Jaguar pisti oman lusikkansa ajokkien muotoilu- ja markkinointisoppaan. Ainakin muotoilun ja värityksen osalta tulos on varsin kateutta herättävä.
Herra Elon Musk veti jo hernettä kärsään, joten lopputulos on mitä ilmeisimmin onnistunut hänenkin mielestään.
https://yle.fi/a/74-20129224
Paikoin aika itsevarmaa ja nöyristelemätöntä on tuo teksti. No miksei olisi😁
https://www.topgear.com/car-news/first-look/welcome-jaguars-future-electric-type-00-design-concept
Jaggea hyvätuloisille kansalaisille
4
177
Vastaukset
- Anonyymi
Kiinalaiset ostaa kohta kuolevan luksusnerkin pois. Sitten joku kiinalainen luksusmerkki saa uuden keulalogon ja on helpompi myydä länkkäreille.
Ei jagge tule pärjäämään kisassa muita luksus merkkejä vastaan. Ne ei pidä melua ostajakunnastaan. Ja hintaa noille autoille on kuitenkin suunniteltu sen 150-250 T dollaria. Ei oikeasti rikas osasta pöystäilevää keikarin autoa. Perinteinen arvomaailma puhuttaa heitä enemmän, ei mikään dei huttu.
Ja sillä ostajakunnalla mitä koetetaan tavoitella Ei ole rahaa ostaa noin kalliita autoja.
RIP jagge !- Anonyymi
Tatahan omistaa jo Jaguarin ja Range Roverin osakkeet vuodesta 2008.
- Anonyymi
Eihän tuossa saippuakotelon ja ruumisarkun välimuodossa ole edes konetta, niin kuin Jaguareissa oli. Liekö tyyppimerkintäkin enne markkinoinnin flopista: pyöreä nolla. Mutta 60-70-lukujen Jaguar XJ:t olivat ja ovat edelleen elegantteja luomuksia eikä tämä katastrofi niitä mitenkään pilaa mutta brändin kylläkin. Näyttää vähintään yhtä pahalta kuin se, kun Porsche alkoi tehdä seniori- eli citymaastoautoja. Voi voi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuossa saippuakotelon ja ruumisarkun välimuodossa ole edes konetta, niin kuin Jaguareissa oli. Liekö tyyppimerkintäkin enne markkinoinnin flopista: pyöreä nolla. Mutta 60-70-lukujen Jaguar XJ:t olivat ja ovat edelleen elegantteja luomuksia eikä tämä katastrofi niitä mitenkään pilaa mutta brändin kylläkin. Näyttää vähintään yhtä pahalta kuin se, kun Porsche alkoi tehdä seniori- eli citymaastoautoja. Voi voi!
Sähköautoja, se on tulevaisuus halusit tai et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 521865
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339