Kuka on pahin kemiläinen?
SE kaikkein epärehellisin satusetä/täti kautta aikojen?
Kenestä se kaikki lähtee
20
1201
Vastaukset
- Anonyymi
mitenniii ???
- Anonyymi
En tiedä kautta aikojen, mutta tällä hetkellä se on kyllä nykyinen kaupunginjohtaja.
- Anonyymi
Istuuko se useinkin Aula Bupissa?
- Anonyymi
vekku kyllä kaikki vekun tuntee
- Anonyymi
Esimerkiks pekka tiitinen ja muut jotka äänesti kemin energian myynin puolesta
- Anonyymi
Hanhisuanto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanhisuanto
Hanhisuanto, tyyppi ihan pihalla kun järkeä jaettiin.
- Anonyymi
rumppe kemilainen namusetä
- Anonyymi
Ne lääkkeet…
- Anonyymi
Satusetä Erno
- Anonyymi
No se on se se, tiedätkö... Mikä sen ruotsalaisen nimi ny o..
- Anonyymi
Ylivoimaisesti Marko ”höpötiti” Vuorinen!!!
- Anonyymi
Siinä on kyllä sellainen satusetä, ettei taida voittajaa löytyä koko alueen historiasta.....
- Anonyymi
Namutäti
- Anonyymi
Jaakko R
- Anonyymi
wetteri
- Anonyymi
Koko kaupungintalo ketään erikseen erittelelemättä.
- Anonyymi
Santan klaus
- Anonyymi
kemi wetteri
- Anonyymi
Jaakko K
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745