ylijäämä nainen joka ei saa miestä itselleen kun ikääkin on jo yli 40 vuotta ei käänny päät yhtään miehillä
Nainen miltä tuntuu olla
75
780
Vastaukset
- Anonyymi
Paljon jää murhetta ja surua pois elämästä kun elää sinkkuna. Parisuhde on vankila.
- Anonyymi
Totta.
Oma tupa, oma lupa. - Anonyymi
Se on totta, vankila. Ei anna akka eroa ja kun väkisin ei saa ottaa.
- Anonyymi
Aloituksesta voin todeta miehenä, että on vain katkeroituneen ihmisen vuodatusta. Jos on paha mieli eikä parempaa ole näkyvissä, toiset reagoivat asioihin apn tavalla? Ei tällaisessa ole minusta mitään järkeä, haluaako vain pahoittaa jonkun tietyn ihmisen mielen vain?
Itse en alentuisi tällaiseen, vaikka olen kovia kokenut, eikä tulevakaan näytä yhtään paremmalta. Silti en ymmärrä tällaista ulostuloa? Paha mieli voi tällä tavalla vain pahentaa omaa mieltään? Hyvyys lähtee aina itsestä. Se apn kannattaa myös tajuta. Oma mutu tällainen.
Onko se miehillä yhtään sen paremmin? Kysyn vaan.
- Anonyymi
Naisille tulee ryppyjä yms sekä juonteita kasvoille tuossa iässä miehille ei tule
Anonyymi kirjoitti:
Naisille tulee ryppyjä yms sekä juonteita kasvoille tuossa iässä miehille ei tule
Ei miehetkään enää nuorilta näytä. Eikä nuorten naisten päät kääntyile... Vaikka niin toivoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta miehet ryppyyntyvät enemmän ja näkyvämmin, johtuen paksummasta ihosta, joka poimuuntuu näkyvämmin.
Anonyymi kirjoitti:
Minusta miehet ryppyyntyvät enemmän ja näkyvämmin, johtuen paksummasta ihosta, joka poimuuntuu näkyvämmin.
Iho menettää kimmoisuutensa molemmilla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Iho menettää kimmoisuutensa molemmilla.
Kyllä, mutta naisten pienet rypyt on pitkään helppo häivyttää ihan pelkästään pirämällä iho kosteutettuna. Mikään määrä kosteuttamista ei kuitenkaan riitä häivyttämään miesten paksummannihon ihopoimuja.
Se onko tuohon tarvetta, on tietysti makuasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni sinkkunainen pitää rimaa liian korkealla. Pitää tyytyä reppanaan. Miehillä, joilla on paksu lompakko, löytyy rinnalle missi tai kaunis kouluttautunut, hyvässä ammatissa oleva, hyvätuloinen nainen. Valitettavasti ne hyvätuloiset miehet ovat vähemmistöä.
Anonyymi kirjoitti:
Moni sinkkunainen pitää rimaa liian korkealla. Pitää tyytyä reppanaan. Miehillä, joilla on paksu lompakko, löytyy rinnalle missi tai kaunis kouluttautunut, hyvässä ammatissa oleva, hyvätuloinen nainen. Valitettavasti ne hyvätuloiset miehet ovat vähemmistöä.
Niin minäkin pidän rimaa korkealla. Vaikka peilikuva sanoo, ettei ole mitään chäänssiä, eikä varaa valita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maha kasvaa ja tissit hähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
maha ja tissit kasvaa hähä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maha kasvaa ja tissit hähä
Onhan se ikävää jos miehellä on kovin isot tissit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä ? Ei ne rypyt naista pahenna
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi käydä lenkillä ja treenata salilla ja syödä fiksusti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aina voi käydä lenkillä ja treenata salilla ja syödä fiksusti.
Ei se aina tuosta ole kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehillekkin tulee niitä ryppyjä.
Ja sitten vielä huonot elämäntavat, kuten liian lyhyet unet, alkoholi ja tupakka vanhentavat sekä miehiä että naisia ennenaikaisesti.
Miehet ei vilkuile peiliin niin usein kuin pitäisi ja miesten vanhetessa heidän näkönsä heikkenee etteivät he näe omia virheitä naamatauluistaan. Sitten miehille tulee potenssiongelmia, heilläkin on miestenvaihdevuodet, viidenkympin villitys jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän 60-vuotiaita ja vanhempiakin ihmisiä joilla ei ole ryppyjä vaikka eivät ole käyneet plastikkakirurgin veitsen muotoiltavana.
Ikääntyminen on yksilöllistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ehkä homopareissa se toinen tykkää niistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on se luonne joka voi pahentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aina tuosta ole kiinni.
Jätä se mättöruoka ja kalja vähemmälle. Ne kasvattavat sitä vatsaa ym. Käy salilla.
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän 60-vuotiaita ja vanhempiakin ihmisiä joilla ei ole ryppyjä vaikka eivät ole käyneet plastikkakirurgin veitsen muotoiltavana.
Ikääntyminen on yksilöllistä.Niin se on. Geeneistä kiinni. Toki elämäntavat vaikuttavat myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasiahan on, ettei se yksi ryppy häviä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se mättöruoka ja kalja vähemmälle. Ne kasvattavat sitä vatsaa ym. Käy salilla.
En käy kun en ole jehovalainen! Siellä herätelkööt toisiaan, kun vartitorninsa kaatuvat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen, joten tissit on ja pysyy.
- Anonyymi
Miltä tuntuu olla vässykkä, joka piiloutuu anonyymiteetin taakse?
- Anonyymi
Kysyy yksi anonyymi. Miltä itse tuntuu kysyä tuommoista anonyymisti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyy yksi anonyymi. Miltä itse tuntuu kysyä tuommoista anonyymisti?
Jos olisit hieman tarkemmin katsonut, niin olisit huomannut kuka kommentin takana oli.
- Anonyymi
Joo...eihän elämää muilla olekkaan kuin nuorilla?
Opit vielä! Et tiedä mitään elämästä ja siitä, kuinka mukavaa elämää vanhuksilla on. - Anonyymi
Miksi pitäisi kääntyä päät, mitä siitä hyötyy? Parempi vaan pysyä sinkkuna ja omin käsin onneen..
- Anonyymi
Kyllä kääntyy yhä monien miesten päät, vaikka ikää on yli 50 vuotta. Ketä tahansa en kuitenkaan huoli.
- Anonyymi
Parempi se on kuin äijällä, johon naiset ei koske pitkällä tikullakaan missään iässä.
- Anonyymi
Eikö edes mikään himokas mummokaan, vaikka 96v?
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta. Harva asia on niin rasittavaa kuin jatkuva ei toivottu huomio. Toivon, että pääsisin tuohon tilanteeseen nopeasti. Ikävä kyllä yli 40 ei ole vielä riittänyt.
- Anonyymi
Ikävä kyllä eräs sukulainen yli 70v haluaa olla yksin mutta ei hänenkään ikä ole riittänyt, hänellä silti niitä ryppyjä on pikkasen. Vonkaajia on riittänyt.
- Anonyymi
Suomessa on niin paljon vässyköitä että päät kääntyvät naisten 3-vaihteiselle Helkama Kaunottarellekin 😃
- Anonyymi
Kyllä päät kääntyy ja seuraa saa mutta en huolisi kuin muutaman ja ne tietää sen❤️🚬👩🏻🦳
- Anonyymi
Kääntyy, syy voi olla mikä tahansa möllöttää minua. En mieti miksi joku ukko mua möllöttää, ihan sama.
Entinen Eivori - Anonyymi
Aloitus on julma ja ikävällä tarkoituksella tehty kiusaamistarkoituksella.
- Anonyymi
Voiko näiltä reppanoilta muuta odottaakaan?
- Anonyymi
Sehän se onkin elämän tarkoitus, että saa miesten päät kääntymään 🤣
- Anonyymi
Heippa sulle täältä peiton alta. Tässä mulla vieressä 185cm/19cm 30v s*atanan komea ja kuuma tyyppi jonka kanssa mennyt eilisestä saakka oikein kiihkeästi eikä ole mikään satunnainen juttu, että mietippä mitä horiset. T.43v blondi timmi nainen joka kyllä saa päät kääntymään iästä riippumatta 💋
- Anonyymi
Ei miltään. Ratti kääntää pyöriä, niin kyllä pää tulee mukana.
- Anonyymi
Tällä palstalla on ikävästi liikaa naisvihaa ja ikärasismia. Eipä täällä juuri miehiä arvostella, mistäköhän johtuu? Onko tämä joku sama tietty mies joka purkaa pettymystään naisiin vai joku katkeroitunut/kateellinen nainen?
- Anonyymi
Selvännäkijä:
Hieman alkoholisoituneen piirteitä omaava, epäsiisti savustaja, joka on kyllästynyt käyttämään viispiikkistä alakerrassa. Ei ole paljoa kokemusta vastakkaisesta sukupuolesta. On ujo ja saamaton, lenkilläkin pitäis käydä. Kaikki on aina toisten syy ja kaikki pitäis tulla eteen niin kuin manulle illallinen ( - vaihda manu Stubb'iin - ). Etsii äitihahmoa sisäköksi ja muuhun käyttöön osallistumatta silti mihinkään kustannuksiin, mielummin itse olisi saamapuolella ja silleen....
- Anonyymi
Gauheelta! Olen itkenyt jo monta vuosikymmentä, koska en kelpaa enää runkkumatskuksi. Hirveä kohtalo!
xLiner - Anonyymi
Mistä moinen katkeruus naisia kohtaan? Iso osa naisia ovat todella hienoja ja mukavia sekä luotettavia ihmisiä. Kaikki ovat myös omalla persoonallisella tavalla kauniita, jopa yli 40-vuotiaina, ja etenkin juuri silloin. Sielun hyvyys ratkaisee. Sitä paitsi emme rakasta siksi, että joku on kaunis, vaan meidän mielestä hän on kaunis, koska rakastamme häntä. Voi hyvin! (m. sivusta.)
- Anonyymi
Hyvältähän se tuntuu! Mitäpä sitä kieltämään.
- Anonyymi
Mikä hel..etti teitä vaivaa? aikuisia?
- Anonyymi
Mikä teitä aikuisia???? vaivaa ?
- Anonyymi
Lapset hiljaa kuin aikuiset keskustelevat.😁
Ota 🧸 ja mene nukkumaan .
- Anonyymi
Mene sinä mode muihin töihin
- Anonyymi
Mä oon miettinyt myös etå jos ei oo seksiä tai edes varaa elättää itseään niin mikä järki koko elämällä on ? V tuottaa usein semmonen elämä elää talous ja seksi puutteesaa
- Anonyymi
Seksiä nyt ei tarvi mihinkää mut rahaa kyl ja sitä saapi työnteosta. Ain laulain työtäs tee, ätmikkeli!
- Anonyymi
Ei tarvitse kääntyä.
Itse en edes liiku missään missä voisi muodostua suhteita.
Kun tai jos ikä tarkoittaa sinkkuutta niin silloin se sitten on tarkoitettu. En kiinnitä huomiota siihen, kääntyykö miesten päät vai ei. Tuskinpa. Olen aika tavallinen keski-ikäinen nainen enkä varmaankaan herätä sen suurempaa huomiota ja hyvä niin. En viihdy huomion keskipisteessä.
Ikääntyminen itsessään on etuoikeus. Se tuo mukanaan tiettyjä muutoksia niin ulkoisesti kuin henkisesti, mutta kaikki muutokset eivät suinkaan ole negatiivisia. Näillä aloituksella pyritään tietenkin loukkaamaan hieman vanhempia naisia, mutta suurin osa ikäisistäni naisista ovat jo päässeet siitä yli, että muiden mielipiteet onnistuisivat loukkaamaan. Lähinnä herättää huvitusta se, että joku kuvittelee voivansa aiheuttaa harmitusta heittämällä näitä juttuja.Mistä ihmeestä sä olet
tuollaisen harhaluulon kehitellyt mieleesi?
•°•°•
Vai ottaako noin koville että
joku ei lämpene sulle siinä mielessä??
°•°•°
Se että nainen on sinkku ja yli 40vuotias,
ei tarkoita että olisi mikälieneekään ylijäämänainen...
Tai ettei saisi ketään miestä.
( mikä muuten on ylijäämänainen??? )
♡☆♡☆♡
Se tarkoittaa sitä että on siinä iässä että,
tietää mitä tahtoo,
tietää mitä tarvitsee,
ja etenkin tietää sen mitä todellakaan
EI TARVITSE TAI HALUA.
Ei tyydy ihan mihin taikka kehen tahansa....
☆♡☆♡☆
Ja se tuntuu ihan hiton hyvälle ettei tarvii pahoittaa liian monen tunteita sanomalla,
kiitos, mutta ei kiitos.... (:
★☆★☆★
Ps Se on oikestaan ihan sun oma henkilökohtainen ongelmasi jos sulla on
niskat niin hiton jumissa ettei sun pääsi käänny...- Anonyymi
Miksi sinä autuas äijä kiistelet omaa tekstiäsi vastaan?
- Anonyymi
No tarvitseeko sitä aina olla valokeilassa? 🤯
Ihan olen tähänastiseen ihailuun tyytyväinen. Eli ettei sitä enää välttämättä ole niin paljon kuin joskus nuorempana.
Sitä paitsi kyllä miesten näkökykykin jo heikkenee ikääntyessä, niin ei ole mikään ihme ettei ap näe niitä hehkeitä yli 40-vuotiaita.
🥶 - Anonyymi
Silloin harvoin kun ketään näen niin kyllä käännän päitä poispäin. Ja ellei pää käänny niin luultavasti on jotain outoa mitä on pakko katsoa.
- Anonyymi
Aloittajalla on hyvin vähän kokemuksia naisista, jos ollenkaan. Liekko edes mies?
Vilma- Anonyymi
Tuo on kyllä totta itse pidän seksikkäimpänä 40-52v naisia ehkä 44-50 on seksikkäimmät naiset eli 40-52v naiset on kuumia kinkkuja eli hottiksii
- Anonyymi
Ei ole mitään ylijäämänaisia jos he eivät halua olla ***oottien kanssa tai ylipäätään mitään suhdetta sotkemaan harmonista elämäänsä.
Ja kyllä niitä päitä on kääntynyt ja jopa liian innokkaita. En tahdo olla kenenkään kanssa vain sen vuoksi että olisi joku. En vain ihastu helposti saatikka sitten rakastu.
Yhtä hyvin voisin ilmaista että kaikki ei minule sopivat olisivat ylijäämämiehiä, mutta ei ole ylijäämäihmisiä. Tosin ensin karsitaan päihdeongelmaiset ja ilmastonpilaajat ehdokkaista niille joilla on sama ongelma. Ihmissuhteissa kun kannattaa katsella samanluonteista ihmistä niin jätät samanlaiset persoonat keskenään koheltamaan ja hämmentämään. Ja tietysti ihmisen elämänkatsomus ja toisen ihmisen ymmärtäminen sekä periaatteet ja arvot tulevat myös "kehiin."- Anonyymi
Todella hyvä kirjoitus! Kuin omasta päästäni!
- Anonyymi
Olen kyllä huomattavasti vanhempi nainen mutta kysymykseesi.
En koe että, olisin ylijäämä nainen millään tavalla.
Mistä päättelet että, miehillä ei päät käänny yhtään?
Vähän nyt vaikuttaa siltä kuin olisit mustankipeä vaikka ei sinun tarvitsisi haaskata energiaa moiseen koska tämän tyylinen pohdinta täällä palstalla kertoo sinusta jotain hyvin tärkeää lukijalle / meille naisille.
Miksi pitäisi muuttaa mitään, kun yksin on parempi elää. - Anonyymi
Kaikki eivät tykkää lihavista, kaikkea surkuttelevista, kaljaa kittaavista ja nalkuttavista naisista yms. Eikä meitä ole luotu ikuiseen parisuhteeseen.
- Anonyymi
Miltä tuntuu vaikuttaa olevansa 11-13v poika?
- Anonyymi
Aloituksen kirjoittaja vaikuttaa äkkiseltään ylijäämämieheltä, joka yrittää tällaisilla viesteillä saada edes jotain huomiota naisilta.
- Anonyymi
Oon ollut naimisissa ja se kokemus riittää. Ei ollut hyvä eikä huono. Yksi vaihe sinällään ja lapsikin tuli pykättyä. Nyt deittailen kun jonkun harvan pää kuitenkin vielä kääntyy. En odota mitään erityistä suhteelta. Tavallista seurustelua niin kauan kuin sitä on. Yksinkin viihdyn. Ihan mukiinmenevää meininkiä.
- Anonyymi
Parempi etteivät päin liikennemerkkiä aja
- Anonyymi
Päät kääntyy.sinunkin pää😄
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1343596Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois752336Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2592235- 1411990
Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v691562- 1011460
- 611323
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻931317- 611290
- 711161