Sport, Fitness, Kuntoplus -mikä niistä paras lehti?

miia

Onko täällä Sport, Fitness tai Kuntoplus-lehden lukijoita? Mitä mieltä lehdestä jota luet? Ajattelin aloittaa jonkun niiden tilauksen, mutta en osaa sanoa minkä, joten kertokaahan mielipiteitänne.

11

5873

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • makuasia

      Kaikki lehdet on aika samantapaisia, mutta eniten kuitenkin "kallistuisin" KuntoPlussan puolelle:). Se lehti on, ehkä kuitenkin, näistä kolmesta se monipuolisin ja mielenkiintoisin.

      Vaikkakin kys.lehti oli pari-kolme vuotta sitten parempi ja nyt ehkä pikkusen menettänyt mielenkiintoisuuttaan, on se noista vaihtoehdoista paras;monipuolisimmat aiheet.

      Itse päädyin tilaamaan KuntoPlussan. Sportti tuli jonkin aikaa tilaajalahjana ja Fitness-lehden saan aina frendiltäni.

      Eli KuntoPlus:)

      • mun valinta

        Jos tarkoitat MeNaiset Sport-lehteä, niin sehän on ihan naistenlehti muoti- ja höpö höpö-juttuineen.
        Minulle tulee jo MeNaiset, joten juoru- ja höpsöttelyosasto tulee hoidettua siinä.

        Fitness-lehdessä keskitytään enemmän liikuntaan ja urheiluun. Tosin viime aikoina linja on alkanut hieman lipsua tonne muotiosastolle.
        Mutta joka tapauksessa kestotilaaja olen edelleen.
        Suomalaiset tekijät, jotka kuitenkin vielä luottavat myös lukijan omaan älykkyyteen jonkin verran.

        KuntoPlus on sitten ValitutPalat-tuubaa.
        Ohjeita tyyliin: Jos janottaa, kannattaa juoda.

        Makunsa kullakin.


      • minunkin valintani..
        mun valinta kirjoitti:

        Jos tarkoitat MeNaiset Sport-lehteä, niin sehän on ihan naistenlehti muoti- ja höpö höpö-juttuineen.
        Minulle tulee jo MeNaiset, joten juoru- ja höpsöttelyosasto tulee hoidettua siinä.

        Fitness-lehdessä keskitytään enemmän liikuntaan ja urheiluun. Tosin viime aikoina linja on alkanut hieman lipsua tonne muotiosastolle.
        Mutta joka tapauksessa kestotilaaja olen edelleen.
        Suomalaiset tekijät, jotka kuitenkin vielä luottavat myös lukijan omaan älykkyyteen jonkin verran.

        KuntoPlus on sitten ValitutPalat-tuubaa.
        Ohjeita tyyliin: Jos janottaa, kannattaa juoda.

        Makunsa kullakin.

        Fitness-lehteä minäkin tilaan. Mutta KuntoPlus on hyvä myös. Tuskin tarkoitettiin MeNaisten sporttia, on meinaan ihan erillinenkin lehti jonka nimi on Sport.. olen ostanut sitäkin joskus, ja kyllä sekin itse asiassa ihan hyvä oli. :) Fitnessiä kuitenkin eniten suosittelisin, siinä on mielestäni monipuolisimmat ja mielenkiintoisimmat jutut.


    • Vip1

      Itselleni tuli n. vuoden kuntoplussa mutta se alkoi tympimään kun tuntui että lehti toisti asioita vuodesta toiseen.Sitten tuli sportti n.vuoden ja se olikin vielä tylsempi kun tuli niin harvoin ja kaikenlisäksi sekin toisti asioita.Fitness lehteä en ole vielä kokeillut...ehkäpä tilaankin sen seuraavaksi.

    • samanlaisia

      Niin, mun mielestä noi kaikki on aika samanlaisia ja laatuun ja sisällön määrään nähden tosi kalliita! Itse tilaan jenkkiläistä SELF-lehteä (www.self.com). Osittain "jenkkihömpötystä", mutta ei todellakaan mitään sauvakävelyohjeita numerosta toiseen, niinkuin suomalaisissa lehdissä. Vuoden lehdet alle 30 euroa postikuluineen!

      • TiinaLiina

        Jos viittii tarjouksia kattella niin.....
        Todellakin vuoden lehdet esim. sporttia saa 31,90 http://asiakaspalvelu.sanomamagazines.fi/tarjous/tarjous.asp?tarnro=74313176
        Kunto plussaa voi tilata 4,90e/2 Lehteä tilaaja lahja.. Ja tätä voi tehdä peräperää, ei tarvitse maksaa koko vuotta kerralla. Fitness taitaa maksaa kyl puolessa vuodessa sen vajaa 20e (ja halvemmallakin joskus saa). Mutta siis 40e sillekin vuodessa. Että =/


      • piipbabe

        Mäkin tilasin SELFin :) tsekkasin sen ollessani jenkeissä.


    • TiinaLiina

      Sport on paras. Kuntoplussassa on kyllä enemmän terveys juttuja (eikä vain liikuntaan tai painonhallintaan liittyvää materiaalia). Mutta Fitness peesaa ihan täysin Sporttia. Se on kumma, mutta joka kuukaus löytyy ainakin yksi juttu, mikä on kuukautta aikaisemmin ilmestynyt Sport lehdessä. Usein myös tämä juttu on Fitness lehden pää juttu!

      No minulle tulee kaikki nuo. Mutta Sporttia suosittelen!!

    • entinen sohvaperunaa

      Ite oon tykänny Fit-lehdestä, salilla lukenu mut nyt tilasin iteki ku siin on niin hyvii reseptei ja niil oli hyvä tarjous nyt: http://1i.fi/fit

    • kallehaano

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe