Mies sanoi syövänsä lihaa 700- 800 g päivässä,itse syön lihaa noin 70 g päivässä ja jo siitä määrästä tulee tarpeellinen proteenimäärä lihan osalta.
Tämäkin määrä on jo melkein puolet enemmän kuin suositus joka on lihaa 350 g viikossa
Syö lihaa 700-800 g päivässä.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/4b1793b7-d801-4b33-aef7-6d200e55de13
Kaikkia ei uudet ravintosuositukset koske
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Suositus kasviksille on VAIN 800 grammaa päivässä,mutta toki niitä voi syödä paljon enemmänkin.
Itse syön niitä VÄHINTÄÄN toista kiloa KOSKA ne on terveellistä,halpaa ja vähäkalorista ravintoa.
Ainoastaan monet hedelmät on liian kalliita,mutta ei se kuitenkaan kovin paljon vaikuta ruokalaskuun koska en syö mitään kallista valmisruokas enkä pikaruokaa. - Anonyymi
Suositus on vain suositus, sitä ei ole kirjoitettu lakiin.
- Anonyymi
Se suositus on laadittu pitkäaikaisen maailmanlaajuisen tutkimuksen mukaan.
Paljon lihaa syövillä esiintyy huomattavasti enemmän suolistosyöpää.
- Anonyymi
Minun ruokavalioni on suurin piirtein suositusten mukainen. Olen hiukan laihtunut. Vaatteet sopivat nyt hyvin päälle. Mukava tunne, kun nyt pakkasella saa vetää ensin olohousut ja sen päälle pitkikset, jotka olivat ennen just sopivat.
Kasvisruokia kehitän . Aloin hiukan kyllästyä raasteeseen. Tein viimeksi härkiksestä pataa. Parsakaalta ja kesäkurpitsaa mukaan. Oli hyvää. - Anonyymi
Olen tottunut safkaamaan ilman hienostelua. Safkaamisen ravinnesisältöön olen urautunut jo aikoja sitten. Tunnen syömisteni sisällön laadullisesti ja määrällisesti erikseen punnitsematta ja laskematta kaloreja.
Harkitessani rinnakkaisvalmisteiden kesken tarkistan ja vertaan aina tuoteselosteiden sisällön.
Hauraan vanhuksen harrastuksen vuoksi varmistelen päivittäisen protskun saannin.
Kerrostaloasukkina ei ole "hyötyliikuntaa" eivätkä salitunnit hirveästi kuluta joten sekaravinto jää väkisinkin vähäiseksi ajatellen riittäviä rakenneaineksia.
Labrakokeet osoittavat vanhuksen saaneen tarvitsevansa ravinteet ja hivenaineet. - Anonyymi
Vihervassari kommunistien suosituksia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760