Miksi koulun toiminta on niin heikkoa? Opettajien motivaatio olla töissä ja olla innostavia on nolla! Wilma tiedottaminen koulusta, lähes olematonta. Ei ole mitenkään lapsille hyvä paikka oppia.
Miten voi rahatkin olla niin loppu että viime vuonna jäi joulujuhlat kokonaan pitämättä ja tänä jouluna ei ole varaa edes pipareita tarjota..
Koulun opettajien motivaation puute ja rahan käyttö
14
440
Vastaukset
- Anonyymi
Rahat menee noihin ulkopaikkakuntalaisten kalliisiin koulukuljetuksiin, nehän on tänäpäivä heille amerikanhommaa, eihän ne muuten olis tänne tullut ja ihmettelen että miten muuten kannattaa noinkin kaukaa tänne tulla, mutta rahahan se ratkaisee.
- Anonyymi
Maksaako koulu Helsingin reissut ja Rovaniemen reissut joita on tehty lähi aikoina .Ei ihme jos linnan juhliin ei päässyt oppilaita jos tuhlataan tollaisiin reissuihin.Opettajia on koululla pilvin pimein nauttimassa korkeita palkkoja ja motivaatio ei riitä edes opettamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaako koulu Helsingin reissut ja Rovaniemen reissut joita on tehty lähi aikoina .Ei ihme jos linnan juhliin ei päässyt oppilaita jos tuhlataan tollaisiin reissuihin.Opettajia on koululla pilvin pimein nauttimassa korkeita palkkoja ja motivaatio ei riitä edes opettamaan.
Eiköhän ne siitä opetustoimen budjetista kaikki mene.
- Anonyymi
Enon äänen aikaansaannosta
- Anonyymi
Vaalit tulee ja enon ääni loppuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalit tulee ja enon ääni loppuu
Mitenkäs tämä joku enon äänen kommentit liittyy tähän koulu juttuun,äänestä ketä vittua haluat ja pidä muut keskustelut rauhassa.Hwlv. iduootti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs tämä joku enon äänen kommentit liittyy tähän koulu juttuun,äänestä ketä vittua haluat ja pidä muut keskustelut rauhassa.Hwlv. iduootti.
Nuinko otti hermosta ,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä enon ääni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuinko otti hermosta ,,
Täällä on muitakin kun paikallisia tyhmiä,mua ei kiinnosta kun koulun asiat ja opetuksen taso täällä.Nuinko otti hermostu kirjoituksesi oli kohdennettu mulle koska kirjoitin edellisen kommentin.Ootko itse ihan h Moilanen kun vedät joka keskusteluun enon ääni.Minua ei kiinnosta teidän typerät puolue riidat,mutta älä puutu jollain enon äänen kommentilla joka keskusteluun.Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on muitakin kun paikallisia tyhmiä,mua ei kiinnosta kun koulun asiat ja opetuksen taso täällä.Nuinko otti hermostu kirjoituksesi oli kohdennettu mulle koska kirjoitin edellisen kommentin.Ootko itse ihan h Moilanen kun vedät joka keskusteluun enon ääni.Minua ei kiinnosta teidän typerät puolue riidat,mutta älä puutu jollain enon äänen kommentilla joka keskusteluun.Kiitos.
Kiitos
- Anonyymi
Kyllähän tämä on nykyisen valtuuston aikaansaannos
- Anonyymi
Eipä näistä keskustelun kommenteista kovin moni liittynyt aloitus aiheeseen.
Se on kyllä totta että hyvin työhönsä kyllästyneitä ovat eikä informaatio kulje missään asiassa. Ei pitäisi olla rahaa opettajienkaan huvituksiin kun ei lapsille riitä. Lapset kuitenkin ovat ne mihin pitäisi koko kunta sijoittaa monin tavoin enemmän kun nykyisin.
Onko sitten koulun johtamisessa jotain pahasti pilalla?- Anonyymi
Siinäpä se tuli julki.
- Anonyymi
No kaikkea turhuutta. Koulu on oppimista varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606714- 1003452
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262780- 212448
- 271983
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251700
- 321558
- 111512
- 491502