kaijan kukkanen
kaijan kukka
14
550
Vastaukset
- Anonyymi
Vastenmielinen muita arvosteleva ja haukkuva perhe.
- Anonyymi
Vai Kaijan kuppanen
- Anonyymi
Kaijan Kakka
- Anonyymi
Eikö tämä ole se MONTTU-BILE SHOPPING CENTERI?
Varmaan ainut kauppa jonka asiakkaat eivät edes valita vaikka PASKAN MÖIVÄT.- Anonyymi
Minä aion tuon asian laittaa KORKEIMPAAN OIKEUTEEN ja ILMOITAN, että EN VARMASTI VOI LOUKATA KUNNIOITA VAIKKA HAUKKUISIN KAIKKI, KOSKA EN PÄÄSE EDES KUNNIALLA HAUTAAN, kun KUOLEN!
Verottasta laitoin HOVIIN, koska EN OLE KOSKAAN ANTANUT LUPAA JAELLA MINUN TIETOJA. Verottajan kautta saa osoite tiedotkin ja et voi edes estää, koska VEROTTAJA EI KUNNIOITA KETÄÄN VAAN SYRJII SEKÄ VUOTAA TIETOJA.
Ero lasten kautta VUODETAAN kaikki tiedot ja KUNNAT/KAUPUNGIT ovat SYYLLISIÄ SIIHEN, mutta EIVÄT SUOSTU KORVAAMAAN vaikka HEIDÄN PASKAT SOPIMUKSET ovat niitä joiden kautta toinen vanhemmista saa koko sotun sekä allekirjoituksen jonka hän voi kopioida.
Noin pääsevät hakemaan mitä vain tietoja toisesta.
- Anonyymi
Raukat sivustahuutelijat pitää meteliä ei riitä rohkeutta tulla puhumaan .
- Anonyymi
Minä käyn siellä myös usein uutisoimassa mehukkaimmat jutut. Hyvä paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn siellä myös usein uutisoimassa mehukkaimmat jutut. Hyvä paikka.
voittaa st1:sen mutta vain sisäpiiriläisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1/3 koko Inarin kunnasta. ollaanhan sitä istuttu jos jonkinlaisissa hallituksissa ja valtuustoissa. joten jutun juurta riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näin on.
johon kuuluu koko suku ja sitähän riittää. lisäksi valtuustot ja muut kissanristiäiset. hirviä homofobia vielä koko suvulla. kyttäillään ja arvostellaan ohikulkijoita jne mutta aboppi on värikäs jota takanapäin naureskellaan koko mun suvun voimin.
- Anonyymi
Onko tämä se vanha liike. Oliko aikanaan siellä missä oli Heikkelin kukkaliike ennen vanhaan.
- Anonyymi
liikenneympyrässä oleva
- Anonyymi
vai kakka kukkanen
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4242556- 581751
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1861684Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2991319Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1401083Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal691020- 871000
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33983Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12947K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali7913