Vainoamiseksi oli kirjoitus jos häiritsee naapuria tai vie naapurille lahjan henkilö syyllistyy vainoamiseen? Empä kokenut vainoamisen tunnetta kun naapuri eräänä päivänä oli leiponut pullia ja toi niitä minulle vaikka ei aiemmin häntä tuntenut.
Mitenhän tuo menee nykyisin jos näkee vaikkapa ojassa auton, että jos menee sinne kurkkimaan jospa siellä tarvitsee joku apua? Niin syyllistyykö siinä vainoamiseen kun menee hei "häiritsemään?"
Noita häiritsemisen juttuja voi olla lukemattomia joita voisi tulkita vainoamiseksi jos no jutut noin helposti jo niitä on? Onko sitten vainoaja jos sanoo päivää tai katsoo ulos ikkunasta ukona olevaa tai ulkona näkee jonkun olevan ikkunassa, niin viimeistään jos tervehtii kädenlikkeellä niin taasko siinä joku vainoa toisia kaksi ihmistä? Suomalaiset on outoja.
Jo on meininki, olinteksti tv:ssä
Anonyymi-ap
1
76
Vastaukset
- Anonyymi
Jo on meininki, oli teksti tv:ssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388