Oletko sinä, oletko aito?

Anonyymi-ap

Sanotaan nyt vaikka, että kerrot ensin korostetun kohteliaasti toiselle, että olet kiinnostunut hänen mieltymyksistään ja tahtoisit kuulla niistä lisää. Sitten osoitat epäsuorasti (jos vastaus ei siis miellytä), että juuri nyt alat haukotella ja olet kovin väsynyt (pitkästynyt). Sinun on väistämättä mentävä nukkumaan, mutta sitä ennen käyt vielä lenkillä, katsot muutaman elokuvan ja soitat harppua. Sitten lipevät toivottelut päälle.

Eli oletko takakireä tai epäsuorasti välinpitämätön?

Epäsuorasti takavasemmalta.

73

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuollaisesta käytöksestä tulee mieleen konfliktin välttely.

Miten nuo kaksi ihmistä ovat joutuneet noin pitkäksi aikaa samaan tilaan?

xLiner

• Anonyymi

Sanos muuta, täällä riittää lääniä.

• Anonyymi

Ihmissuhteiden sosiaaliset pelit ovat vaikeita. Jo korostettu kohteliaisuus yleensä ilmaisee, että vastauksen kuuluu olla yhtä diplomaattinen ja kohtelias.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmissuhteiden sosiaaliset pelit ovat vaikeita. Jo korostettu kohteliaisuus yleensä ilmaisee, että vastauksen kuuluu olla yhtä diplomaattinen ja kohtelias.

xLiner

Aito ihminen ei tarkoita mukavaa ihmistä. Ihminen voi olla aidosti kiero, epämiellyttävä tai paha.

Aloituksen kuvauksessa voi olla kyseessä paikan näyttö ja toisen arvon (tai arvottomuuden) osoitus.

Voi olla oikein aito toimintamalli jollekin.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanos muuta, täällä riittää lääniä.

Kyllähän sitä kaikenlaisia juustopäitä kohtaa. Ei kannata jäädä sellaisten seuraan yhtään enempää kuin on pakko.

Mun lempihokemani on, että seuransa saa valita.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito ihminen ei tarkoita mukavaa ihmistä. Ihminen voi olla aidosti kiero, epämiellyttävä tai paha.

Aloituksen kuvauksessa voi olla kyseessä paikan näyttö ja toisen arvon (tai arvottomuuden) osoitus.

Voi olla oikein aito toimintamalli jollekin.

xLiner

Aloituksessa pistää silmään tuo toisen kova tarve tulla kohteliaan välttelijän hyväksymäksi. Jonkinlainen mielipaha päällä, kun toisen tekemiset on niin tarkkaan listattu. Tarpeet ei kohtaa.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessa pistää silmään tuo toisen kova tarve tulla kohteliaan välttelijän hyväksymäksi. Jonkinlainen mielipaha päällä, kun toisen tekemiset on niin tarkkaan listattu. Tarpeet ei kohtaa.

xLiner

Olisi ollut hyvä selventää lähtötilanne. Henkilöiden suhde toisiinsa. Liikaa liikkuvia.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Ei pidä paikkaansa, tarkastelen vain asiaa.

• Anonyymi

No enpä osaa sanoa tuohon muuta kuin että minua on sanottu aidoksi. Sehän ei ole aina hyvä asia, koska aito kehu voidaan ottaa lipevyytenä. Ajattelen kuitenkin niin, että se on vastaanottajan murhe, ei minun.

• Anonyymi

Olen itsekin ”kehunut” erästä aidoksi täällä.

Täysin vilpittömästi tein niin.

• Anonyymi

Aito-maininnalla tarkoitetaan yleensä, että toisen seurassa on helppo olla.

Jos asiaa miettii tarkemmin, niin eihän se ole oikea nimitys sosiaalisesti lahjakkaalle pelaajalle.

(Samaan aikaan oikea aito vetää hirvittävät itkupotkuraivarit potilasta elvyttävälle ambulanssihenkilökunnalle, kun toivat tullessaan lunta sisälle...)

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aito-maininnalla tarkoitetaan yleensä, että toisen seurassa on helppo olla.

Jos asiaa miettii tarkemmin, niin eihän se ole oikea nimitys sosiaalisesti lahjakkaalle pelaajalle.

(Samaan aikaan oikea aito vetää hirvittävät itkupotkuraivarit potilasta elvyttävälle ambulanssihenkilökunnalle, kun toivat tullessaan lunta sisälle...)

xLiner

Itse käsitän aitouden nimenomaan niin, että aito ihminen mm. puhuu tunteistaan rehellisesti.
        Mielestäni se ei todellakaan tarkoita sitä, että sellaisen ihmisen kanssa on aina helppo olla, koska aito ihminen toimii myös negatiivisten tunteiden peilinä ja saattaa aiheuttaa toiselle omien vaikeiden tunteiden kohtaamista.

26:07

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käsitän aitouden nimenomaan niin, että aito ihminen mm. puhuu tunteistaan rehellisesti.
        Mielestäni se ei todellakaan tarkoita sitä, että sellaisen ihmisen kanssa on aina helppo olla, koska aito ihminen toimii myös negatiivisten tunteiden peilinä ja saattaa aiheuttaa toiselle omien vaikeiden tunteiden kohtaamista.

Jotta jotakuta voisi luonnehtia aidoksi, pitäisi tuntea erittäin hyvin? Aitouden siivellä manipuloidaan tehokkaasti.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotta jotakuta voisi luonnehtia aidoksi, pitäisi tuntea erittäin hyvin? Aitouden siivellä manipuloidaan tehokkaasti.

xLiner

Niinpä, tuntea todella hyvin. En näe aitoa ihmistä manipuloivana, mutta kun ajatuksella lähtee leikkimään sivu-urille, niin onko myös sosiaalisesti lahjakas ihminen manipuloiva? Tuolla "manipuloiva"-sanalla on mielestäni negatiivinen kalske, mutta en osaa nimetä siihen parempaa sanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, tuntea todella hyvin. En näe aitoa ihmistä manipuloivana, mutta kun ajatuksella lähtee leikkimään sivu-urille, niin onko myös sosiaalisesti lahjakas ihminen manipuloiva? Tuolla "manipuloiva"-sanalla on mielestäni negatiivinen kalske, mutta en osaa nimetä siihen parempaa sanaa.

Manipuloinnilla saadaan ihminen toimimaan siten miten hän ei muuten toimisi. Tai jättämään toimimatta. Tai tekemään ratkaisunsa johonkin toivottuun suuntaan. Olisko jotain tuollaista?

Jonkinlaista manipulointia varmaan hyvän ilmapiirin ylläpitäminenkin on. Kevyillä keinoilla harmitonta, mutta jos siihen liittyy pahojen epäkohtien peittelyjä tai sivuuttamisia, niin taas on paha.

Tavallaan sosiaalisesti taitava ihminen manipuloi ympäristöään. Se on ok, jos seuraukset ovat miellyttäviä tai neutraaleita.

Hankala aihe... En tiedä mitä mieltä olen 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä. -ap

• Anonyymi

Tarkoittaako ”olla aito” todellista vaiko olla aito, mutta epätodellista?

• Anonyymi

Saahan sitä hienotunteinen olla eikä pidä tölviä. Kysehän on, että antaa mahdollisuuden toiselle tulla omalle reviirilleeni.
      Onko aitous härskiyttä, moukkamaisuutta, piittaamattomuutta toisen tunteista.
      Kirjoitan nyt ihmisistä, joita kohdataan kasvotusten.
      Me emme koskaan tiedä, mitä toinen todella ajattelee ja tavallaanhan siitä ei voi olla vastuussakaan.
      Vil a

• Anonyymi

No jos nainen on joku työkaveri ja ruokatauolla puhuu itu ym auringonkukkasiemen ruuistaan voi sanoa mielenkiintoista onko hyvää mut jos kotona oma nainen pakko sanoa totuus pahaa on ja tässä talossa tehdään kunnon ruokaa

• Anonyymi

Passiivisagressiivinen ihminen?

• Anonyymi

9:23
        Voitko tarkentaa?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko tarkentaa?
        Vilma

Tunsitko piston miksi olet passiivisagressiivinen tyyppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunsitko piston miksi olet passiivisagressiivinen tyyppi

Miksi tuntiin mitään pistoa.
        Jonkun tuikituntemattoman keityiöpsykologin diagnoosista vai?
        Vähän köyhää ajattelua.
        Vilma
        Pääsitpä olemaan ilkeä. Ihan aidosti? Katkera jostain syystä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän köyhää ajattelua.
        Vilma

Jouduit klassisen projektion uhriksi, Vilma hyvä. Älä välitä, be you.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän köyhää ajattelua.
        Vilma

No oli kyllä leikkimielinen heitto ei ollu oikeasti tarkoitettu vaan leikkimielisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän köyhää ajattelua.
        Vilma

Anteeksi en tarkoittanut sitä pahalla vaan yritin leikkimielisesti vitsailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko tarkentaa?
        Vilma

Näköjään tuli väliin monta kirjoittajaa. Tarkoitin, että itse saattaisin kokea tuollaisen käytöksen passiivisagressiiviseksi jossa haukottelian tarkoitus on mahdollisesti saada toinen tuntemaan itsensä vähempiarvoiseksi.

• Anonyymi

Sanat merkitsevät aina jotain. Olemme oppineet puhumaan niitä käyttämällä ja ilmaisemaan itseämme.
      Kyllähän sellaistakin väitetään, etteivät kaikki o s a a ilmaista itseään.
      Olemme enimmäkseen kömpelöitä sanojen suhteen vaikka on paljon kauniita sanoja.
      Vilma
      Nyt sanoisin, että nauti tänään tiedostaen itsenäisyydestä.

• Anonyymi

Tjaa, kyllä mä yleensä teen mitä sanon ja sanon mitä tarkoitan. Joskus toki aikomuksestani huolimatta jokin tekemätön asia muistuu mieleen tai tulee joku tilanne, ettei sitä voi lykätä ja se on pakko hoitaa pois ennen sitä mitä olin aikonut.

En silti miellä sitä valehteluksi vaikkapa. Tilanteet elää.

EE

• Anonyymi

Ja kyllä mä itseni aidoksi miellän silloinkin, kun en halua kaikkien tietövän minusta kaikkea. Se on aito halu jäädä joillekin etäiseksi ja vieraaksi, ei muuta. Mä kyllä mietin jatkuvasti tekemiseni ja vaikutukset. Muitten ei niitä tartte murehtia.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllä mä itseni aidoksi miellän silloinkin, kun en halua kaikkien tietövän minusta kaikkea. Se on aito halu jäädä joillekin etäiseksi ja vieraaksi, ei muuta. Mä kyllä mietin jatkuvasti tekemiseni ja vaikutukset. Muitten ei niitä tartte murehtia.

EE

Itsehän olen hyvin asiallinen ja kohtelias irl. En kuitenkaan lipevä, mutta perus käytöstavat omaava ja huomaavainen. Joka kohtaan ei vaan edes sovi löperehtiä kohteliaisuuksia, ne on turhia aika usein muutenkin kanssakäymisessä.

EE

• Anonyymi

Mielestäni tuossa kohtelias ihminen haluaa eroon toisesta, joka voi olla tarrautuva ja manipuloiva.

Muut tekemiset on sitä selittelyä, jota niin monet aitoina ihmisinä itseään pitävät haluavat kuulla tunteakseen itsensä tärkeiksi, vaikka tietävät sen valheeksi tai muuten iskee itkupotkuraivarit.

Sitä käytlstä taasen kohtelias ihminen pitää nolona ja tuntee myötähäpeää "aidon" ihmisen puolesta.

• Anonyymi

Itse olen melko usein takakireä, mutta huomattavan usein suora. Välttelevyydeksi voisi tulkita pois lähtemisen. Jos en tahdo olla jonkun ihmisen kanssa, kerron yleensä hänelle, että nyt pitää mennä. Jos en halua keskustella jonkun ihmisen kanssa en vastaa hänelle täällä tai jos vastaan en selittele, vaan kerron, ettei keskustelu kiinnosta. Joskus keskustelun lopetus johtuu omista henk.koht. syistä, joka ei tarkoita, etteikö keskustelukumppani kiinnostaisi minua.

• Anonyymi

Aika usein ihminen voi olla syvällä metsässä, kun lähtee arvioimaan itseään.
      Olen sitä tai tätä. Ihanko totta?
      Olenko minä sitä tai tätä jonkun toisen mielestä? Jonkin verran kenties?
      Voidaan ehkä yhdessä todeta ihminen, jossa on jonkin verran aitoutta, tuntuu mukavalle.
      Haastava on ihminen joka ei anna vaikutelmaa aitoudesta.
      Ja joka väliin on laitettava toivomus hyvästä käytöksestä, kun kasvotusten ollaan.
      Vilma
      Kirjoittaminen, eli ilmaisu sanoin, ei ole helppoa.

• Anonyymi

Minä olen yleensä aina minä, anteeksi. Ja kyllä, voin pyytää anteeksi olematta yhtään pahoillani 😁.

• Anonyymi

Ai jai, nyt tuli isosti kopoja pääkoppaan. Ihan hellänä läpyistä 😆

• Anonyymi

Ai silleenkö sä toimit.. Ei kuulosta hyvältä tavalta toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai silleenkö sä toimit.. Ei kuulosta hyvältä tavalta toimia.

Noh eikun 🤔, mitenkähän tuon nyt selittäisi...olen siis häpeilemättä oma itseni ja pyytäessäni anteeksi sitä että olen itseni en ole tosiasiassa ollenkaan pahoillani siitä että olen oma itseni . Seli seli, koskee siis vain omaa persoonaa, joko puhuin itseni pussiin 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai jai, nyt tuli isosti kopoja pääkoppaan. Ihan hellänä läpyistä 😆

Tuli jo ja ihan ansaitusti, katsotaan tuleeko lisää 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh eikun 🤔, mitenkähän tuon nyt selittäisi...olen siis häpeilemättä oma itseni ja pyytäessäni anteeksi sitä että olen itseni en ole tosiasiassa ollenkaan pahoillani siitä että olen oma itseni . Seli seli, koskee siis vain omaa persoonaa, joko puhuin itseni pussiin 😂

Ymmärrän ja minussa on tuota samaa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli jo ja ihan ansaitusti, katsotaan tuleeko lisää 🙂

Kyllä sitä tulee, mutta tosi nätisti ❤️

• Anonyymi

Siis. Näytteletkö vain minää ja jätät itsesi piiloon?
        Säästeliästä ja turvallista?
        Hmmm.
        Vilma
        Kun ihminen ei reagoi eri aikoina samoin, niin milloin olisi muka aidoimmillaan.
        Mäkö olen nyt aidoimmillani kun haastan?
        En minä tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis. Näytteletkö vain minää ja jätät itsesi piiloon?
        Säästeliästä ja turvallista?
        Hmmm.
        Vilma
        Kun ihminen ei reagoi eri aikoina samoin, niin milloin olisi muka aidoimmillaan.
        Mäkö olen nyt aidoimmillani kun haastan?
        En minä tiedä.

En näyttele, liioitella saatan kyllä huvikseni, ja ex-lukka tässä mölisee taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sitä tulee, mutta tosi nätisti ❤️

No hyvä, ei laiteta hiustenlähtöä alkuun, tähänkin asti olen kaljuuntumatta selvinnyt.
        En ole sitten ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En näyttele, liioitella saatan kyllä huvikseni, ja ex-lukka tässä mölisee taas

Minäkin tykkään joskus 'värittää' asioita.
        Vilma

• Anonyymi

Olen ihminen aito oikea ihminen en ole robotti enkä tekoälyn luoma ja enkä korkeastikoulutettu jännä olio olen ihminen

• Anonyymi

Ei minua haittaa sekään, jos joku sanoo menevänsä nukkumaan tai lopettaa vartin päästä ja sitten meneekin katsomaan jääkiekkoa. Ei haittaisi sekään, vaikkei sanoisi mitään ja lopettaisi kuin seinään. En ole tuommosissa asioissa turhantarkka. Etenkään täällä.

Eihän täällä voi olettaa, että keskustelu ikuisuuden jatkuu ja jatkuu.

EE

• Anonyymi

Hyvä asenne -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä asenne -ap

Toivottavasti kukaan ei ota paineita ainakaan minulle vastailusta, halusin tämän siksi "ääneen sanoa", ettei kenenkään tarvitse pelätä mielipahaa ainakaan siitä, että ei minulle vastaile, olkoon syy ihan mikä vaan miksei. Ei halua, ei jaksa, ei enää kiinnosta juttelu siinä kohtaa jne.

En irl suutu sen enempää, jos joku toteaa, että lähenkin tästä nyt menemään ja jää joku juttu kesken. Ei aina huvita, ei ehdi tai ei vaan ole enää mitään sanottavaa. 👍

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei ota paineita ainakaan minulle vastailusta, halusin tämän siksi "ääneen sanoa", ettei kenenkään tarvitse pelätä mielipahaa ainakaan siitä, että ei minulle vastaile, olkoon syy ihan mikä vaan miksei. Ei halua, ei jaksa, ei enää kiinnosta juttelu siinä kohtaa jne.

En irl suutu sen enempää, jos joku toteaa, että lähenkin tästä nyt menemään ja jää joku juttu kesken. Ei aina huvita, ei ehdi tai ei vaan ole enää mitään sanottavaa. 👍

EE

Kiva, symppis.

• Anonyymi

Nettielämästä on tullut monelle se oikea elämä etteivät kohta osaa nähdä eroa nettikeskusteluiden ja oikean elämän välillä. Keskustelut ovat aina vaan heijastuksia oikeasta elämästä. On aivan eri asia mitä sanotaan ja miten eletään oikeaa elämää. Se ei voi olla valehtelemista, koska eletään eri ulottuvuudessa.

• Anonyymi

17:31
        Mistä sinä tiedät?
        Närästääkö?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:31
        Mistä sinä tiedät?
        Närästääkö?
        Vilma

Ei yhtään närästä mikään kunhan sanoin mitä ajattelen. Jos vaikka sanon; menen nukkumaan. No irl sitten tulee mieleen, mun pitää tehdä tuo asia. Pitäisikö nettiin aina päivittää; en mennytkään nukkumaan vain aloin tekemään sitä ja sitä. Irl elän sitä hetkeä ja teen asioita sen mukaan. Nettiin kirjoitan vaan historiaa, joka on jo tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei yhtään närästä mikään kunhan sanoin mitä ajattelen. Jos vaikka sanon; menen nukkumaan. No irl sitten tulee mieleen, mun pitää tehdä tuo asia. Pitäisikö nettiin aina päivittää; en mennytkään nukkumaan vain aloin tekemään sitä ja sitä. Irl elän sitä hetkeä ja teen asioita sen mukaan. Nettiin kirjoitan vaan historiaa, joka on jo tapahtunut.

Ei tietenkään, aloituksessa kyse vähän eri asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkentaisitko miten siinä on kyse eri asiasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä näin mut jos kuvaamasi tapahtuu netin välityksellä, niin se on eri asia kuin irl. Ajattelen et täälläkin aika moni on kyllästynyt ja turhautunut nettikeskusteluihin ja haluaisi kaiken tapahtuvan konkreettisesti irl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkentaisitko miten siinä on kyse eri asiasta?

Ei kannata puhua tai kirjoittaa läpiä päähänsä. Jos sanoo, että tekee jotain, on erikoista jos seuraavassa hetkessä ei teekään. Miksi sanoa jos puhuu p*skaa.

Mielipide

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata puhua tai kirjoittaa läpiä päähänsä. Jos sanoo, että tekee jotain, on erikoista jos seuraavassa hetkessä ei teekään. Miksi sanoa jos puhuu p*skaa.

Mielipide

Tapahtuuko sulle aina niin et jos sanot niin varmasti teet niin? Siinä eletyssä hetkessä voi olla lukematon määrä tekijöitä, jotka voivat muuttaa suunnitelmia, muuten tuntuu aika yksinkertaiselta elämältä jos mitään tekemistä muuttavaa ei olisi ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä näin mut jos kuvaamasi tapahtuu netin välityksellä, niin se on eri asia kuin irl. Ajattelen et täälläkin aika moni on kyllästynyt ja turhautunut nettikeskusteluihin ja haluaisi kaiken tapahtuvan konkreettisesti irl.

Oikeassa olet täällä kirjoittaminen todellakin turhauttaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielipide

Ei tuollaisesta tule nyrjäyttää mieltänsä?!

Kukaan ei voi tehdä muuta kuin kirjoittaa palstalle juuri sillä hetkellä. Kun saat hänen viestinsä luettavaksi, hän voi olla jo muualla.

Jotkut kertovat poistuvansa palstalta tai tekevänsä jotain muuta. Yleensä se ymmärretään kohteliaisuudeksi, eikä läpien kirjoittamiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeassa olet täällä kirjoittaminen todellakin turhauttaa!

Ihan riittävän kauan on jatkunut! Ennen joulua on saatava keskustella tilanteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan riittävän kauan on jatkunut! Ennen joulua on saatava keskustella tilanteesta.

Keskustelkaa keskenänne, jos sitä haluatte sitä molemmat ja koette että se on mahdollista ja realistinen tavoite.

Alkaa vaikuttamaan melkoisen oudolta tämä koko aloitus 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuollaisesta tule nyrjäyttää mieltänsä?!

Kukaan ei voi tehdä muuta kuin kirjoittaa palstalle juuri sillä hetkellä. Kun saat hänen viestinsä luettavaksi, hän voi olla jo muualla.

Jotkut kertovat poistuvansa palstalta tai tekevänsä jotain muuta. Yleensä se ymmärretään kohteliaisuudeksi, eikä läpien kirjoittamiseksi.

Älä vääristele selkeää asiaa. Jos kirjoitan Jollekin poistuvani klo 19.37 vaikkapa elokuviin ja heti perään jatkan juttua koko illan jonkun toisen kanssa, asiassa ei ole mitään epäselvää. Se on p*skapuhetta. Ei ole väliä, mitkä syyt ovat ym. 😀
        Periaatteesta, muuten ei mitään väliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä vääristele selkeää asiaa. Jos kirjoitan Jollekin poistuvani klo 19.37 vaikkapa elokuviin ja heti perään jatkan juttua koko illan jonkun toisen kanssa, asiassa ei ole mitään epäselvää. Se on p*skapuhetta. Ei ole väliä, mitkä syyt ovat ym. 😀
        Periaatteesta, muuten ei mitään väliä.

Tuo mitä teet seuraamalla jonkun ihmisen elämää on stalkkausta, ellette ole suhteessa. Ilmeisesti hän on sinulle tärkeä? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo mitä teet seuraamalla jonkun ihmisen elämää on stalkkausta, ellette ole suhteessa. Ilmeisesti hän on sinulle tärkeä? 🤔

Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa. Väärä syytös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Ei pidä paikkaansa. Väärä syytös.

Se ei ole oikeasti hyväksyttävää, vaikka joku olisi sinulle tärkeä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei ole oikeasti hyväksyttävää, vaikka joku olisi sinulle tärkeä 🤔

En tiedä, mistä kirjoitat ja kenelle, joten voitko lopettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No keskustele. Mikä estää?

• Olen kai mä jo aito. En jaksais kuorrutella mitään.

Alkuun olen kaikista kiinnostunut, mutta ei se tarkoita, että koko elämääni yhden ihmisen ihmettelyyn pistäisin kaiken vapaa-aikani.

Minusta pitää ennemmin ottaa sovitusti aikaa olla kahden ja sitten olla myös.

Mutta nyt mulla esimerkiksi on sen verran omia hommia, että jäis lyhyiks yhteiset ajat. Mulla päässä kaikkea muuta.

• Anonyymi

Itsehän olen siis johdonmukaisuuden huippu. Heh heh.

• Anonyymi

Lähdenkin tästä seuraamaan linnanjuhlia :)

Oikein mukavaa iltaa tänne :)

:)

• Anonyymi

Ole hyvä :)

Muista olla kurkkimatta palstaa höperö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä :)

Muista olla kurkkimatta palstaa höperö.

Tietenkin kurkin :)

Itsekin olet löperö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1633
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1478
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      173
      1251
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      38
      1234
    5. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      13
      1087
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      51
      964
    7. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      189
      918
    8. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      284
      892
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      25
      828
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      48
      827
    Aihe