Vanno mulle, että olet mulle enemmän kuin...

Tytsi

Kukas tietää kyseisen biisin nimen ja esittäjän? Olen kuullut joskus vuosia sitten miehen esittämänä, mutta nyt biisistä kuulin jonkinlaisen nykyaikaisemman tanssiversion, naisen laulamana. Sanat menee jotenkin seuraavasti:
Vanno mulle, että olet mulle enemmän kuin ennen...
Jos joku pelastaisi juhannuksen tällä tiedolla?

6

3834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janna

      Muistaakseni sanat meni jotenkin näin "Vanno mulle, että olen sulle enemmän kuin öinen uni vain. Niin saat mut tietenkin aivan sekaisin..."

      Esittäjä Tina, biisi Vanno mulle löytyy vuoden 1995 levyltä Joka solulla. Biisistä on levyllä 2 versiota, toinen extended mix-versio on tosiaan tanssibiisi. Koko nimi on Tina Petterson, mutta artistinimi tosiaan Tina.

      http://www.yle.fi/aanilevysto/firs2/nimike.php?Id=Joka solulla

      Biisi löytyy myös muuten useimmista karaokebaareista, jos vaikka haluat hoilata sen miehellesi vanhojen muistojen vuoksi. ;D

      • Fealing

        Tina Pettersson, oikein hyvä laulajatar.
        Ootan sua kuin kuuta nousevaa, on myös hänen kauniimmista lauluistaan.


    • pirn

      Mucc - Yasashii Uta lisäksi Viron vanha pila pändi Kuldne trio n. 30 vuotta sitten esitama kappala "Kaugel Hiinamaal".

    • DJSUOMESSA

      Olen kuullunut lapsena Kiina versioni... Ihessa mikä oli se alunperin kieli...

    • Anonyymi

      Hieno biisi joka jäi mieleeni 15-vuotiaana.

    • Anonyymi

      Koska ihmiset googlettaa tätä biisiä vuodesta toiseen niin laitetaan tähänkin että englanniksi tämän esittää "Jessica Jay" nimellä Broken Hearted Woman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe