Kun tekee sitkeästi koko ajan näitä asioita laihtuu itsestään
Paino saattaa pysyä jopa kuukaudenkin samassa,mutta sitä laihtuu kuitenkin,se tapahtuu vain niin hitaasti suuremmilla kaloreilla eli noin 2300-2500 päivässä.
1 käy joka päivä pyöräilemässä ja lisäksi kävelyä.
2 laskee joka ainoan suupalan ja merkkaa ne aina kun on syönyt kalorilaskuriin.
3 jos on syönyt jotain liian lihottavaa kirjoittaa sen erikseen paperisen seurantataulukkoon.Esim nakkeja tai muuta vastaavaa 🧐tämä on suurin tekijä kun haluaa että kalorit PYSYY pienenä.EI voi mitenkään muuten laihtua.
4 pitää osata tehdä ITSE hyvää ruokaa koska nämä valmisruoat on yleensä liian lihottavia ja ne ei ole niin terveellisiä kuin itse tehdyt ruuat.
- kun tekee ruuan itse niin niihin voi lisätä itse kaikkia terveellisiä ravinteita oman mielensä mukaan eikä niissä ole niin paljon suolaa eikä muitakaan lisäaineita ja sekin vähä suola minkä laitan on vuoristosuolaa eikä merisuolaa
- itse tehty ruoka myös maksaa vähemmän kuin valmisruoka.
TÄRKEÄ ASIA
5 kalorinlaskeminen aktiivisuusrannekkeella josta näkee kulutetut kalorit,kalorivajeen syönyt kalorit.
Näin laihduin 3 kiloa ja vielä olisi noin 2 kiloa niin vatsalihakset tulee veitsenterävänä näkyviin.
Miten laihduin,ja miten laihdun lisää.
21
156
Vastaukset
- Anonyymi
Kakkukahvit olen juonut 2 kertaa päivässä ja karkkia noin 60 grammaa joka päivä ja olen siltikin laihtunut
Välillä karkkia jopa 100g päivässä.
Näin pienillä määrillä kalorit pysyy hyvin alle 2500 päivässä eli ne ei hidasta YHTÄÄN laihtumista.😯
Lihomisen tuli silloin kun söin sitä 200 g joka päivä ja sen lisäksi söin paljon muutakin LIHOTTAVAA ruokaa kuten pitsoja yms- Anonyymi
Sitä ei siis niin laihduteta että paino olisi jo kahden päivän kuluttua 3 kiloa pienempi,JOS niin on niin se on VAIN vettä ja suolistomassaa mikä on laihtunut.
Oikeaa läskiä ei ole lähtenyt siinä ajassa vielä yhtään ainoaa grammaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä ei siis niin laihduteta että paino olisi jo kahden päivän kuluttua 3 kiloa pienempi,JOS niin on niin se on VAIN vettä ja suolistomassaa mikä on laihtunut.
Oikeaa läskiä ei ole lähtenyt siinä ajassa vielä yhtään ainoaa grammaa.Sekin suuri proteenin syönti on täyttä paskapuhetta mitä aina hoetaan joka ohjeessa.
70 grammaa proteenia riittää oikein hyvin pitämään yllä lihaspainoa kun laihduttaa,tämä tulee aivan tavallisesta ruuasta EI proteenijauheita eikä mistään muistakaan proteenituotteista.
Ne suuret 150- 200 g päivässä on vain lihasten kasvattajille jotka tekee voimaharjoittelua.
Kyllä sitä saa sitten kun on laihtunut syödä vaikka 200 grammaa KOSKA suuremmalla SAMAA painoa ylläpitävällä saa syödä enemmän eli noin 2800-3300 kaloria päivässä RIIPPUEN liikunnan määrästä. - Anonyymi
Tietysti sitä laihtuisi puolet nopeammin ilman herkkuja,mutta siitä ei ole mitään hyötyä 😯KOSKA
jos on täysin ilman herkkuja ja niitä tekee koko ajan mieli niin siinä käy vain niin että kun olet ollut ilman herkkuja vaikka kuukauden niin sitä alkaakin haluamaan niitä niin paljon että paino nousee takaisin☹️ kun alat sitten syömään niitä kaksin käsin.
Se taas aiheuttaa sen että paino nousee 😳ja TAAS on aloitettava uusi kuuri.😥
Sitten kun on alkanut syömään liikaa jää samalla pois liikunta KOSKA liika syöminen väsyttää ja toinen tekijä on sekin että liikunnasta ei silloin ole mitään hyötyä KOSKA liikunta kuluttaa vain 400 kaloria tunnissa. 🤔
Jos on syönyt päivässä vaikka 4000 kaloria,pienestä liikunnasta ei ole silloin mitään hyötyä.🥴😥
- Anonyymi
Oikea läski erittäin oikea ruoka. Paha mieli.
- Anonyymi
Itse käytän paljon proteenia myös pussista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käytän paljon proteenia myös pussista.
Ei siitä mitään hyötyä ole KOSKA jos käytät paljon proteenia se on pois kaikesta muusta ruuasta.
Kaikki proteenipitoinen ruoka on isokalorista.
Jos käyttää paljon proteenia niin silloin ei saa syödä paljon muuta ruokaa,kyllä minä ainakin syön ennemmin tavallista hyvää ruokaa jolla lähtee nälkä kuin jotain kananmunia ja proteenijuomia.
- Anonyymi
"Kaikki proteenipitoinen ruoka on isokalorista."
Olipa tuossa suuri valhe höpöukolta.- Anonyymi
Proteeni ei ole erittäin oikeaa ruokaa.
- Anonyymi
On se isokalorista ruokaa
Esim naudan sisäfile kypsennettynä 100 g 250 kal
Proteenijauhe 100 g 390 kal
Yms
Vertailun vuoksi
Omena 100 g 30 kal
Peruna 100 g 70
Kivennäisvesi 100 ml 5-13 kal
Yms - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se isokalorista ruokaa
Esim naudan sisäfile kypsennettynä 100 g 250 kal
Proteenijauhe 100 g 390 kal
Yms
Vertailun vuoksi
Omena 100 g 30 kal
Peruna 100 g 70
Kivennäisvesi 100 ml 5-13 kal
YmsPaljonko vedellä ja omenalla tehdään lihaksia? Miten vedessä voi olla energiaa?
Sokeri on siis erittäin oikeaa ruokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko vedellä ja omenalla tehdään lihaksia? Miten vedessä voi olla energiaa?
Sokeri on siis erittäin oikeaa ruokaa.Ei ole tarkoituskaan kasvattaa isoja lihaksia laihdutuksen aikana.
Parempi vain syödä hyvin.Toimii ainakin minulla.
Myöhemmin voin kyllä lisätä lihaspainoa jopa 10 kiloa mutta ensin pitää saada pois KAIKKI läski.
- Anonyymi
On se kumma kun olen laihtunut 6 kk aikana n 17 kg enkä ole laskenut ainuttakaan kaloria niistä mitä olen syönyt tai juonut. Ei ole mitään taulukkoa tarvinnut.
Eikä aktiivisuusrannekettakaan.
Mitenkäs aloittaja selittää tämän.- Anonyymi
Olen minäkin ennen niin laihduttanut,mutta tarkalla seurannalla on se etu että jatkossa ne kalorit pysyy pienempänä ja et liho takaisin.
Kalorien seuranta aktiivisuurannekkeen avulla on todella helppoa eikä siihen paljon yhtään aikaa.
Laskemisesta voi sitten luopua myöhemmin jos haluaa,mutta kulutettuja kaloreita kannattaa seurata aina KOSKA jos ne menee liian pieneksi sitä lihoo varmasti takaisin.
Silloin kun ei liiku yhtään ei saa syödä paljon mitään,JOS kuitenkin syö lihoo.☹️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin ennen niin laihduttanut,mutta tarkalla seurannalla on se etu että jatkossa ne kalorit pysyy pienempänä ja et liho takaisin.
Kalorien seuranta aktiivisuurannekkeen avulla on todella helppoa eikä siihen paljon yhtään aikaa.
Laskemisesta voi sitten luopua myöhemmin jos haluaa,mutta kulutettuja kaloreita kannattaa seurata aina KOSKA jos ne menee liian pieneksi sitä lihoo varmasti takaisin.
Silloin kun ei liiku yhtään ei saa syödä paljon mitään,JOS kuitenkin syö lihoo.☹️Joka ei tätä vielä tiedä,aktiivisuusranneke MITTAA energiankulutusta.
Se riittää että pitää sitä päivällä ranteessa niin se ilmoittaa kuinka paljon olet kuluttanut päivän aikana energiaa.
JOS olet kuluttanut vain vähän energiaa et saa syödä paljon mitään,JOS syöt kuitenkin lihot.
- Anonyymi
"Myöhemmin voin kyllä lisätä lihaspainoa jopa 10 kiloa mutta ensin pitää saada pois KAIKKI läski."
Höpöukko vääntää kauheaa valhetta.- Anonyymi
Ei ole valetta.Lihasmassan lisääminen on erittäin helppoa laihdutukseen verrattuna,KOSKA siinä pitää syödä PALJON.
JOS laihduta et saa syödä paljon☹️korkeintaan VAIN 2500 kal päivässä🫤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole valetta.Lihasmassan lisääminen on erittäin helppoa laihdutukseen verrattuna,KOSKA siinä pitää syödä PALJON.
JOS laihduta et saa syödä paljon☹️korkeintaan VAIN 2500 kal päivässä🫤Läskin alle ei kannata kasvattaa lihaksia,KAIKKI läski pitää saada ensin pois😯😳
- Anonyymi
"Läskin alle ei kannata kasvattaa lihaksia,KAIKKI läski pitää saada ensin pois."
Tuo einstein ei ole ihan terveiden kirjoissa. Kummallista huumoria.- Anonyymi
Kyllä se niin onkin.Bulkkaaminen on aivan typerää.
Lihas kasvaa automaattisesti kun on laihtunut ja alkaa syömään juuri sen verran kuin on kulutus.
Jalkalihakset kasvaa pyöräilyssäkin aivan samalla tavalla kuin voimaharjoittelussa kun polkee raskaalla vaihteella.
Koska ei lihas eroita sitä mistä raskaus tulee,tuleeko se polkemisesta vai levypainoista.
Lihaskasvu on vähintään yhtä hidasta kuin oikeaoppinen laihtuminenkin
- Anonyymi
Omituisia opastuksia?
Kyllä kaikki lähtee siitä miten paljon syö! Esim. itse valmistettu leipä ei laihduta saati itse valmistettu kinkku...
Määrä on se ratkaiseva asia ja sitä ei ostata hallita kuin lasten kohdalla kun kielletään syömästä!
Kun aikuinen ottaa käyttöön lastenannokset kun vähän tekee arjen askareita niin pärjää eikä varmasti liho. "Noutopöytä" ei myöskään tarkoita että ne kaikki tarjonta on syötävä max. määrä....
Lisätkää keittoruokia joissa yleensä hyviä makuja ja vähentäkää sitä leipää joka teline rasvalevitteille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289