Milloin täyspaasto,aktiivisuuranneke toimii.

Anonyymi-ap

Täyspaasto ei ole hyvä laihdutustapa,mutta sitä kannattaa käyttää ainakin silloin jo heti seuraavana päivänä jos on mennyt syömään liikaa ENNALTAEHKÄISEVÄNÄ toimenpiteenä lihomisen ennaltaehkäisyyn
Sopiva määrä voisi olla 1-2 päivää.
Jos ei pysty jonkun asian takia liikkumaan yhtään tämä toimii.
Nytkin on niin liukkaat kelit että siellä on erittäin vaarallista kävellä tai pyöräillä.Kaatumisesta voi joutua pyörätuoliin koko loppuelämäksi tai voi jopa kuolla.

Aktiivisuusranneke toimii edelleen erittäin hyvin tähän lihomisen ennaltaehkäisyyn.
Kun sitä käyttää ei tarvitse yhtään itse miettiä onko syönyt liikaa,siitä näkee heti
1 Kulutetut kalorit
2 Kalorivajeen
3 syönyt kalorit

JOS syönyt kalorit on suuremmat kuin kulutetut lihoo☹️🫤

8

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leikitkö aina tyhmää tai pilailetko myös sukukaisten parissa? Vai oletko todellakin kovin yksinkertainen?

• Anonyymi

En leiki nämä ON aivan tosiasioita,ja minulla ON kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset😁
        Vituttaako sinua se 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En leiki nämä ON aivan tosiasioita,ja minulla ON kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset😁
        Vituttaako sinua se 🤣🤣

Kyllä se niin vain on että jos huomaa että on syönyt liikaa,siitä pitää tehdä HETI loppu.
        MUUTEN lihoo takaisin☹️😰

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä sekin riittää että jättää pois ilta ja yö syömisen.
      Kyllä sitä voi sitten myöhemmin syödä illalla ja yölläkin.

• Anonyymi

Ja syö pelkkää roskaruokaa sen vähän minkä syö

• Anonyymi

Minä syön 4 - 5 kertaa viikossa roskaruokaa enkä erittäin oikeaa ruokaa ja minulla on silti veitsenterävät vatsalihakset.En koskaan käytä mitään ranteessa paitsi kelloa.Revi siitä ja terveisiä koko suvullesi että pahasti on mennyt vikaan koulutuksesi.

• Anonyymi

En ole käynyt mitään kouluja tai kyllä 6si vuotta kansakoulua kävin 🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2628
    2. 136
      1999
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1321
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1296
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1196
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1174
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1151
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1109
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1068
    Aihe