Pelottaako joulukilot,lihomisvaroitus

Anonyymi-ap

Tässä kaveri meinaa ettei jouluna haittaa mitään jos syö 1500 ylimääräistä kaloria 8: sana päivänä joulukuussa.
Eihän se silloin mitään haittaa jos on ollut muuna aikana päällä kova 1500 -2000 kalorin kuuri ja kova reeni päällä.
Tilanne on aivan toinen JOS mitään reeniä ei ole ollut ja kaloritkin on ollut muunakin aikana yläkanttiin.
ELI jos on näin lihoo joulukuussa noilla ylimääräisillä 1500 kaloreilla 8: sana päivänä kuukaudessa 4 kiloa ja siinä meneekin sitten vähintään 5 kuukautta että saa ne pois.☹️

Minulla on itsellä tästä asiasta omaa kokemusta,lihomisesta minulla on ennen ja jälkeen kuvatkin ja seurantataulukot jossa päin,vyötärön ympärysmitta,pihtimittaustulokset ylä ja alavatsa.

Huolestuttaako joulukilot

https://vm.tiktok.com/ZNe37o2dy

10

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse ne ohjelmat pitää suunnitella koska eihän kukaan voi tietää mitä haluat syödä ja miten liikkua.
      Voi sitä käyttää tietenkin tekoälyäkin jos ei itse osaa.

• Anonyymi

Aion syödä joulunakin hillitysti. Kohtuullisia annoksia. Minun dieettini on onnistunut, housut on jo väljät.

• Anonyymi
        UUSI

Itse en syö jouluna sen paremmin kuin muinakaan päivinä
        Yleensä vain kinkkua ja riisipuuroa iso annos.

• Anonyymi
      UUSI

Lanttu ja porkkanalaatikkoa kun vetää viikon ei voi lihota.
      Loppuviikosta jo yrjöttää.

• Anonyymi
      UUSI

Minä syön aina pikaroskaruokaa, se on herkullista ja edullista.

Minulla on sähköinen aina pihtimitta mukana.

• Anonyymi
      UUSI

Kylpylän noutopöydistä on helppo valita syömisensä järkevästi. Sekä laadun, että määrän suhteen. Ruoka ei lopu minun syömiselläni joten on turha ahtaa itsensä kylläisemmäksi kuin tuntuu tarpeelliselta ja hyvältä.
      Ryokatyyppi kerrallaan niukasti. Ajan kanssa. Ruokajuomana vettä.
      Suuri osa on ähkyyn syöjiä. Sotkevat kerrallaan lautasen kukkuroilleen kylmät salaatit, kala ja lihaleikkeleet sekä lämpimät ruuat. Pelännevät, että sapuskat loppuvat kesken.

• Anonyymi
      UUSI

Kun on oppinut syömään terveesti, niin ähkymättäminen tuntuu vastenmieliseltä.

Jos jouluaterialla tulee muutama sata kilokaloria ylimääräistä niin se on ok, mutta muuten jouun aikana esimerkiksi graavikalalla ja rosollilla pääsee hyvin joulutunnelmaan ilman mitään rasvaisen lihan mättämistä viikkoa putkeen. Mitä kivaa siinä edes olisi?

• UUSI

Jouluruoka ei ole erityisen raskasta joten joku 4000 kcal päivässä tuntuu ihan mahdottomalta.

Minulla lohta, rosollia kevytsmetanalla, silliä ja leipää, karjalanpaistia, mätiä, perunalaatikkoa ja pullo kuohuviiniä. Jälkiruokana riisipuuroa.

Ehkä tosissaan muutama sata kcal tulee kahtena päivänä enemmän.

Tapanina lipeäkalaa ja keitinperunaa maitokastikkeella ja päivällisellä karjalanpaistikeittoa joten tulee muutama sata kcal vähemmän.

• Anonyymi
      UUSI

Rahantuloa valtiolle ei voi estää. Siis. Läskivero plus 1 prosentti ylipainosta veroprosenttiin. Olisi varmaa tuottoa.

• Anonyymi
      UUSI

Vuodessa on 365 päivää. Se, mitä syöt 357 päivänä, ratkaisee, ei se, mitä syöt 8 päivänä. Jouluna on turha kiusata itseään dieteillä. Tätä aloittajan kaveri kai tarkoitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe