En tilaa ens

Anonyymi-ap

vuonna vessapaperia yli sadan euron hintaan ostan kaupasta.

7

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ottaa jotain pehmeää laatua, ettei peräaukko rohdu.

• Anonyymi

Joo paikallislehdestä jää mustetta.

• Anonyymi

Osta LAMBIA niin voit pyyhkiä perseeseen LAMPAASEEN.
      Voit hakea EU-TUKIA, koska olet LAMMAS TILALLINEN jonka LAMPAAT OVAT VALMIIKSI PISTETTY PAKETTIIN.
      Voit laittaa LAMBIT eli LAMPAAT vaikka semmoiseen nättiin koriin niin ovat syömässä KERPPUJA eli voit todistaa, että sinulla on PURETTU PAKETISTA LAMPAAT JA OVAT KERPPUJA SYÖMÄSSÄ.

Avot ja EU-TUKIA kilahtaa tilille ja voit ostaa lisää LAMBIA eli LAMPAITA.

• Anonyymi

Eli kannattaa ostaa LAMBIA johon pyykhii perseeseen ja hakea EU-TUKIA niin tienaa AIKA VARMASTI MILJOONAN.
        Ei syyllisty edes ELÄINRÄÄKKÄYKSEEN, kun PERUSTELEE asian EKOLOGISUUTEEN sekä EETTISYYTEEN.
        LAMPAASEEN pyyhkimisessä on myös TERVEYS vaikutteita, koska lammas on luonnostaan RASVAINEN eli ei tule HIERTYMIÄ kun rasvaa perseeseen samalla, kun pyhkäsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kannattaa ostaa LAMBIA johon pyykhii perseeseen ja hakea EU-TUKIA niin tienaa AIKA VARMASTI MILJOONAN.
        Ei syyllisty edes ELÄINRÄÄKKÄYKSEEN, kun PERUSTELEE asian EKOLOGISUUTEEN sekä EETTISYYTEEN.
        LAMPAASEEN pyyhkimisessä on myös TERVEYS vaikutteita, koska lammas on luonnostaan RASVAINEN eli ei tule HIERTYMIÄ kun rasvaa perseeseen samalla, kun pyhkäsee.

Minä voisin ottaa PÄSSIN ( pintaan), koska he ovat niin mukavia ja kuulemma MAKSAVAT kaiken.
        Jostain syystä PÄSSIT kiertää minut kaukaa, koska ovat suuttuneet itselleen EIVÄT minulle.
        Suuttuvat siitä, kun minä sanon: Kylläpä olet KOMIA PÄSSI ja sinulla näköjään PYYHKII hyvin...

KULTAINEN PÄSSI eli OINAS tuo kuulemma ONNEA HENKISENTIEN KULKIJALLE joihin minäkin ENKELINÄ kuulun. Tai minähän olen varmaan jo JUMALATAR joka joutuu tekemään SYNTIÄ VÄLILLÄ niin pääsen HENKISELLÄ TASOLLA NOUSEMAAN YLEMMÄS.

Se on ikävä, kun jumii PYHYTEEN koska et ole SORTUNUT edes SYNTIIN.
        Nyt olen sentään tehnyt REHELLISESTI SYNTIÄ, mutta EN MINÄ KYLLÄ HELVETTI SUOSTU MAKSAMAAN SIITÄ.
        Tuo on minusta SYRJINTÄÄ, koska EI TOISTENKAAN TARVI MAKSAA JOS SYNTIÄ TEKEVÄT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin ottaa PÄSSIN ( pintaan), koska he ovat niin mukavia ja kuulemma MAKSAVAT kaiken.
        Jostain syystä PÄSSIT kiertää minut kaukaa, koska ovat suuttuneet itselleen EIVÄT minulle.
        Suuttuvat siitä, kun minä sanon: Kylläpä olet KOMIA PÄSSI ja sinulla näköjään PYYHKII hyvin...

KULTAINEN PÄSSI eli OINAS tuo kuulemma ONNEA HENKISENTIEN KULKIJALLE joihin minäkin ENKELINÄ kuulun. Tai minähän olen varmaan jo JUMALATAR joka joutuu tekemään SYNTIÄ VÄLILLÄ niin pääsen HENKISELLÄ TASOLLA NOUSEMAAN YLEMMÄS.

Se on ikävä, kun jumii PYHYTEEN koska et ole SORTUNUT edes SYNTIIN.
        Nyt olen sentään tehnyt REHELLISESTI SYNTIÄ, mutta EN MINÄ KYLLÄ HELVETTI SUOSTU MAKSAMAAN SIITÄ.
        Tuo on minusta SYRJINTÄÄ, koska EI TOISTENKAAN TARVI MAKSAA JOS SYNTIÄ TEKEVÄT!

En kyllä sitä kerro, että miksi PÄSSIN näen hyvänä.
        Syy on se, että PÄSSI on semmonen joka sanoo minulle, että; VOI VITTU ETKÖ OSAA OLLA KUNNOLLA!!!
        Minä sanon PÄSSILLE, että: OLEN AINA KUNNOLLA, MUTTA MINKÄS TEET JOS LUULOSAIRAAT ELÄÄ JOSSAIN NETTI MAAILMASSA JA EIVÄT EROTA OIKEATA ELÄMÄÄ NETTI MAAILMASTA.

EN MINÄ OLE NYTKÄÄN NETISSÄ VAAN TÄÄLLÄ KOTONA.
        OLIN EILEN SENTÄÄN YKSIN TAAS KIRKOSSA JA NOUSIN SAKASTIN PORTAITA YLÖS ALTTARILLE.
        HALUSIN NÄHDÄ SEN KAUNEUDEN JONKA NÄIN KIRKON IKKUNOISTA ULOS.

En tykännyt siitä, kun SUOMEN LIPPU oli laitettu piiloon ja SAAMEN LIPPU oli ESILLÄ.
        SORI VAAN, MUTTA MINÄ LÖYSIN SUOMEN LIPUN.
        EN OTTANUT KUVAA, KOSKA MINÄ EN OLE EDES TUO JOKA ON ALOITTANUT VAATIMAAN MITÄÄN.
        MINÄ OLEN AINUT JOKA KÄY KUNNIOIDEN PÄÄLLE JOTEN OLI SUURI KUNNIA NÄHDÄ SAAMEN LIPPU SUOMEN ITSENÄISYYSPÄIVÄN KORISTELUISSA ESILLÄ JA SUOMEN LIPPU KUUSEN TAKANA PIILOSSA.

• Anonyymi

Tulisiko se holoämmä loppiaisena ulkovessan rakennustalkoisiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe