voiko hullu ajaa bussia näköjään voi.. kuolema varma.. mitä sanoo avi..
eläkkeellä oleva mielen tervyspotilas bussikuskina .. haloo
9
69
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
puoli kuollet raadot niitä ajaa..
- AnonyymiUUSI
Mitä sinä rutiset, aja korti mene ajamaan.
- AnonyymiUUSI
onhan noita taxinakin
- AnonyymiUUSI
Täällä uusavuton sukupolvi valittaa.
Ajavat kun teistä ei siihen ole.
Nykyisen " miehen" kädet ovat kuin naisten kädet.
- AnonyymiUUSI
no näkkyy niitäo leva ekä omistakin on hullu...
- AnonyymiUUSI
SAAKO NAURAA
Ammatti ja opinnot
Linja-autonkuljettajana toimit monipuolisessa ja ihmisläheisessä palveluammatissa, jossa turvallisuudesta huolehtiminen ja asiakaspalvelutaidot ovat olennainen osa työtä. Kuljettajan työssä voit hyödyntää omia vahvuuksiasi ja kaikkea sitä osaamista, jota olet saanut aiempien työtehtäviesi ja harrastuneisuutesi kautta.
Linja-autonkuljettajan työ on todella monipuolista ja työtehtävät voivat vaihdella viikoittain, jopa päivittäin. Työnantajasta riippuen saatat ajaa koko ajan paikallisliikenteessä tai voit työskennellä yhtenä päivänä kaukoliikenteessä ja toisena tilausajossa tai vaikka palveluliikenteessä.
Paikallisliikenteen kuljettajana vastaat ihmisten liikkumisesta yleensä kaupungeissa ja niiden ympäristössä. Kaukoliikenteen kuljettajana taas kuljetat ihmisiä, ja usein myös linja-autorahtia, paikkakunnalta toiselle. Tilausajoliikenteen kuljettajana olet tärkeässä roolissa, vastaten matkustajiesi turvallisesta ja viihtyisästä matkasta Suomessa ja ulkomailla. Palveluliikenteen kuljettajana sinulla on palveltavana erilaisia erityisryhmiä, ja työpäivän sisällöt muotoutuvat usein hyvinkin erilaisiksi muun muassa kutsuohjatuilla reiteillä.
Ekologisuus ja ympäristöystävällisyys ovat joukkoliikenteen valtteja yksityisautoiluun verrattuna. Kuljettajana voit omalta osaltasi huolehtia näistä asioista muun muassa ajamalla taloudellisesti. Henkilöliikennepuolella sähkö- ja kaasuajoneuvot ovat yleistymässä, mikä lisää joukkoliikenteen ympäristöystävällisyyttä entisestään.
Koulutukseen kuuluu aina alan työtehtävien käytännön opettelu aidoissa työympäristöissä. Linja-autonkuljettajan tutkinnon suorittaneena hallitset asiakaspalvelun ja ajoneuvon tekniikan hyödyntämisen. Osaat liikkua tieliikenteessä turvallisesti, taloudellisesti ja suunnitelluissa aikatauluissa. Linja-autonkuljettajan tehtävissä menestyvät hyvin sekä naiset että miehet. Valinnaisten tutkinnon osien kautta voit itse painottaa osaamistasi sinua kiinnostaviin työtehtäviin.
Työllistyminen ja jatko-opintomahdollisuudet
Linja-autonkuljettajana voit työskennellä yksityisessä henkilöliikenneyrityksessä tai kunnallisen liikennelaitoksen palveluksessa. Kuljetat matkustajia esimerkiksi paikallisliikenteessä, pikavuoroliikenteessä, palveluliikenteessä tai tilausliikenteessä. Kaukoliikenteessä tehtäviisi kuuluu myös rahdin käsittelyä purkuineen ja lastauksineen.
Valmistuttuasi ja työkokemusta kartutettuasi voit suorittaa esimerkiksi kuljetusalan ammattitutkinnon tai liikenneopettajan erikoisammattitutkinnon. Voit myös laajentaa osaamistasi kuljetuspalvelujen osaamisalueilla autonkuljettajaksi tai yhdistelmäajoneuvonkuljettajaksi. - AnonyymiUUSI
VÄHÄ-ÄLYSTEN HOMMAA.. LÄSKI PALLEROIDEN,
- AnonyymiUUSI
Tuo kirjoitus tyyli kuvastaa sinun henkistä tasoa.
Siksi sinä et tuohon hommaan kykene, sinähän pikku Puntollasikin saat aivan tarpeeksi vaaratilanteita liikenteessä.
- AnonyymiUUSI
Säälittävä aloitus, osaatko ajaa mitään? Se on sieltä äitimuorin peräkammarista hyvä huudella, kun et edes ulos kykenen menemään. Äiti tuo sulle ruokaa ja kaljaa kaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289