Soitin vakuutusyhtiö Turvaan ja pyysin sijaisautovakuutuksen lisäystä kaskooni. Asiakaspalvelija teki pyytämäni lisäyksen kaskoon ja sanoi, että asia on kunnossa. Nyt autooni tuli tekninen vika ja pyysin saada sijaisautoa käyttööni auton korjauksen ajaksi. Turvasta sanottiin, että minulla ei ole sijaisautovakuutusta teknisen vian varalle vaan ainoastaan kaskovahingon korjauksen ajalle ja jäin ilman sijaisautoa. Turvalla on siis olemassa sijaisautovakuutus ja laaja sijaisautovakuutus ja minun olisi asiakkaana pitänyt osata pyytää laajaa sijaisautovakuutusta. Asiakaspalvelija ei kertonut minulle kahdesta eri sijaisautovakuutuksesta vaan minun olisi pitänyt asiakkaana tietää Turvan erilaiset vakuutukset. Miten meni niin kuin omasta mielestä?
Turvan sijaisautovakuutus
Anonyymi-ap
3
908
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole hyvä , jos on turvassa vakuutus , turvattu vahingon korvauskin . Ei siis mitään .
- Anonyymi00003
Yritit siis saada teknisen vian korjauksen ajaksi sijaisauton . Tämä vika oli sinulla tiedossa kun soitit vakuutusyhtiöön ensimmäisen kerran . Ei onnistunut tällä kertaa mutta seuraavalla kerralla osaat toimia niin että onnistuu .
- Anonyymi00004
Teit itse virheen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931