Pomot voisi pysyä poissa työntekijöiden taukotilasta

Anonyymi-ap

Alkaa ottamaan aivoon kun pomot tulee työntekijöiden taukotilaan kahvittelemaan.
Kun haluaa pitää taukoa ja jutella työkavereilla niin pomo valittaa jostain mitättömistä pikkujutuista kuin teini tai jakaa uusia töitä tai sitten pomot huutaa toisilleen. Mikään näistä ei kuulu mielestäni taukotilaan.
Kolme miestä alkoi jo pitää taukonsa muualla. Itse olen tehnyt tätä satunnaisesti tai mennyt tauolle vasta kun näen että pomot lähtee sieltä.

Mitä mieltä olette, pitääkö pomon antaa pitää tauko rauhassa ja mahdolisesti pysyä kokonaan poissa?

8

717

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä myös huomattu kunnallisella miten pomoille/esihenkilöille voisi olla oma taukotilansa. Keskustellaan miten sais rahat riittämään ruokaan joulunakin yms, ja sitten tulee herrat isoherrat puhumaan miten on kesämökin kakkos-uima-altaasta löytynyt hiushalkeama ja se on nyt ihan sekoittanut suunnitelmat kun on pitänyt golffia lähteä harrastamaan.

• Anonyymi

tuskin kuntien pikkupomoilla on tuollaiset palkat. Kaukana siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuskin kuntien pikkupomoilla on tuollaiset palkat. Kaukana siitä.

Tuskin on kaukana siitä. Täsmälleen tuollaiset palkat on.

• Anonyymi

Suomalaiset on katsos sellaisia lampaita jotka nöyrästi kulkee eteepäi. Pomoilla on niin kauan töitä kun teitä lampaita riittää

• Anonyymi

mitähän tuokin tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitähän tuokin tarkoittaa.

Joku työtön. Olen tavannut näitä. Ottaa kaljaa samalla kun vittuilevat että on varmasti hienoa mennä töihin kun voisi tehdä mitä haluaa.

• Anonyymi

Se pännii, kun ruokatauolla esimies tai joku muu tulee toimittamaan työasioita. Eikö ne ymmärrä että se on takoa työstä, edes se 20 minuuttia.

• Anonyymi

Pienellä työpaikalla ei vaihtoehtoja ole. Kun koko firma on viiden hengen firma, niin siinäpä se pomo ja omistaja istuu vieressä joka kahvitunnilla. Eipä ainakaan tule haukuttua omaa työnantajaa tai omaa palkkaa, kun työantaja istuu vieressä. Eikä toki pomokaan keuli sillä kuinka suuret osingot nosti taas firman kassasta tai mitä asuntoja on ostanut holding-yhtiön nimiin niillä osingoilla, joita hän maksaa firmasta suoraan toiseen yhtiöönsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      142
      4361
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      38
      2500
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2157
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      26
      1226
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1092
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      60
      1062
    7. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      37
      964
    8. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      926
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      48
      879
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      106
      842
    Aihe