Sähkönsiirto

Anonyymi-ap

Taas tuli neveltä ilmoitus että sähkönsiirto kallistuu kolme prosenttia. Oli ne täysiä idiootit jota lahjoittivat sähköyhtiön Nevele.

11

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Enon ääni.

• Anonyymi

Valtiolta neve saa millin joka vuosi ja vielä tulee tuo sallittu korotus asiakkaille joka vuosi.

• Anonyymi

Se on semmonen juttu, että kun maa nimeltä Suomi luovutti vallan Euroopan unionille on sen pakko hyppiä jänisloikkaa sen lakien ja ohjeistuksen mukaisesti. Siellä halutaan sähköä niihin maihin joilla sitä itsellä ei ole tarpeeksi, eli me jaamme meidän tuottamaa sähköä euroopan maille ja maksamme siitä itsemme kipeäksi. Erittäin järkevää! Lappi on ollut sähköntuottajana omavarainen ja myynyt sitä vielä muillekin. Nyt me maksamme kun tuotamme sitä sähköä. Järkevää!. Ei enontekiöläiset ole keksineet oman sähköyhtiön myyntiä isoille sähköyhtiöille, he ovat tehneet kuten heitä on ohistettu ja politikot kunnanjohtajineen ovat nyökytelleet, että hyvä idea kun saadaan joku sentti valuuttaakin.

• Anonyymi

Sähkönsiirto myytiin ulkomaille sijoittajien leipäpuuksi. Rikoksen junailivat kok, vihreät ja sdp.

• Anonyymi

Nehän on sitä porukkaa joka valitsee kunnanjohtajankin pipon värin perusteella.

• Anonyymi

Paljonko on siirtomaksu kilovatilta teillä?

• Anonyymi

Enontekiön ääni , ei ääntä seuraavissa vaaleissa.

• Anonyymi

Hukassa olette jos meinaatte,että hinta ei olisi noussut kunnan omistuksessa. Hyväuskoisia on hellpelppo höynäyttää..

• Anonyymi

Enon äänen aikaansaannosta

• Anonyymi

Kyllä se on kepun ja kokomuksen sekä yhden johtin edustajan sekä yhden vihreän tekosia.

• Anonyymi

Ei me eletä täällä enontekiöllä kuin herran kukkarossa. Kuulumme isoon yhteisöön joiden käyttöön meiän sähkö viheltää lankoja myöten minkä johdosta isojen firmojen ja vieläkin isompien firmojen tilien numerot välkkyvät ilotulitteiden tapaan plussaa. Olkaamme kiitollisia kun saame olla maksajina ja että meilläkin vielä johonkin vehkeseen tulee sähkö. Saa nähdä kauan. Paljon on itsestään selvistä asioista saatu luopua. Pankit, postit, terveydenhuolto......ja monet muut palvelut ovat hävinneet näiltä kulmilta melkein kokonaan. Palvelu sanana on poistumassa ja nyt vallitsee oma hoito, itsehoito, omakanta.......... netin välityksellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6664
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3432
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2750
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2428
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1953
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1832
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1670
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1518
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1492
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1472
    Aihe