En tilaa ens

Anonyymi-ap

vuonna vessapaperia yli sadan euron hintaan ostan kaupasta.

7

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattaa ottaa jotain pehmeää laatua, ettei peräaukko rohdu.

• Anonyymi

Joo paikallislehdestä jää mustetta.

• Anonyymi

Osta LAMBIA niin voit pyyhkiä perseeseen LAMPAASEEN.
      Voit hakea EU-TUKIA, koska olet LAMMAS TILALLINEN jonka LAMPAAT OVAT VALMIIKSI PISTETTY PAKETTIIN.
      Voit laittaa LAMBIT eli LAMPAAT vaikka semmoiseen nättiin koriin niin ovat syömässä KERPPUJA eli voit todistaa, että sinulla on PURETTU PAKETISTA LAMPAAT JA OVAT KERPPUJA SYÖMÄSSÄ.

Avot ja EU-TUKIA kilahtaa tilille ja voit ostaa lisää LAMBIA eli LAMPAITA.

• Anonyymi

Eli kannattaa ostaa LAMBIA johon pyykhii perseeseen ja hakea EU-TUKIA niin tienaa AIKA VARMASTI MILJOONAN.
        Ei syyllisty edes ELÄINRÄÄKKÄYKSEEN, kun PERUSTELEE asian EKOLOGISUUTEEN sekä EETTISYYTEEN.
        LAMPAASEEN pyyhkimisessä on myös TERVEYS vaikutteita, koska lammas on luonnostaan RASVAINEN eli ei tule HIERTYMIÄ kun rasvaa perseeseen samalla, kun pyhkäsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kannattaa ostaa LAMBIA johon pyykhii perseeseen ja hakea EU-TUKIA niin tienaa AIKA VARMASTI MILJOONAN.
        Ei syyllisty edes ELÄINRÄÄKKÄYKSEEN, kun PERUSTELEE asian EKOLOGISUUTEEN sekä EETTISYYTEEN.
        LAMPAASEEN pyyhkimisessä on myös TERVEYS vaikutteita, koska lammas on luonnostaan RASVAINEN eli ei tule HIERTYMIÄ kun rasvaa perseeseen samalla, kun pyhkäsee.

Minä voisin ottaa PÄSSIN ( pintaan), koska he ovat niin mukavia ja kuulemma MAKSAVAT kaiken.
        Jostain syystä PÄSSIT kiertää minut kaukaa, koska ovat suuttuneet itselleen EIVÄT minulle.
        Suuttuvat siitä, kun minä sanon: Kylläpä olet KOMIA PÄSSI ja sinulla näköjään PYYHKII hyvin...

KULTAINEN PÄSSI eli OINAS tuo kuulemma ONNEA HENKISENTIEN KULKIJALLE joihin minäkin ENKELINÄ kuulun. Tai minähän olen varmaan jo JUMALATAR joka joutuu tekemään SYNTIÄ VÄLILLÄ niin pääsen HENKISELLÄ TASOLLA NOUSEMAAN YLEMMÄS.

Se on ikävä, kun jumii PYHYTEEN koska et ole SORTUNUT edes SYNTIIN.
        Nyt olen sentään tehnyt REHELLISESTI SYNTIÄ, mutta EN MINÄ KYLLÄ HELVETTI SUOSTU MAKSAMAAN SIITÄ.
        Tuo on minusta SYRJINTÄÄ, koska EI TOISTENKAAN TARVI MAKSAA JOS SYNTIÄ TEKEVÄT!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin ottaa PÄSSIN ( pintaan), koska he ovat niin mukavia ja kuulemma MAKSAVAT kaiken.
        Jostain syystä PÄSSIT kiertää minut kaukaa, koska ovat suuttuneet itselleen EIVÄT minulle.
        Suuttuvat siitä, kun minä sanon: Kylläpä olet KOMIA PÄSSI ja sinulla näköjään PYYHKII hyvin...

KULTAINEN PÄSSI eli OINAS tuo kuulemma ONNEA HENKISENTIEN KULKIJALLE joihin minäkin ENKELINÄ kuulun. Tai minähän olen varmaan jo JUMALATAR joka joutuu tekemään SYNTIÄ VÄLILLÄ niin pääsen HENKISELLÄ TASOLLA NOUSEMAAN YLEMMÄS.

Se on ikävä, kun jumii PYHYTEEN koska et ole SORTUNUT edes SYNTIIN.
        Nyt olen sentään tehnyt REHELLISESTI SYNTIÄ, mutta EN MINÄ KYLLÄ HELVETTI SUOSTU MAKSAMAAN SIITÄ.
        Tuo on minusta SYRJINTÄÄ, koska EI TOISTENKAAN TARVI MAKSAA JOS SYNTIÄ TEKEVÄT!

En kyllä sitä kerro, että miksi PÄSSIN näen hyvänä.
        Syy on se, että PÄSSI on semmonen joka sanoo minulle, että; VOI VITTU ETKÖ OSAA OLLA KUNNOLLA!!!
        Minä sanon PÄSSILLE, että: OLEN AINA KUNNOLLA, MUTTA MINKÄS TEET JOS LUULOSAIRAAT ELÄÄ JOSSAIN NETTI MAAILMASSA JA EIVÄT EROTA OIKEATA ELÄMÄÄ NETTI MAAILMASTA.

EN MINÄ OLE NYTKÄÄN NETISSÄ VAAN TÄÄLLÄ KOTONA.
        OLIN EILEN SENTÄÄN YKSIN TAAS KIRKOSSA JA NOUSIN SAKASTIN PORTAITA YLÖS ALTTARILLE.
        HALUSIN NÄHDÄ SEN KAUNEUDEN JONKA NÄIN KIRKON IKKUNOISTA ULOS.

En tykännyt siitä, kun SUOMEN LIPPU oli laitettu piiloon ja SAAMEN LIPPU oli ESILLÄ.
        SORI VAAN, MUTTA MINÄ LÖYSIN SUOMEN LIPUN.
        EN OTTANUT KUVAA, KOSKA MINÄ EN OLE EDES TUO JOKA ON ALOITTANUT VAATIMAAN MITÄÄN.
        MINÄ OLEN AINUT JOKA KÄY KUNNIOIDEN PÄÄLLE JOTEN OLI SUURI KUNNIA NÄHDÄ SAAMEN LIPPU SUOMEN ITSENÄISYYSPÄIVÄN KORISTELUISSA ESILLÄ JA SUOMEN LIPPU KUUSEN TAKANA PIILOSSA.

• Anonyymi

Tulisiko se holoämmä loppiaisena ulkovessan rakennustalkoisiin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      217
      2890
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      171
      2546
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1182
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1082
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1038
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1035
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      994
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      332
      971
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      919
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      778
    Aihe