Lampurin shou jatkuu

Anonyymi-ap

Kylläpäs oli älytöntä tekstiä luettavana valtuuston asialistan liitteessä sieltä tilapäisestä lautakunnasta. Lampuri kirjoitellu omiaan ja miten vielä fiksutkin valtuutetut lähteävä tämmöiseen juttuun mukaan. Kysymyksessä on täysin perusteeton ja omaa etua ajavan hörhön juttu. Kunnallisvaalit lähestyy ja kommareilla on hätä. Vaikka tukka on kuin absalomilla niin järki ei sen alla pysy. Tulee kaikkien aikojen rökäletappio kommunisteille Pellossa elleivät älyä pistää lampuria jo sivuun.

9

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Simpalla keittää jo.

• Anonyymi

Höpötät.. vasta aloittaa..

• Anonyymi

Keittää aina vaalien alla, että voi kehua, kuinka HÄN korjasi tämän ja tuon ja tuon asian.

• Anonyymi

Taitta olla vain katheellisia Simpalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitta olla vain katheellisia Simpalle?

Eihän pöljyyttä voi kadehtia. Äijä puhuu puuta heinää. Nimittelee alentuvasti toisia valtuutettuja. Häpeäisi jos osaisi. Ei varmaan osaa.

• Anonyymi

Eihän ne fiksumman lähteny. Kyllä ne kelkassa olevat ovat jotain muuta.

• Anonyymi

Voi veikkonen se on tuo Sirkan lammaspaimen yksi riidankylvön mestari ollut melkein koko kunnallispoliittisen uransa ajan... Mutta nykyhään fiksu ja hyväpuhheinen + sovitteleva ja hyvät käytöstavat sillä Simpala on, on kehittyny, tullee vastaa siitä ++
      Karmeaa käytöstä sen sijaan siltä ittestänsä liikoja luulevalta ex-kunnanlekurilta, joka yhenlainen pöyhäke, ala-arvoista lapsellista käytöstä (narsisimia ?) - kesken kokouksen marsii ulos ja sitä ennen korostetun suurieleisesti keräilee kamppeitaan sieltä täältä...
      Arvasin ettei se siellä valtuustossa pärjää eikä viihy kun pitää Kuunnella muitakin ja eikä kaikki mene oman pillin mukaan. Hyvä että ne vas. naiset ei sitä öykkäriä pölkää vaan pitävät oman linjan ja päänsä. Kertakaikkiaan luottamustoimiin sopimaton turhalke koko ukko, kuka tunkin on sinne äänestänyt. Ulkoinen elekieli paljastaa hänessä harmituksen kun ei kohdella ja pölätä ex-kunnanlääkäriä v. 2024 kuten joskus 1964 - maailma on muuttunu tapaniriepu, eroa valtuustosta tai älä ainakhaan ala ennää ehole.
      Ao. ukon tietäen arvasin ettei se sielä pärjää kun sosiaaliset taidot on 0 (nolla).

• Anonyymi

Kyllä puheenjohtaja itse on aika sutki, ja suhmuroi minkä kerkeää

• Anonyymi

Sutki ja pikkukullinen pitää pellolaisen olla että ei erotu porukasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe