Vuosi 2025 tulee olemaan viimeinen työttömyys vuoteni ja eläkeputki tulee tiensä päähän ja siirryn sujuvasti eläkkeelle eli ansiosidonnainen loppuu ja eläkkeen maksu alkaa!
Hallituksen päätöksellä oli merkitystä että ansiopäivät riittivät (500pv) eläkeputkeen, kiitos ja kumarrus siitä. Hallitus nimittäin katkaisi päivälaskurit koronan syystä...
2025 tuo uutta iloa.
7
446
Vastaukset
- Anonyymi
Onnittelut tulevan eläkkeen johdosta. Kiitos kuuluu myös Marinin hallitukselle, joka katkaisi ansiosidonnaisen päivärahalaskurin puoleksi vuodeksi korona-aikana.
- Anonyymi
Olen itse sopeuttanut menoni siihen että saan työmarkinatukea. Sässtöihin ei ole tarvinnut turvautua. Eläkeikä alkaa lähestyä ja ongelmaksi tulee se että eläke on suurempi kuin työmarkkinatuki. Työeläkettä ei juurikaan ole kertynyt ja valtio maksaa eläkkeen ottamalla lisää velkaa. En haluaisi velkarahalla maksettua eläkettä.
- Anonyymi
mahtavaa et pääset eläkkeelle ja pois te keskuksen ikeestä ja kurituksesta, itse juuri mietin että ottaisinko 25000 euron lainan jolla pärjäisin 3 vuotta, jolloin pääsisin eläkkeelle, tämä te asiakkuus on karmivaa, kuulusteluja säännöllisin väliajoin, mollausta jne
- Anonyymi
Vässykkä ei kelpaa työelämään.
Ketään ei paskahousu kiinnosta.
t. yksiöjankuttaja
- Anonyymi
Ei ole olemassakaan sellaista kuin ”eläkeputki”. Olet ollut työtön luuseri eläkkeelle asti ja eläkkeesi tulee olemaan pieni .
- Anonyymi
Mielestäni 43v yhtenäisessä työsuhteissa ilman työttömyyttä on saavutus eikä luuseri...
Kuvittelitko oikeasti että olen syntymästä saakka ollut työtön ja odottelen nyt eläkeelle pääsyä? :D
"Eläkeputki" onkin omajuttunsa joka ei ihan kaikille asiana avaudu ja ei ole enää edes mahdollinen uuden päätöksen mukaan. Tiputetaan kelanpäivärahalle väkisin...
Duunarin eläkeet ovat aina "pieniä", mutta kuitenkin "suuria" kun sillä ainenkin meikäläinen pärjää erittäin hyvin!
- Anonyymi
olet sdp: n sätkynukke ja elätti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102393- 842101
- 561657
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai561595- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461456Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1481394- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148