta ihan OK
      Ehkä siinä on jotain äijää, vai haluaako näyttää vanhemmalta kuin on tai...... en tiedä.

      Helppohoitoiset ne on kuitenkin

      • 121212

        Pikku lisäys vielä tuohon äskeiseen. Joskus olen ihmetellyt miksi hiukset lähtee,
        mutta parta kasvaa jopa liikaa ja aivan mustana.
        Olen todella laiska ajamaan partaa. 1-2kertaa viikossa joten kaljun lisäksi pidän
        sänkeä, niin paitsi jos olen menossa ihmisten ilmoille:) Juhliin, tansseihin tai johonkin vastaavaan


    • lkl

      kunnon miehil on vain lyhyet hiukset tai kalju naisille on tarkotettu pitkät hiukset

    • jokaisellejotakin

      Kokonaisuus merkitsee. Kalju mies kaljamahoineen ei todellakaan käännä päätäni. Jos treenaat ja kroppasi näyttää hyvältä niin kalju menee siinä sivussa vaikka en himoitse muuten kaljujen perään. Jos tukka kasvaa miksi leikata se. En ole tatskojenkaan perään, yäk. Siisti mies, kalju tai ei, tatskaton, hyvä juttu.

    • Anonyymi

      Olen nainen. Ohuet hiukset, ei tule kuuloonkaan että kasvattaisin pitkät hiukset... ei vaan onnistu, olisivat vain hapset, harvat sellaiset... kiva leikkaus niin näyttää suht hyvältä, jopa tyttömäiseltä

    • Anonyymi

      Mul oli naiskaveri, päänahka näkyi kun tukkaa oli niin vähän, harvahapsi...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1912
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe