Mitä mieltä putiikista? Näyttäis ainakin muutaman brändin tuotteet, Ryobi, bosch, Blåkläder nykykurssilla 10% halvempia mitä rajan tälläpuolen.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ryobi on paskaa.
Sinisellä Boschilla voi jotain tehdäkin.
Blääklååteri tekee huonosti istuvia vaatteita.
Ainakin jotkut tavarat oli kalliimpia kuin Puuilossa.
Sokkeloinen ja sekava labyrintti jossa ahtaat hyllyjen välit.- Anonyymi
Kyse olikin hinnoista. Yhtä paskoja ne Ryobit ja Blääklååterit on täälä puolelaki, mutta kalliimpia..
- Anonyymi
surkea liike,en suosittele.
- Anonyymi
WC-istuimen kansi oli kuiten yli 10e halvempi Julassa ko tismalleen sama k-rauvassa. Sieltä haen mistä halvimmalla saan.
- Anonyymi
osta samalla kaksi,niin vessanpöntön kansia riittää loppuelämäksi.
- Anonyymi
Hyvä vaan että tulee kilpailua. Suomessa hinnat muutenki karanu käsistä, samalla kun hallitus nostelee veroja.
- Anonyymi00007
Hyvä lisäys.
- Anonyymi00008
kauniit naiset palvelemassa,
- Anonyymi00009
Kyllä Puuilossa on kauhneimmat.
- Anonyymi00010
Ainakin se yks liki 50v silmälasi päinen haisee monesti vanhalle viinalle aika reippaasti :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451