2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani PISTIN , Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Ap. t. 26:14
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia PISTINTÄ vastaan.'
Saiko Paavali demoninsa jo Damaskontiellä?
55
146
Vastaukset 55
- Anonyymi
Paavali oli psykoottinen ja seniili dementikko.
Ja jotkut ottavat tosissaan tuon debiilin horinat....- Anonyymi
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja apostoleina esiintyvistä huijareista.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät. - Anonyymi00049
Paavalia ei pidä herjattaman!
Siitä ei hyvä heilu.
- Anonyymi
Demonille ei annettu nousulupaa.....rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi00005
Eikös se ollut demonien vallassa jo ennen ns. Damaskontien tien tapahtumia?
- Anonyymi00007
Murhan ja valheen henki oli alunpitäen.
Ap. t. 26:10
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Saatanan väkevän enkelin saaminen liittyi lopun ajan väkevän eksytyksen tekemiseen. King James käännöksen mukaan Paavalin saama demoni oli oli "The messenger of Satan"....Saatanan viestintuoja. "Mesettäjä".
Sentähden on Jumala heille lähettävä väkevän eksytyksen, niin että he valheen uskovat:
Että ne kaikki tuomittaisiin, jotka ei totuutta uskoneet, vaan vääryyteen suostuvat. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Murhan ja valheen henki oli alunpitäen.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.
Saatanan väkevän enkelin saaminen liittyi lopun ajan väkevän eksytyksen tekemiseen. King James käännöksen mukaan Paavalin saama demoni oli oli "The messenger of Satan"....Saatanan viestintuoja. "Mesettäjä".
Sentähden on Jumala heille lähettävä väkevän eksytyksen, niin että he valheen uskovat:
Että ne kaikki tuomittaisiin, jotka ei totuutta uskoneet, vaan vääryyteen suostuvat.2. Kor. 12:7
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh,
the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
8 For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.
- Anonyymi00006
Ylpeys käy synnin tietä.
”Kopeus käy kukistumisen edellä, ylpeys lankeemuksen edellä.” (Sananlaskut 16:18)
”Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä.”
2. Kor. 12:7
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani PISTIN , Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
Tämä tarkoittaa sitä, ettei Paavali ylpeilisi saamiensa näkyjen osata ja korottaisi siten itseänsä muiden yläpuolelle vaan hän on kiitollinen niistä ja että voi Jakaa Jumalan sanaa niiden kautta ja niiden avulla.
Pyhän Hengen opastaessa häntä.
Ongelmat ja ulkoiset vaivat ja ajatukset mitkä ei ollut hänestä tai Pyhästä Hengestä koettelivat myös häntä ja yrittivät johtaa häntä harhaan.
Näin minä tämän näen, en siten kuten jotkut väittävät, että Paavali oli saatanan vallan alla ja opetti evankeliumia oman oppinsa mukaan johtaen ihmisiä harhaan.- Anonyymi00014
"hauki on kala, hauki on kala"...kyllä niitä Raamatun asioita voi tutkia perusteellisemminkin kuin vain toistella niitä valmiita jakeita kuin papukaija.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
"hauki on kala, hauki on kala"...kyllä niitä Raamatun asioita voi tutkia perusteellisemminkin kuin vain toistella niitä valmiita jakeita kuin papukaija.
Aiheesta lisää Yoytubessa.
https://www.youtube.com/watch?v=e5y8L8pirNU
- Anonyymi00008
Pietari oli saatana Jeesuksen sanoin.
Paavali oli paras apostoli ikinä.
Oikeastaan ainoa, oikea apostoli.- Anonyymi00015
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin. Matkalla kävi Pietarissakin, mutta poistui Jeesuksen käskystä. Tosin jokin takaportti saattoi jäädä auki tulevia vierailuja varten.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!" - Anonyymi00016
Paavalia piti apostolina etenkin Korinton miehet, koska he halusivat alistaa naisia ja siihen he saivat luvan Paavalilta.
1. Kor. 9:2
"Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille." - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Saatana meni ensin Juudakseen ja sitten Paavaliin. Matkalla kävi Pietarissakin, mutta poistui Jeesuksen käskystä. Tosin jokin takaportti saattoi jäädä auki tulevia vierailuja varten.
Mark. 8:33
Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!""Saatana meni ensin Juudakseen"
Jeesukselta saamansa leipäpalan. ja Jeesukselta saaman käskyn jälkeen, mennä ja ilmiantaa hänen olinpaikkansa seuraavana yönä, jonne Jeesus sitten meni pidättäjiään odottelemaan.
Jeesus petti Juudaksen, eikä Juudas omasta tahdostaan Jeesusta, jonka tehtävän Jeesus Juudakselle antoi ja Juudas Jeesukselle uskollisena, Jeesusta Totteli! - Anonyymi00034
Anonyymi00023 kirjoitti:
"Saatana meni ensin Juudakseen"
Jeesukselta saamansa leipäpalan. ja Jeesukselta saaman käskyn jälkeen, mennä ja ilmiantaa hänen olinpaikkansa seuraavana yönä, jonne Jeesus sitten meni pidättäjiään odottelemaan.
Jeesus petti Juudaksen, eikä Juudas omasta tahdostaan Jeesusta, jonka tehtävän Jeesus Juudakselle antoi ja Juudas Jeesukselle uskollisena, Jeesusta Totteli!Juudaksen kunnia kuuluisikin palauttaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi00016 kirjoitti:
Paavalia piti apostolina etenkin Korinton miehet, koska he halusivat alistaa naisia ja siihen he saivat luvan Paavalilta.
1. Kor. 9:2
"Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille."Niitä Korinton miesten kaltaisia löytyy vielä tänäpäivänäkin, jotka pitää Paavalia idolinaan.
- Anonyymi00010
Ihmisissä voi olla yhtä aikaa seitsemänkin erilaista Saatanan enkeliä eli henkiolentoja.
Saastaisen hengen paluu
Luuk.11
24 "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä. Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' [11:24-26: Matt. 12:43-45]
25 Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä,
26 se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan. Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa." [2. Piet. 2:20] - Anonyymi00011
Riivaajatkin uskovat Jeesukseen ja tunnustavat hänet Korkeimman Jumalan Pojaksi.
Luuk. 8:28
Jeesuksen nähdessään hän parkaisi, heittäytyi hänen eteensä ja huusi kovalla äänellä: "Mitä sinä minusta tahdot, Jeesus, Korkeimman Jumalan poika?- Anonyymi00012
Henkiolennoilta puuttuu fyysinen ruumis, siksi ne ottaa ihmisen äänielimet käyttöönsä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00012 kirjoitti:
Henkiolennoilta puuttuu fyysinen ruumis, siksi ne ottaa ihmisen äänielimet käyttöönsä.
Vainajahenkiin yhteydenotto yritykset ovat saatanan palvontaa.
- Anonyymi00013
Mitä olivat ne Saulus Tarsolaisen "erinomaiset ilmestykset", joiden jälkeen Saatana alkoi rusikoimaan häntä?
Olivatko ne ilmestyksetkin peräisin Saatanalta?
Ilmestykset, unet ja kaikki Tarsolaisen opit kuulijoilleen itseltään Saatanalta?
Ei vaikuta Jeesuksella olleen osaa eikä arpaa Saulus Tarsolaisen alias Paavalin opetuksissa! - Anonyymi00017
Vatipäisten lahkolla ei ole mitään käsitystä kristinuskosta.
- Anonyymi00020
Tämä tyyppi se jää aina johonkin hokemaan kiinni kuin mato pazkaan.
Nyt on vuorossa "vatipäät," ei siis osoita kovinkaan suurta verbaalista lahjakkuutta.😀
- Anonyymi00018
Paavalilla oli demoni sisällä ja tukena heti perässä.
Ap. t. 19:15
mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"- Anonyymi00019
Saatana puhui Jeesuksellekin täysin kirjoituksien mukaan.
Pavalikin oli käynyt muiden rikkaiden nuorukaisten tapaa kuuluisan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaisten uskontoa, niin toki hän osasi puhua kirjoituksien mukaan.
- Anonyymi00021
Ilm. 21:14
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31]
Paavali oli Kristuksen ja oikeiden 12 apostolin
antikristillinen vastavoima.
Pahan vallassa loppuun asti.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
Jeesus varoitti Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista uusista julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa, sitä hävittämässä.
Matt.24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi00022
Jeesus varoitti oikeita apostoleitaan niistä Damaskontien valonvälähdyksistä, sokaistumiset ja hevosten säikähtämiset, mitä siellä tapahtui.
Joh. 14:30
En minä enää puhu paljoa teidän kanssanne, sillä maailman ruhtinas tulee, ja minussa hänellä ei ole mitään.
Luuk. 10:18
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
- Anonyymi00024
Ei siinä lahjoja tarvita jos samat hokemat toistaa Paavalista.
Se paavalimania lahkolaisuutta. - Anonyymi00028
Älkää osallistuko pimeyden töihin: ne eivät kanna hedelmää.
Tuokaa ne päivänvaloon.
Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa. - Anonyymi00029
Niihän ateistitkin lukee Raamattua, ottaa sieltä jakeen ja lisää oman älyttömän väittämän.
Jumalattomien ateistien jalanjäljillä.- Anonyymi00037
Ei ateistit usko Jumalaan eikä Raamattuun, eikä sitä lue ollenkaan.
Saatana puhui Jeesukselle täysin kirjoituksien mukaan. Oli taivaan entinen ex-ylienkeli, joka osaa Raamatun uskoa, oli taivaan ylistyskuoron johtaja.
- Anonyymi00031
Pahat voimat ja energiat antoi miehelle valtavat fyysiset voimat ja nyrkkelijän lahjat.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. - Anonyymi00032
Nyrkkeily oli siihen aikaan Rooman gladiaattoreiden taistelulaji,
jonka tarkoitus oli tappaa vastustaja. - Anonyymi00033
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi00035
Ateistit poimii juuri jakeita Raamatusta ja lisää niihin oman selityksen, että tarkoitus ja teksti muuttuu aivan toiseksi kuin mitä kirjoitettu on.
Sellaisia hämentäjiä ne ovat. Heiltä puuttuu Jumalan tuntemus ja Jumalan voima. - Anonyymi00038
2. Tess. 2:4
Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.- Anonyymi00039
Paholaisen toiminnan ymmärtäminen on osa Raamatun ilmoitusta.
- Anonyymi00041
Pyhien Juutalaisten miesten joukkosurmiin osallistuminen on vaatinut jo monta Saatanan enkeliä mukaan siihen toimintaan.
Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.- Anonyymi00044
Paavali ei tehnyt koskaan todellista parannusta, ei voinut, koska miehessä oli Saatanan enkeli loppuun asti.
Room. 7:19
sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
- Anonyymi00042
Saatana lähettää Saatanan enkelit ihmisiin.
Jumala lähettää taivaan enkelit ihmisen avuksi.- Anonyymi00043
Mutta ei ne ole samassa ihmisessä yhtä aikaa.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
- Anonyymi00045
Paavalille kävi itselle juuri niin, mitä toivoi toisille tekevänsä.
"jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi"- Anonyymi00046
Ei ihmisellä ole lupa heitellä ketään Saatanan haltuun.
- Anonyymi00047
Mitäs siellä erään lahkon "hoitokokouksissa" oikein tehdään?
- Anonyymi00048
Ne hoitokokousethan kuului VL
Ne "hoitokokouksethan" kuului VL:n suorittamiin toimenpiteisiin, saatanalle heittämisineen joskus -70-80 luvulla. - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ne hoitokokousethan kuului VL
Ne "hoitokokouksethan" kuului VL:n suorittamiin toimenpiteisiin, saatanalle heittämisineen joskus -70-80 luvulla.No on se juluma uskonto.
- Anonyymi00051
Lahkot tuottaa paljon uskontojen uhreja.
- Anonyymi00052
Uskontojen Uhrien auttavan palvelun on perustanut helluntailaisuudesta irtaantumaan onnistunut mies.
- Anonyymi00053
Kuten uskonnot/uskomukset yleensäkin.
- Anonyymi00054
Kun alkaa Paavalia herjaamaan, siinä ja siinä voiko enää uskonnon uhrit auttaa.
- Anonyymi00055
Hurmoslahkoissa horjuvat sielut sidotaan henkivaltoihin.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.
Lahkoralli pyörii täysillä. Ihmiset menevät kaatajapastoreidensa perässä satoja kilometrejä joka viikko. - Anonyymi00057UUSI
Jos et luovu rakkaasta Paavalistasi, niin et voi ottaa Jeesusta vastaan.
Luuk. 14:33
"Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on,
ei voi olla minun opetuslapseni." - Anonyymi00058UUSI
Paavalissa oli Saatanan enkeli jo kun hän teki niitä hirmutekoja Jerusalemissa ja muissa paikoissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201124
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396