Mikähän idea on ollut laittaa kärkikolmio Kauppakadulta Torikadulle tullessa? Eihän itse merkissä mitään, mutta se on nyt ainoa poikkeava risteys keskustan alueella. Sotkee logiikan täysin, kun muualla keskustassa pitää väistää oikealta tulijaa ja tässä yhdessä ainoassa risteyksessä ei tarvitsekaan väistää.
Kauppakadun kärkikolmio
9
325
Vastaukset
- Anonyymi
Torikatu. Saarenpäänkatu, Puutarhakatu, Hallituskatu ja Länsiranta kuuluisikin olla ns. pääkatuja joissa on etuajo-oikeus.
Niiltä lukemattomilta pikku kaduilta ja poluilta tultaessa kuuluisikin aina väistää.
Sama homma muuallakin. esim. Länsipohjankadulle ja Thurevikinkadulle etuajo-oikeus.
Liikenne olisi eri sujuvaa kun sen ei tarvitse pysähtyä niillä kaduilla joissa se on vilkkainta, vaan pikku kadulta tuleva satunnainen tienkäyttäjä odottaa kolmion takana sopivaa väliä.
Näin sen liikenteen on muissakin kaupungeissa todettu sujuvan parhaiten.
Vilkaimmille kaduille alikulkuja kevyelle liikenteelle jne jne...- Anonyymi
Aloittaja höpisee, keskustan kaaharit pysyvät kurissa, kun risteykset ovat tasa-arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja höpisee, keskustan kaaharit pysyvät kurissa, kun risteykset ovat tasa-arvoisia.
Eihän aloittaja höpissyt, ihmetteli vain yhden risteyksen kolmiota. Sinänsä samaa mieltä, jos esim.Torikatu olisi täysin etuajo-oikeutettu, niin Salelta kun lähtee nasta laudassa, niin länsirannan liikenneympyrässä olisi hommansa ajaa auto ympyrään eikä sen läpi niinkuin joskus on nähnyt auton moottoritien pään liikenneympyrän kivikasassa.
- Anonyymi
"muissakin kaupungeissa" on liikennevalot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aloittaja höpissyt, ihmetteli vain yhden risteyksen kolmiota. Sinänsä samaa mieltä, jos esim.Torikatu olisi täysin etuajo-oikeutettu, niin Salelta kun lähtee nasta laudassa, niin länsirannan liikenneympyrässä olisi hommansa ajaa auto ympyrään eikä sen läpi niinkuin joskus on nähnyt auton moottoritien pään liikenneympyrän kivikasassa.
Seuraava kirjoittaja höpötteli kunnolla taitaa olla se kaahailija.
- Anonyymi
Thurevikinkadun ja Kromitien ali menevässä pyörätien risteyksessä saisi olla sellainen kupera peili.
Risteävästä suunnasta tulevia ei näe ollenkaan kuin vasta siinä risteyksessä. - Anonyymi
Idea on se että puolisokeat ja kaahaavat amis jonnet saadaan maksumieheksi
- Anonyymi
Mistä asti se puolisokea amis jonne on ollut rikas?
- Anonyymi
minulla on vanha ruosteinen mersu,ei jaksa väistellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388