Kylläpäs oli älytöntä tekstiä luettavana valtuuston asialistan liitteessä sieltä tilapäisestä lautakunnasta. Lampuri kirjoitellu omiaan ja miten vielä fiksutkin valtuutetut lähteävä tämmöiseen juttuun mukaan. Kysymyksessä on täysin perusteeton ja omaa etua ajavan hörhön juttu. Kunnallisvaalit lähestyy ja kommareilla on hätä. Vaikka tukka on kuin absalomilla niin järki ei sen alla pysy. Tulee kaikkien aikojen rökäletappio kommunisteille Pellossa elleivät älyä pistää lampuria jo sivuun.
Lampurin shou jatkuu
9
554
Vastaukset
- Anonyymi
Simpalla keittää jo.
- Anonyymi
Höpötät.. vasta aloittaa..
- Anonyymi
Keittää aina vaalien alla, että voi kehua, kuinka HÄN korjasi tämän ja tuon ja tuon asian.
- Anonyymi
Taitta olla vain katheellisia Simpalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitta olla vain katheellisia Simpalle?
Eihän pöljyyttä voi kadehtia. Äijä puhuu puuta heinää. Nimittelee alentuvasti toisia valtuutettuja. Häpeäisi jos osaisi. Ei varmaan osaa.
- Anonyymi
Eihän ne fiksumman lähteny. Kyllä ne kelkassa olevat ovat jotain muuta.
- Anonyymi
Voi veikkonen se on tuo Sirkan lammaspaimen yksi riidankylvön mestari ollut melkein koko kunnallispoliittisen uransa ajan... Mutta nykyhään fiksu ja hyväpuhheinen + sovitteleva ja hyvät käytöstavat sillä Simpala on, on kehittyny, tullee vastaa siitä ++
Karmeaa käytöstä sen sijaan siltä ittestänsä liikoja luulevalta ex-kunnanlekurilta, joka yhenlainen pöyhäke, ala-arvoista lapsellista käytöstä (narsisimia ?) - kesken kokouksen marsii ulos ja sitä ennen korostetun suurieleisesti keräilee kamppeitaan sieltä täältä...
Arvasin ettei se siellä valtuustossa pärjää eikä viihy kun pitää Kuunnella muitakin ja eikä kaikki mene oman pillin mukaan. Hyvä että ne vas. naiset ei sitä öykkäriä pölkää vaan pitävät oman linjan ja päänsä. Kertakaikkiaan luottamustoimiin sopimaton turhalke koko ukko, kuka tunkin on sinne äänestänyt. Ulkoinen elekieli paljastaa hänessä harmituksen kun ei kohdella ja pölätä ex-kunnanlääkäriä v. 2024 kuten joskus 1964 - maailma on muuttunu tapaniriepu, eroa valtuustosta tai älä ainakhaan ala ennää ehole.
Ao. ukon tietäen arvasin ettei se sielä pärjää kun sosiaaliset taidot on 0 (nolla). - Anonyymi
Kyllä puheenjohtaja itse on aika sutki, ja suhmuroi minkä kerkeää
- Anonyymi
Sutki ja pikkukullinen pitää pellolaisen olla että ei erotu porukasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398