Kaijan kukka

Anonyymi-ap

Ivalon pahin juorupaikka. Niin ilkiää puhetta ihmisistä asiakkaista muista yrittäjistä. hyi

10

256

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Misä on Kaijan kuuppa

• Anonyymi

En ole kyllä Kaijan enkä Reijon kukkakaupoissa käynyt vaan olen kukkani ostanut Ivalon K-Super marketista, toisen ostin S-market Vaskoolista ja kolmannen ostin Sodankylän Tokmannilta.
      Yhden olen ostanut Haaparannan Ikeasta.
      Tuon yhden kukan oksan otin SEURAKUNTATALON kukasta, koska se kukka oli niin iso että minä ajattelin, että minähän voisin ottaa TIPPINÄ oksan, koska EI HEILLÄ OLE VAROJA PALKATA SIIVOOJAA SUORAAN.
      On kuulemma edullisempaa käyttää SIIVOUS YRITYSTÄ, koska minä olen sentään KEVYT YRITTÄJÄN lapsi ja vielä TYÖTÖN niin minä voin käydä kilttinä auttamassa ELÄKELÄISTÄ siivouksissa.
      Ei ole SEURAKUNNAN TYÖNTEKIJÄT jotka päättyvät kuka siivoukset hoitaa. He päättävät jotka on äänestämällä valittu edustamaan sekä hoitamaan Inarin SEURAKUNNAN ASIOITA.
      Ei ole edes Kirkkoherra eikä kukaan muukaan sanonut minulle, että: ET SINÄ SAA ELÄKKEELLÄ OLEVAA ÄITIÄS AUTTAA, KOSKA TUO ON KUNNIAN LOUKKAUS JA TODELLA HUONO TAPA!
      OLEN SANONUT HEILLE, ETTÄ; KYLLÄ MINÄ OLEN TEIDÄN TYÖNTEKIJÖIDEN PUOLELLA VAIKKA EN OLEKKAAN KIRKON TYÖNTEKIJÄ VAAN PELKKÄ KIRKOLLISVERON MAKSAJA...

• Anonyymi

Kyllä minäkin Kirkkoherrana ja pappina tykkäsin jos minä olisin näin ÄLYKÄS seurakuntalainen joka kävisi omaa äitiä kilttinä auttamassa vaikka EI OLE EDES MITÄÄN VELVOITTEITA.
        Ei työttömänä tarvi tehdä mitään, mutta EN JAKSA KUUNNELLA KUN ÄITINI HUUTAA MINULLE, ETTÄ: SAAT LUVAN KYLLÄ SEN VERRAN KUNNIOITTAA MINUA, ETTÄ LÄHDET KAVERIKSI.
        MINÄ LUIN HÄNELLE LÄÄKÄRIN LAUSUNNON JA SANOIN, ETTÄ: VITTU KUNNIOITAN SAATANA VAIKKA EN EDES SAA TEHDÄ NÄITÄ SIIVOUKSIA, MUTTA IHAN SAMA VAIKKA NIKAMA PETTÄISI JA HALVAANNUN. OLEN AINAKIN KUNNIOTTANUT SEKÄ ANTANUT TERVEYDENKIN KUNNIOTTAMALLA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin Kirkkoherrana ja pappina tykkäsin jos minä olisin näin ÄLYKÄS seurakuntalainen joka kävisi omaa äitiä kilttinä auttamassa vaikka EI OLE EDES MITÄÄN VELVOITTEITA.
        Ei työttömänä tarvi tehdä mitään, mutta EN JAKSA KUUNNELLA KUN ÄITINI HUUTAA MINULLE, ETTÄ: SAAT LUVAN KYLLÄ SEN VERRAN KUNNIOITTAA MINUA, ETTÄ LÄHDET KAVERIKSI.
        MINÄ LUIN HÄNELLE LÄÄKÄRIN LAUSUNNON JA SANOIN, ETTÄ: VITTU KUNNIOITAN SAATANA VAIKKA EN EDES SAA TEHDÄ NÄITÄ SIIVOUKSIA, MUTTA IHAN SAMA VAIKKA NIKAMA PETTÄISI JA HALVAANNUN. OLEN AINAKIN KUNNIOTTANUT SEKÄ ANTANUT TERVEYDENKIN KUNNIOTTAMALLA!

Opettele kirjoittamaan. Kamalaa tekstiä tuotat.

• Anonyymi

pahempi kun st1

• Anonyymi

Jossainhan se ajantasainen tieto on vaihdettava. Minä käyn joka päivä siellä.

• Anonyymi

kaijan kukassa? takahuoneen aamiaispöydässä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kaijan kukassa? takahuoneen aamiaispöydässä?

Siellä se huuli lepattaa.

• Anonyymi

Mä käyn päivittäin st1:llä. Siellä kuulee nurkkapöydässä uusimmat holo vitsit.

• Anonyymi

Törkeää naureskella heikommille. Et ole yhtään sen fiksumpi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1281
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      94
      908
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      824
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      703
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      642
    6. 32
      635
    7. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      16
      584
    8. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      568
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43