Täyspaasto ei ole hyvä laihdutustapa,mutta sitä kannattaa käyttää ainakin silloin jo heti seuraavana päivänä jos on mennyt syömään liikaa ENNALTAEHKÄISEVÄNÄ toimenpiteenä lihomisen ennaltaehkäisyyn
Sopiva määrä voisi olla 1-2 päivää.
Jos ei pysty jonkun asian takia liikkumaan yhtään tämä toimii.
Nytkin on niin liukkaat kelit että siellä on erittäin vaarallista kävellä tai pyöräillä.Kaatumisesta voi joutua pyörätuoliin koko loppuelämäksi tai voi jopa kuolla.
Aktiivisuusranneke toimii edelleen erittäin hyvin tähän lihomisen ennaltaehkäisyyn.
Kun sitä käyttää ei tarvitse yhtään itse miettiä onko syönyt liikaa,siitä näkee heti
1 Kulutetut kalorit
2 Kalorivajeen
3 syönyt kalorit
JOS syönyt kalorit on suuremmat kuin kulutetut lihoo☹️🫤
Milloin täyspaasto,aktiivisuuranneke toimii.
8
120
Vastaukset
- Anonyymi
Leikitkö aina tyhmää tai pilailetko myös sukukaisten parissa? Vai oletko todellakin kovin yksinkertainen?
- Anonyymi
En leiki nämä ON aivan tosiasioita,ja minulla ON kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset😁
Vituttaako sinua se 🤣🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En leiki nämä ON aivan tosiasioita,ja minulla ON kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset😁
Vituttaako sinua se 🤣🤣Kyllä se niin vain on että jos huomaa että on syönyt liikaa,siitä pitää tehdä HETI loppu.
MUUTEN lihoo takaisin☹️😰
- Anonyymi
Ei ole tytöllä puute pikkurahasta
Tulot vuodessa 43 miljoonaa
https://vm.tiktok.com/ZNe3nMENS/ - Anonyymi
Kyllä sekin riittää että jättää pois ilta ja yö syömisen.
Kyllä sitä voi sitten myöhemmin syödä illalla ja yölläkin.- Anonyymi
Ja syö pelkkää roskaruokaa sen vähän minkä syö
- Anonyymi
Minä syön 4 - 5 kertaa viikossa roskaruokaa enkä erittäin oikeaa ruokaa ja minulla on silti veitsenterävät vatsalihakset.En koskaan käytä mitään ranteessa paitsi kelloa.Revi siitä ja terveisiä koko suvullesi että pahasti on mennyt vikaan koulutuksesi.
- Anonyymi
En ole käynyt mitään kouluja tai kyllä 6si vuotta kansakoulua kävin 🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374