Soitin vakuutusyhtiö Turvaan ja pyysin sijaisautovakuutuksen lisäystä kaskooni. Asiakaspalvelija teki pyytämäni lisäyksen kaskoon ja sanoi, että asia on kunnossa. Nyt autooni tuli tekninen vika ja pyysin saada sijaisautoa käyttööni auton korjauksen ajaksi. Turvasta sanottiin, että minulla ei ole sijaisautovakuutusta teknisen vian varalle vaan ainoastaan kaskovahingon korjauksen ajalle ja jäin ilman sijaisautoa. Turvalla on siis olemassa sijaisautovakuutus ja laaja sijaisautovakuutus ja minun olisi asiakkaana pitänyt osata pyytää laajaa sijaisautovakuutusta. Asiakaspalvelija ei kertonut minulle kahdesta eri sijaisautovakuutuksesta vaan minun olisi pitänyt asiakkaana tietää Turvan erilaiset vakuutukset. Miten meni niin kuin omasta mielestä?
Turvan sijaisautovakuutus
Anonyymi-ap
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583869- 512760
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162033- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141827Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3551469Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581177