Alkaa ottamaan aivoon kun pomot tulee työntekijöiden taukotilaan kahvittelemaan.
Kun haluaa pitää taukoa ja jutella työkavereilla niin pomo valittaa jostain mitättömistä pikkujutuista kuin teini tai jakaa uusia töitä tai sitten pomot huutaa toisilleen. Mikään näistä ei kuulu mielestäni taukotilaan.
Kolme miestä alkoi jo pitää taukonsa muualla. Itse olen tehnyt tätä satunnaisesti tai mennyt tauolle vasta kun näen että pomot lähtee sieltä.
Mitä mieltä olette, pitääkö pomon antaa pitää tauko rauhassa ja mahdolisesti pysyä kokonaan poissa?
Pomot voisi pysyä poissa työntekijöiden taukotilasta
8
196
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä myös huomattu kunnallisella miten pomoille/esihenkilöille voisi olla oma taukotilansa. Keskustellaan miten sais rahat riittämään ruokaan joulunakin yms, ja sitten tulee herrat isoherrat puhumaan miten on kesämökin kakkos-uima-altaasta löytynyt hiushalkeama ja se on nyt ihan sekoittanut suunnitelmat kun on pitänyt golffia lähteä harrastamaan.
- Anonyymi
tuskin kuntien pikkupomoilla on tuollaiset palkat. Kaukana siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuskin kuntien pikkupomoilla on tuollaiset palkat. Kaukana siitä.
Tuskin on kaukana siitä. Täsmälleen tuollaiset palkat on.
- Anonyymi
Suomalaiset on katsos sellaisia lampaita jotka nöyrästi kulkee eteepäi. Pomoilla on niin kauan töitä kun teitä lampaita riittää
- Anonyymi
mitähän tuokin tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitähän tuokin tarkoittaa.
Joku työtön. Olen tavannut näitä. Ottaa kaljaa samalla kun vittuilevat että on varmasti hienoa mennä töihin kun voisi tehdä mitä haluaa.
- Anonyymi
Se pännii, kun ruokatauolla esimies tai joku muu tulee toimittamaan työasioita. Eikö ne ymmärrä että se on takoa työstä, edes se 20 minuuttia.
- Anonyymi
Pienellä työpaikalla ei vaihtoehtoja ole. Kun koko firma on viiden hengen firma, niin siinäpä se pomo ja omistaja istuu vieressä joka kahvitunnilla. Eipä ainakaan tule haukuttua omaa työnantajaa tai omaa palkkaa, kun työantaja istuu vieressä. Eikä toki pomokaan keuli sillä kuinka suuret osingot nosti taas firman kassasta tai mitä asuntoja on ostanut holding-yhtiön nimiin niillä osingoilla, joita hän maksaa firmasta suoraan toiseen yhtiöönsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773