Minä olen tehnyt koko aamun töitä ja laittanut TODISTUS AINEISTOA järjestykseen.
OIKEIN HAIN NIITÄ Pääministeri Sanna Marinin ja Opetusministeri Li Anderssonin JUOPOTTELU KUVIA joita heidän hallituksessa olo aikana levisi ympäri nettiä.
Löysin Mikko Kärnästäkin kuvan jossa hän haukkui kaikki LAPPILAISET PUTINEIKSI ja hän oli vielä KANSANEDUSTAJA ja sattui vielä olemaan HÄNEN TWIITTI X:ssä.
Minä ainakin koen, että HE LOUKKAAVAT AINAKIN MINUN KUNNIAA JA MINÄ EN OLE EDES ÄÄNESTÄNYT HEITÄ!
Minä en koe edes ERÄSTÄ INARIN KUNNAN LUOTTAMUS TEHTÄVÄSSÄ OLEVAN LUOTTAMUKSEN ARVOINEN enkä myöskään HEITÄ JOTKA SYYTTELEVÄT MINUA JA VAATIVAT KUNNIOITTAAMAAN SEKÄ PAKOTTAVAT HYVÄKSYMÄÄN, että MINÄ OLEN MUKA PUTINISTI KOSKA HE OVAT.
He pakottavat vielä minun olemaan ALKOHOLISTI, koska HE OVAT.
Ei minulla kauaa voi mennä, kun kirjoitan tuon lausunnon ja ilmoitan että HE EIVÄT EDES YMMÄRRÄ, ETTÄ PÄIHTYNEENÄ ESIINTYMINEN MINISTERINÄ EI OLE KUNNIAN ARVOINEN ASIA ja EI VARSINKAAN JOS EDUSTAVAT VIELÄ SUOMALAISIA JOTKA EIVÄT EDES KÄYTÄ PÄIHTEITÄ.
Ei sekään ole KUNNIOITETTAVAA jos Kärnä saa KANSANEDUSTAJANA haukkua vapaasti kaikki PUTINISTEIKSI Väyrysen takia ja VÄYRYNEN EI EDES ASU LAPIN LÄÄNISSÄ vaan hän asuu NURMIJÄRVELLÄ joka on UUDENMAAN LÄÄNIÄ jos minä oikein muistan.
En edes tiennyt, että ULOSOTTOMIES ja VEROTTAJA ovat tänään myös TÖISSÄ
Anonyymi-ap
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
ykä veräjä on ulosvetomies.
- Anonyymi
Oikeusministeriö oli laittanut tuon.
Tuo on SYRJINTÄÄ, koska en ole saanut edes alkuperäistä laskua.
Ei saa laittaa ULOSOTTOON laskuja suoraan.
Olisin voinut maksaa korvauksia osissa, mutta ei tarvi maksaa mitään.
YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN jos YKSI KUSEE NIIN kaikki kusevat.
Saan ainakin velat anteeksi ja korvauksia, mutta saan myös KUNNIANI takaisin koska minä olen myös syrjitty.
Syyttäjä hävisi koska minä olen nyt OIKEASSA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.666071- 1325415
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4513322Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1091707Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3731247- 311127
- 671061
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46946Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110912Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52879