Mä en tiedä, miten mä selviän tästä? Kuten edellä kerroin, Temu sivistyneesti sanottuna virtsatti minulta talopaketin verran rahaa, lähettäen vain pelkän puolen neliön nukkukedin vaikka piti tulla 150 neliöinen premium -tason omakotitalo.
Tontti on ostettuna Punkalaitumen joen rantarörmältä parhaimmalta alueelta ja rahat 195 681,32€ on tilitetty jo Punkalaitumen kunnalle! Siellä nyt tontti töröttää tyjillään ja odottaa paljaaksi kaltuttuna ja perustuksen tehtynä. Perheen koti ja unelma meni sen siliän tien katalan Temun silittäessä kauppasumman kommunistisen diktatuurivaltion sotakassaan ja me täällä sillan alla kyyhötämme vilteissämme tynnyrivalkean äärellä ja odotamme, että joku auttaisi. Onneksi Punkalaitumen joki on kalaisa virta, josta on joskus saatu tonni kaupalla särkeä, mutta peijaksa, nyt pakkaset meinaavat tuon vuolaan viran kohmettaa. Päivä päivältä saa olla terävämpi hakku, että tuon ikiroudan saa pilkkikoukun tieltä puhkaistua. Joutuuko perheeni nyt perikatoon ja joutuko vaimoni tekemään Onlyfans tilin, jotta kuopuksemme saa syödäkseen ja uuden villanutun keskitalven pureviin pakkasiin? Itse joudun kauppaamaan käytettyjä kalsareita ylihintaan paikkakunnan pervoille, mutta siltikin asiakaskunta on heikkoa, koska olemme pärsaukisten reppanoiden sydänmailla. Mikä tässä nyt, onko kirkkohon menemistä, kun on uskossaan vahva ja sielultaan laupea?
Temu, minkä meille teit...nyrkkiä heristän!
Perheemme on sillan alla
14
244
Vastaukset
- Anonyymi00002
Älä huoli. Punkalaitumelle on asettunut huumekauppiaat Arvelantielle ja Lauttakyläntielle. Et varmaan halua omien lastesi lankeavan saastaiseen huumekoukkuun ? Sen takiahan moni lapsiperhe alkaa jo suunnata maakuntiin lapsineen.
- Anonyymi00003
Siellä nyt tontti töröttää tyjillään ja odottaa paljaaksi kaltuttuna ja perustuksen tehtynä. Perheen koti ja unelma meni sen siliän tien .....
Mikä on tämän aloituksen pointti ? Orimattilassa on pientalotontteja 500 eurolla. Siihen halpa tönö ja tadaa. Huono puoli on, että Orimattilan talous on ripulilla, mutta hyvää on että Lahti on vieressä ja palvelut. Ne mitä ei olasta löydy.
Mutta hieno vanha tehdas kyllä siinä OriMattilan keskustassa. Kerran siitä ohi ajoin. Harmi kun oli jo sen verran pimeetä etten kuvaa saanu. Mutta olikos siinäkin jotain ongelmaa, etteivät saaneet kaikkee tilaa vuokralle ja ylläpitokuluja oli korkeita.
JeroP kirjoitti:
Mutta hieno vanha tehdas kyllä siinä OriMattilan keskustassa. Kerran siitä ohi ajoin. Harmi kun oli jo sen verran pimeetä etten kuvaa saanu. Mutta olikos siinäkin jotain ongelmaa, etteivät saaneet kaikkee tilaa vuokralle ja ylläpitokuluja oli korkeita.
Tarkoitatko Sellgrenin vanhaa villatehdasta? Se on niin remontin tarpeessa ettei löydy kustantajia.
Jasu2025 kirjoitti:
Tarkoitatko Sellgrenin vanhaa villatehdasta? Se on niin remontin tarpeessa ettei löydy kustantajia.
Kehräämö nimellä tunnetaan.
Jasu2025 kirjoitti:
Kehräämö nimellä tunnetaan.
Siinä olen käynyt Hellimö nimisessä paikassa hierottavana ja lounaalla en nyt muista mikä oli nimi. Drockilan kynttiläpajalla ja koruliike kivitaskussa. Kirpparikin siinä on tai oli. En tiiä. En ole vuosiin käynny.
Jasu2025 kirjoitti:
Ei kai sitä sentäs pureta. Mun mielestä hieno rakennus. Ei kai sielä muita matkakohteita olekaan. En ainakaan löytäny.
JeroP kirjoitti:
Ei kai sitä sentäs pureta. Mun mielestä hieno rakennus. Ei kai sielä muita matkakohteita olekaan. En ainakaan löytäny.
Ei varmaankaan. Kai siinä jokin tekohengitys on vielä käynnissä. Eihän Orimattilassa ole mitään. Kaunis luonto. 😂 Se on parasta mitä tiiän. Maalaismaisemissa.
Jasu2025 kirjoitti:
Ei varmaankaan. Kai siinä jokin tekohengitys on vielä käynnissä. Eihän Orimattilassa ole mitään. Kaunis luonto. 😂 Se on parasta mitä tiiän. Maalaismaisemissa.
Mä olen kaupungista maalle muuttanut 13 iän hujakoilla ja inhosin silloin asiaa. Mutta ihan maalaistunut olen. Ei saisi kaupunkiin millään kun opin nauttimaan maaseudun rauhasta ja luonnon kauneudesta.
Jasu2025 kirjoitti:
Mä olen kaupungista maalle muuttanut 13 iän hujakoilla ja inhosin silloin asiaa. Mutta ihan maalaistunut olen. Ei saisi kaupunkiin millään kun opin nauttimaan maaseudun rauhasta ja luonnon kauneudesta.
Ihan piti kaivaa tääkin. Isäni inttikaverin biisi. 😅
https://youtu.be/einHaCCWGMY?si=GybGuwc3RZ7B_CbyJasu2025 kirjoitti:
Ihan piti kaivaa tääkin. Isäni inttikaverin biisi. 😅
https://youtu.be/einHaCCWGMY?si=GybGuwc3RZ7B_CbyPerjantain kunniaksi ja ootan jo juhannusta, vaikka 50 jo täytänkin.
https://youtu.be/nmQWZtG31ug?si=1-RZw9yDgxZI2Vwz
- Anonyymi00005
Onnea koittakaa pärjätä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p596739Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3495824Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1745451Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1505213Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil214464Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite463155Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema202956Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill282777Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud42740- 852427