On kyllä niin erikoinen tämä kunnian loukkaus asia

Anonyymi-ap

Pääministeri Petteri Orpokin oli näköjään käynyt Saariselällä tapaamassa Inarin kunnanjohtajaa sekä Inarin kunnan kokoomuksen puolueen kunnan edustajia, mutta ei kuvassa näkynyt heitä jotka oli SAANEET KUNNIAA.
Pääministeri Petteri Orpo oli varmaan tuomassa heille KUNNIA JÄSENKIRJAT KUNNIALLISESTA TOIMINNASTA.

Kokoomus näky hakevan myös kunnallisvaali ehdokkaita, mutta en minä kyllä voi sinne laittaa että " Minä voisin alkaa, koska OLEN KYLLÄ AKTIIVISESTI PYRKINYT VAIKUTTAMAAN YHTEISKUNNAN ASIOIHIN, mutta KUNNIALLISET OVAT SITÄ MIELTÄ ETTÄ TERVEYS- SEKÄ TURVALLISUUS ASIAT EI OLE NIIN TÄRKEITÄ KOKOOMUKSELLE JOTEN MIELTÄ EI TAIDA LÖYTYÄ YHTEISTÄ POLIITTISTA SUUNTAA. "

Voin laittaa, että" Minulla on lääkärin lausunto jossa mainitaan, että minä ajaudun riitoihin ihmisten kanssa jotka eivät ole minun kanssa samaa mieltä TÄRKEISTÄ ASIOITA joten ehkä on parempi ANTAA KUNNIAA HEILLE SUORAAN."
Minä voin ilmoittaa heidät kunnallisvaali ehdokkaiksi niin SAAVAT KUNNIAA ja minä saan todisteet että EN SYRJI HEITÄ EDES POLIITTISESTI vaan minä ANNAN TUKENI HEILLE.

Poliitikoille LÖYTYY AINA TÖITÄ JA URA AUKEAA, kun TEKEE ENSIN HYVÄT POHJAT.

1

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kävin Kokoomuksen sivulla lukemassa ja heillä oli vaikka kuinka monta TYÖPAIKKAA AUKI.
      Pitää varmaan laittaa HOVIOIKEUS asiaan, että " OLEN SENTÄÄN KÄYNYT MYÖS TYÖNHAKU TYÖVOIMAKUSTANNUSTEN SUOMI 100 VUONNA JA MINÄ OLEN LÖYTÄNYT VAIKKA KUINKA MONTA TYÖPAIKKAA HÄNELLE JA MINÄ MIELELLÄÄN AUTAN HÄNTÄ TEKEMÄÄN TYÖHAKEMUKSEN JOS EI OMAT TAIDOT RIITÄ."

Olen ennenkin auttanut hakemaan TYÖPAIKKAA ja kyllä hän sai sen työpaikan, mutta en tiedä onko hän enään töissä kyseisessä paikassa. Asuin tuolloin Espoossa ja kaveri oli työllisyysvaroilla samassa paikassa töissä.
      Minä olin saanut vakituisen työpaikan ja minä olin käymässä kahvilla, koska hän asui naapurissa.
      Sanoin hänelle, että: Minä muutin Ivalosta ja ei mulla ole edes LAITOSHUOLTAJAN tutkintoa suoritettuna, mutta sain vakipaikan joten kyllä sinä saat myös.
      Istuin vieressä ja sanoin mitä hänen pitää laittaa ja hän sai paikan.
      Hän kysyi minulta, että miten minä olin oppinut.
      Sanoin hänelle, että: Minä olen töissä oppinut ja jos minä tarvin oikeesti apua niin minä soitan Ivaloon äidilleni ja kysyn häneltä.
      Aika harvoin tarvin apua, mutta äitini kyllä soitteli usein minulle ja kyseli minulta, että : Missä olet nyt ollut töissä?
      Minä vastasin, että: Espoon Westendissä ja en tiedä vaikka olisin ollut KÖYHÄN SERKKUS naapurissa, koska en minä ole hänen luona käynyt.
      Ei äitinäkään tiennyt missä serkkunsa asui siellä.
      Me VITTUILTIIN äitini kanssa toisillemme, koska me oltiin molemmat siivoojia ja EI MEITÄ KUTSUTTU EDES ESPOON WESTENDIIN SUKULAISIIN KYLÄÄN.
      MINÄ SENTÄÄN KELPASIN HIENOJEN ESPOON WESTENDISSÄ ASUVIEN SUKULAISTEN NAAPUREIDEN LUO SIIVOAMAAN.
      SISKONI OLI KÄYNYT TÄDIN KANSSA KYLÄSSÄ ESPOON WESTENDISSÄ ASUVIEN HIENOJEN SUKULAISTEN LUONA.

Ei me olla tuosta ikinä valitettu eikä KÄRÄJÖITY vaikka EI OLLA KUTSUA SAATTU, mutta EI ME OSATA KÄYTTÄYTYÄ NIIN HYVIN, ETTÄ VOITAS EDES ESPOON WESTENDIIN KYLÄÄNKIN VIELÄ MENNÄ.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6744
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3472
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      26
      2800
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2458
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2013
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      358
      1852
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1720
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1588
    9. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      11
      1532
    10. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1512
    Aihe