Niin minä EN OLISI IKINÄ SAANUT KUNNIANLOUKKAUS syytteitä ja saisin kirjoitella vapaasti edelleen facebookissa.
Minä olin niin TYHMÄ MITÄ KAIKKI TOISETKIN ja kirjoittelin omalla toisella virallisella nimellä ja TUOHAN ON KUNNIANLOUKKAUS olla FACEBOOKISSA OMALLA NIMELLÄ.
Minä laitoin sinne HOVIIN, että: Minä olen poistanut käyttäjätilini SOME SIVUSTOILLA JOISSA PITÄÄ OLLA omalla nimellä, koska se oli KUNNIANLOUKKAUS joten MINÄ KIRJOITTELEN NYKYISIN ANONYYMINÄ niin EN VARMASTI LOUKKAA KUNNIOITA!
Laitoin siihen loppuun vielä, että HE OLISIVAT VOINEET KYLLÄ ENSIN OPETTAA MINULLE, ETTÄ MITEN SOMESSA PITÄÄ TOIMIA.
Jos minä olisin tiennyt, että PITÄÄ OLLA ANONYYMI NIIN EN KAI MINÄ OLISI OMALLA NIMELLÄ JA NAAMALLA FACEBOOKIN MENNYT KÄYTTÄJÄKSI.
Kyllä minä olisin TISSIT TAI PERSEEN PISTÄNYT KUVAKSI ja laittanut nimeksi ANONYYMI.
Kukaan EI VOINUT EDES TUOTA KERTOA joten minä otin tietenkin toisista esimerkkiä.
Ja se olikin KUNNIANLOUKKAUS!
Noin kovia valehtelijoita en kyllä edes HALUA NÄHDÄ ja VIELÄ VÄHEMMÄN NÄYTTÄÄ HEILLE NAAMAANI!
Se on kunnianloukkaus olla heidän kanssa samassa KÄRÄJÄ SALISSA!
Jos olisin ollut ANONYYMI facebookissa
Anonyymi-ap
1
50
Vastaukset
- Anonyymi
Abdullah kysyä sinulta, olisko koulukiusattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442