Naapurintyttö etsii varakasta isukkia

Haluan löytää suhteen, jossa taloudellinen tuki on osa dynamiikkaa. Etsin vastuullista miestä, joka on valmis tukemaan mua taloudellisesti ja tarjoamaan säännöllistä rahallista tukea. Toivon kuitenkin vastapuolelta stabiilia ja korkeaa tulotasoa, en kaipaa kenenkään hiluja. Ei siis kyse yhden illan jutusta, vaan haluan löytää kestävän ja luotettavan suhteen, jossa molempien toiveita kuunnellaan.

Olen älykäs ja kaunis 21-vuotias nainen. Kiinnostuksenkohteita löytyy moneen suuntaan. Voin kertoa lisää yksityisviestillä, jos tähän löytyy ehdokkaita.

22

692

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?

• noin 60 kg, 170 cm, vaalea iho, pitkät ruskeat hiukset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, olen ihan biologinen nainen, ei ole lapsia

• Anonyymi
        balletbunny kirjoitti:

noin 60 kg, 170 cm, vaalea iho, pitkät ruskeat hiukset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, olen ihan biologinen nainen, ei ole lapsia

Kiitos tarkennukseta, ja toivotan hyvää lykkyä. 8 kg liikaa.

• Anonyymi

Tähän opetitte. Nytkö itkettää?

• Kuka opetti, mihin?

• Anonyymi00014
        Jalkamies kirjoitti:

Kuka opetti, mihin?

Onko aloittajaäijä tämän profiilisi kuva nyt sieltä ounli vanista🤔

• Ehkä helpompi näin päin, voitte laittaa viestiä Kikissä: balletbunny111

• Anonyymi

Naapurin lortto 😆

• Anonyymi00015

Joo, on vissiin aloittajaäijä jännää jännäillä omia aloituksiaan edelleenkin👍

• Anonyymi

Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö tälläiseen touhuun vaikka kuinka epätoivoisia olisitte. Mikäli joku on oikeasti niin epätoivoinen, että edes harkitsee tätä, niin käytä rahasi vaikka prostituoituun niin maksat edes vain kerran tai mene vaikka Thaimaan reissulle.

• Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

• L_I_S_Ä_H_A_H_M_O kirjoitti:

Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

missä sut saa kiinni lisähahmo?

• Anonyymi00016
        L_I_S_Ä_H_A_H_M_O kirjoitti:

Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

Lisähahmo on sinulta multinikkimies ehkä nk rehellisin pitkään aikaan😆

• Anonyymi

Saako myös pimsaa?

• riippuu, miten hyvin kohtelet mua

• Anonyymi

Mistä päin?

• Anonyymi

Ukilla säkit upeat, niitä rahaa vastaan kokeilemaan rupeat. Kaiken haluat muuttaa rahaksi, käy elämä pahaksi. Aivopestyksi sinut luotii, se on nykyään muotii.

• Anonyymi

On hienoa olla vapaa kun saan komeaa miestä edestä ja takaa.. On illallista jos jonkinlaista.. Ei mitään mitä en ravintolassa maista.. En istu kotona yksin kun joku deiteillä maksaa lystin..

• Anonyymi00012

Älkää vaan haksahtako näihin huijauksiin. Pitäkää rahat itsellänne.

Nämä aivopestyt tyttöparat joutaa töihin.

• Anonyymi00013

Miksi heidän pitäisi mennä töihin kun kerran "pankin" päällä istuvat?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Miksi heidän pitäisi mennä töihin kun kerran "pankin" päällä istuvat?

Missä ne minun ilmaiset eväät viipyy sit?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3982
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2297
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      140
      1449
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      827
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe