Aiemmin marraskuussa Lapin Kansa kertoi Arctic Volleyn talousvaikeuksista

Anonyymi-ap

ArVo esittää 150 tuhatta lapset maksakaa miljonääri ei maksa ahne k-kauppias

ArVo esittää 150 000 euron hä­tä­huu­don – ju­nio­rit vaa­ras­sa joutua mak­sa­jik­si
Roosa Nousiainen

Arctic Volley Rovaniemi
Lentopallon naisten Mestaruusliigassa pelaava rovaniemeläinen Arctic Volley pyytää jäseniltään apua heikkoon taloustilanteeseensa. Seuran johtoryhmä lähetti sunnuntaina jäsenilleen tiedotteen, jossa se avaa rahapulaansa sekä siihen johtaneita syitä.

Aiemmin marraskuussa Lapin Kansa kertoi Arctic Volleyn talousvaikeuksista.

Lue lisää: Tuore Arctic Volley ra­ha­huo­lis­sa? Len­to­pal­lo­seu­ra kutsui jä­se­nen­sä kes­kus­te­le­maan edus­tus­jouk­kueen jat­kos­ta

Nyt Arctic Volley kertoo tiedotteessaan, kuinka seura ei selviä edes käynnissä olevasta liigakaudestaan, ellei tilanteeseen tule nopeasti muutosta.

Tarvittava rahasumma on noin 150 000 euroa.

lapset menkää jouluna kerjuulle miljonääri käskee psykedeeli huumeissa --k-kauppias..

Miksi ruoka on kallista , siksi että turhan paljon K-Market kauppoja joka saatanan kulmassa

Ei ihme että ruoka on kallista jo logistiikka kustannukset älyttömiä kun joka kulmassa on pikku K-Marketit, ne pitäs lopettaa tyystin. Isommat jättikaupat toimii paremmin volyymilla hinnat tippuis ja samalla logistiikka kustannukset sen seurauksena polttaineen kulutus vähenis ja ympäristöäkin säästys. Näitä paska kauppoja jotka nippa nappa tulevat toimeen vielä yhteiskunnan rahoilla tuetaan ei mitään järkeä ei muutako lopettaa kaikki kannattamattomat K-Marketit niitä täällä lapissa paljon jopa rovaniemellä keskustassa yhteiskunnan tukemia K-Market kauppoja siis haloo veromaksajat maksaa tuplana näille kusipää kauppialle sossu pummeille.Maksetaan SIKSI RUOKA ON KALLISTA KAUPPIAS ON AHNE YHTEISKUNNAN RAHOILLA ELÄVÄ SYÖPÄ K-MARKET KAUPPIAAT

3

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tsiisu k-kaupat BOIKOTTIIN

• Anonyymi

onko näitten lapset niitä jokka myyy kaduilla huumeita ja elvistelevät.yms airnb

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6684
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3442
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2770
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2438
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1963
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1680
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1548
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    10. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1482
    Aihe