Koulun opettajien motivaation puute ja rahan käyttö

Anonyymi-ap

Miksi koulun toiminta on niin heikkoa? Opettajien motivaatio olla töissä ja olla innostavia on nolla! Wilma tiedottaminen koulusta, lähes olematonta. Ei ole mitenkään lapsille hyvä paikka oppia.
Miten voi rahatkin olla niin loppu että viime vuonna jäi joulujuhlat kokonaan pitämättä ja tänä jouluna ei ole varaa edes pipareita tarjota..

14

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahat menee noihin ulkopaikkakuntalaisten kalliisiin koulukuljetuksiin, nehän on tänäpäivä heille amerikanhommaa, eihän ne muuten olis tänne tullut ja ihmettelen että miten muuten kannattaa noinkin kaukaa tänne tulla, mutta rahahan se ratkaisee.

• Anonyymi

Maksaako koulu Helsingin reissut ja Rovaniemen reissut joita on tehty lähi aikoina .Ei ihme jos linnan juhliin ei päässyt oppilaita jos tuhlataan tollaisiin reissuihin.Opettajia on koululla pilvin pimein nauttimassa korkeita palkkoja ja motivaatio ei riitä edes opettamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksaako koulu Helsingin reissut ja Rovaniemen reissut joita on tehty lähi aikoina .Ei ihme jos linnan juhliin ei päässyt oppilaita jos tuhlataan tollaisiin reissuihin.Opettajia on koululla pilvin pimein nauttimassa korkeita palkkoja ja motivaatio ei riitä edes opettamaan.

Eiköhän ne siitä opetustoimen budjetista kaikki mene.

• Anonyymi

Enon äänen aikaansaannosta

• Anonyymi

Vaalit tulee ja enon ääni loppuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaalit tulee ja enon ääni loppuu

Mitenkäs tämä joku enon äänen kommentit liittyy tähän koulu juttuun,äänestä ketä vittua haluat ja pidä muut keskustelut rauhassa.Hwlv. iduootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs tämä joku enon äänen kommentit liittyy tähän koulu juttuun,äänestä ketä vittua haluat ja pidä muut keskustelut rauhassa.Hwlv. iduootti.

Nuinko otti hermosta ,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinäpä enon ääni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuinko otti hermosta ,,

Täällä on muitakin kun paikallisia tyhmiä,mua ei kiinnosta kun koulun asiat ja opetuksen taso täällä.Nuinko otti hermostu kirjoituksesi oli kohdennettu mulle koska kirjoitin edellisen kommentin.Ootko itse ihan h Moilanen kun vedät joka keskusteluun enon ääni.Minua ei kiinnosta teidän typerät puolue riidat,mutta älä puutu jollain enon äänen kommentilla joka keskusteluun.Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on muitakin kun paikallisia tyhmiä,mua ei kiinnosta kun koulun asiat ja opetuksen taso täällä.Nuinko otti hermostu kirjoituksesi oli kohdennettu mulle koska kirjoitin edellisen kommentin.Ootko itse ihan h Moilanen kun vedät joka keskusteluun enon ääni.Minua ei kiinnosta teidän typerät puolue riidat,mutta älä puutu jollain enon äänen kommentilla joka keskusteluun.Kiitos.

Kiitos

• Anonyymi

Kyllähän tämä on nykyisen valtuuston aikaansaannos

• Anonyymi

Eipä näistä keskustelun kommenteista kovin moni liittynyt aloitus aiheeseen.
      Se on kyllä totta että hyvin työhönsä kyllästyneitä ovat eikä informaatio kulje missään asiassa. Ei pitäisi olla rahaa opettajienkaan huvituksiin kun ei lapsille riitä. Lapset kuitenkin ovat ne mihin pitäisi koko kunta sijoittaa monin tavoin enemmän kun nykyisin.
      Onko sitten koulun johtamisessa jotain pahasti pilalla?

• Anonyymi

Siinäpä se tuli julki.

• Anonyymi

No kaikkea turhuutta. Koulu on oppimista varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6714
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3452
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2780
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2448
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1983
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1842
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1700
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1558
    9. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1512
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1502
    Aihe