Mies sanoi syövänsä lihaa 700- 800 g päivässä,itse syön lihaa noin 70 g päivässä ja jo siitä määrästä tulee tarpeellinen proteenimäärä lihan osalta.
Tämäkin määrä on jo melkein puolet enemmän kuin suositus joka on lihaa 350 g viikossa
Syö lihaa 700-800 g päivässä.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/4b1793b7-d801-4b33-aef7-6d200e55de13
Kaikkia ei uudet ravintosuositukset koske
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
Suositus kasviksille on VAIN 800 grammaa päivässä,mutta toki niitä voi syödä paljon enemmänkin.
Itse syön niitä VÄHINTÄÄN toista kiloa KOSKA ne on terveellistä,halpaa ja vähäkalorista ravintoa.
Ainoastaan monet hedelmät on liian kalliita,mutta ei se kuitenkaan kovin paljon vaikuta ruokalaskuun koska en syö mitään kallista valmisruokas enkä pikaruokaa. - Anonyymi
Suositus on vain suositus, sitä ei ole kirjoitettu lakiin.
- Anonyymi
Se suositus on laadittu pitkäaikaisen maailmanlaajuisen tutkimuksen mukaan.
Paljon lihaa syövillä esiintyy huomattavasti enemmän suolistosyöpää.
- Anonyymi
Minun ruokavalioni on suurin piirtein suositusten mukainen. Olen hiukan laihtunut. Vaatteet sopivat nyt hyvin päälle. Mukava tunne, kun nyt pakkasella saa vetää ensin olohousut ja sen päälle pitkikset, jotka olivat ennen just sopivat.
Kasvisruokia kehitän . Aloin hiukan kyllästyä raasteeseen. Tein viimeksi härkiksestä pataa. Parsakaalta ja kesäkurpitsaa mukaan. Oli hyvää. - Anonyymi
Olen tottunut safkaamaan ilman hienostelua. Safkaamisen ravinnesisältöön olen urautunut jo aikoja sitten. Tunnen syömisteni sisällön laadullisesti ja määrällisesti erikseen punnitsematta ja laskematta kaloreja.
Harkitessani rinnakkaisvalmisteiden kesken tarkistan ja vertaan aina tuoteselosteiden sisällön.
Hauraan vanhuksen harrastuksen vuoksi varmistelen päivittäisen protskun saannin.
Kerrostaloasukkina ei ole "hyötyliikuntaa" eivätkä salitunnit hirveästi kuluta joten sekaravinto jää väkisinkin vähäiseksi ajatellen riittäviä rakenneaineksia.
Labrakokeet osoittavat vanhuksen saaneen tarvitsevansa ravinteet ja hivenaineet. - Anonyymi
Vihervassari kommunistien suosituksia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658