Milloin täyspaasto,aktiivisuuranneke toimii.

Anonyymi-ap

Täyspaasto ei ole hyvä laihdutustapa,mutta sitä kannattaa käyttää ainakin silloin jo heti seuraavana päivänä jos on mennyt syömään liikaa ENNALTAEHKÄISEVÄNÄ toimenpiteenä lihomisen ennaltaehkäisyyn
Sopiva määrä voisi olla 1-2 päivää.
Jos ei pysty jonkun asian takia liikkumaan yhtään tämä toimii.
Nytkin on niin liukkaat kelit että siellä on erittäin vaarallista kävellä tai pyöräillä.Kaatumisesta voi joutua pyörätuoliin koko loppuelämäksi tai voi jopa kuolla.

Aktiivisuusranneke toimii edelleen erittäin hyvin tähän lihomisen ennaltaehkäisyyn.
Kun sitä käyttää ei tarvitse yhtään itse miettiä onko syönyt liikaa,siitä näkee heti
1 Kulutetut kalorit
2 Kalorivajeen
3 syönyt kalorit

JOS syönyt kalorit on suuremmat kuin kulutetut lihoo☹️🫤

8

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leikitkö aina tyhmää tai pilailetko myös sukukaisten parissa? Vai oletko todellakin kovin yksinkertainen?

• Anonyymi

En leiki nämä ON aivan tosiasioita,ja minulla ON kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset😁
        Vituttaako sinua se 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En leiki nämä ON aivan tosiasioita,ja minulla ON kohta VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset😁
        Vituttaako sinua se 🤣🤣

Kyllä se niin vain on että jos huomaa että on syönyt liikaa,siitä pitää tehdä HETI loppu.
        MUUTEN lihoo takaisin☹️😰

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä sekin riittää että jättää pois ilta ja yö syömisen.
      Kyllä sitä voi sitten myöhemmin syödä illalla ja yölläkin.

• Anonyymi

Ja syö pelkkää roskaruokaa sen vähän minkä syö

• Anonyymi

Minä syön 4 - 5 kertaa viikossa roskaruokaa enkä erittäin oikeaa ruokaa ja minulla on silti veitsenterävät vatsalihakset.En koskaan käytä mitään ranteessa paitsi kelloa.Revi siitä ja terveisiä koko suvullesi että pahasti on mennyt vikaan koulutuksesi.

• Anonyymi

En ole käynyt mitään kouluja tai kyllä 6si vuotta kansakoulua kävin 🤣🤣

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4572
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      12
      2677
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      177
      1789
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      261
      1610
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1490
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1357
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1297
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      73
      1291
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1262
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35