Naapurintyttö etsii varakasta isukkia

Haluan löytää suhteen, jossa taloudellinen tuki on osa dynamiikkaa. Etsin vastuullista miestä, joka on valmis tukemaan mua taloudellisesti ja tarjoamaan säännöllistä rahallista tukea. Toivon kuitenkin vastapuolelta stabiilia ja korkeaa tulotasoa, en kaipaa kenenkään hiluja. Ei siis kyse yhden illan jutusta, vaan haluan löytää kestävän ja luotettavan suhteen, jossa molempien toiveita kuunnellaan.

Olen älykäs ja kaunis 21-vuotias nainen. Kiinnostuksenkohteita löytyy moneen suuntaan. Voin kertoa lisää yksityisviestillä, jos tähän löytyy ehdokkaita.

16

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?

• noin 60 kg, 170 cm, vaalea iho, pitkät ruskeat hiukset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, olen ihan biologinen nainen, ei ole lapsia

• Anonyymi
        balletbunny kirjoitti:

noin 60 kg, 170 cm, vaalea iho, pitkät ruskeat hiukset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, olen ihan biologinen nainen, ei ole lapsia

Kiitos tarkennukseta, ja toivotan hyvää lykkyä. 8 kg liikaa.

• Anonyymi

Tähän opetitte. Nytkö itkettää?

• Kuka opetti, mihin?

• Ehkä helpompi näin päin, voitte laittaa viestiä Kikissä: balletbunny111

• Anonyymi

Naapurin lortto 😆

• Anonyymi

Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö tälläiseen touhuun vaikka kuinka epätoivoisia olisitte. Mikäli joku on oikeasti niin epätoivoinen, että edes harkitsee tätä, niin käytä rahasi vaikka prostituoituun niin maksat edes vain kerran tai mene vaikka Thaimaan reissulle.

• Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

• L_I_S_Ä_H_A_H_M_O kirjoitti:

Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

missä sut saa kiinni lisähahmo?

• Anonyymi

Saako myös pimsaa?

• riippuu, miten hyvin kohtelet mua

• Anonyymi

Mistä päin?

• Anonyymi

Ukilla säkit upeat, niitä rahaa vastaan kokeilemaan rupeat. Kaiken haluat muuttaa rahaksi, käy elämä pahaksi. Aivopestyksi sinut luotii, se on nykyään muotii.

• Anonyymi

On hienoa olla vapaa kun saan komeaa miestä edestä ja takaa.. On illallista jos jonkinlaista.. Ei mitään mitä en ravintolassa maista.. En istu kotona yksin kun joku deiteillä maksaa lystin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      26
      3170
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      853
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      740
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      53
      674
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      559
    9. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    10. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      531
    Aihe