Kysymys miehille,

Anonyymi-ap

varsinkin kokeneemmille, näin kun sinkkupalstalla ollaan:

Mitä kaikkea ja kuinka paljon oletkaan tehnyt naisen tähden? Siis hänet saadaksesi, pitääksesi tai häntä miellyttääksesi?

Ja minkä ikäisenä viimein huomasit, että tämä show on täysin turhaa? :)

62

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kysymys...

Jonkun 19-35 ikäisfn elinsikani pistin ihan erään naisen vastuulle. Korjasin omskotitalon, laajensin sitä, tein töitä ja nainen lähinnä kotona. Hoisin muksuja päivin, öin. Koitin rimpuilla mitä hän halusi...

Mutta ei se turhaa ollut... no sinäällään turhaa, ettei hänelle mikään riittänyt, aina olin paska... mutta kun esimerkiksi olin lasteni kanssa paljon, heistä tuli läheisiä minulle...väittäisin, että olen läheisempi lapsilleni kuin heidän äitinsä...turvautuvat minuun...

Kun tein kaikkea, opin pärjäämään kaikesta yksinkin.

Niin ja opin ottamaan itsestäni vastuuta. Tiedän paremmin mitä hsluan elämältä ja mitä en.

Että sinäällään ei turhaa... mutta enää en naista pelkästään miellyttäisi, jos en niin koe itse. Ei ole velvollisuutta. Hslu on eri asia, mutta sen saa aikaan se toinen....ehkä? 😄

• Anonyymi

Olis kiva tietää kokeeko homosuhteessa eläneet asian samoin, kun heterot.

EE

• Mä uskon, että tietynlsiset persoonatyypit käyttäytyy samoin, oliko sittrn seksuaalinen suuntautuminen mitä vaan...

Esimerkkinä se surullinen "Puhakka-keissi".

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mä uskon, että tietynlsiset persoonatyypit käyttäytyy samoin, oliko sittrn seksuaalinen suuntautuminen mitä vaan...

Esimerkkinä se surullinen "Puhakka-keissi".

Juu, mietin vaan, että onko patriarkaalista eroa kuitenkin heterosuhteissa versus homosuhteet.

Varmastihan ääripersoonat on niitä ääripersoonia suhteessa, kun suhteessa.

EE

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, mietin vaan, että onko patriarkaalista eroa kuitenkin heterosuhteissa versus homosuhteet.

Varmastihan ääripersoonat on niitä ääripersoonia suhteessa, kun suhteessa.

EE

Mä luulen, että kaikki ongelmat liittyy aina itsetuntoon, sukupuolesta riippumatta.

• Disseisback kirjoitti:

Mä luulen, että kaikki ongelmat liittyy aina itsetuntoon, sukupuolesta riippumatta.

Tsi seksuaalisesta suuntautumisesta...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Toki, mutta kasvatuksen osuutta ei voine pyyhkiä pois. Meidän kulttuurissa on aika vahvasti ollut läsnä sukupuolijaot ja roolit asenteineen. Kun ei ole asetelma sama kahden saman sukupuolisen välillä, näkyykö se ero miten suhteessa?

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki, mutta kasvatuksen osuutta ei voine pyyhkiä pois. Meidän kulttuurissa on aika vahvasti ollut läsnä sukupuolijaot ja roolit asenteineen. Kun ei ole asetelma sama kahden saman sukupuolisen välillä, näkyykö se ero miten suhteessa?

EE

Kun nyt lukee hetero oletettujen kirjoituksia, niissä korostuu usein pettymys sukupuoleen. Mies sitä mies tätä, nainen sitä, nainen tätä. 😆

Ei niinkään yksilöön, vaan sukupuoleen. Niin mietin, että mites homot ajattelee. Mies miehestä, voi vittu millasia miehiä, vaikka on mies itsekin? Tai naisilla sama.

Mä kun ajattelen pääosin kaikista kaiken yksilön kautta, paitsi stereotyyppisemmät ilmiöt ja roolien tuomat ominaisuudet, niin pistää silmäön toi sukupuoli inho.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nyt lukee hetero oletettujen kirjoituksia, niissä korostuu usein pettymys sukupuoleen. Mies sitä mies tätä, nainen sitä, nainen tätä. 😆

Ei niinkään yksilöön, vaan sukupuoleen. Niin mietin, että mites homot ajattelee. Mies miehestä, voi vittu millasia miehiä, vaikka on mies itsekin? Tai naisilla sama.

Mä kun ajattelen pääosin kaikista kaiken yksilön kautta, paitsi stereotyyppisemmät ilmiöt ja roolien tuomat ominaisuudet, niin pistää silmäön toi sukupuoli inho.

EE

Lesboilla taasen pettymys korostuen näkyy kohdistuvan seksuaaliseen suuntautumiseen. Biseksuaalit on inhottuja, koska on voinut törmätä tuuliviiriin ja koska heteromahdollisuus tekee kateelliseksi. Se, että on vara valita, kun umpi lesbon pitää kuulemma valita omistaan.

Hekään ei kaikki osaa ottaa yksilöä huomioon, vaan kiukkuaa asian vierestä kaikille bisseille, kuten heteroissa taas kaikille sukupuolitetuille naisille/miehille. Älytöntä. 😴

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesboilla taasen pettymys korostuen näkyy kohdistuvan seksuaaliseen suuntautumiseen. Biseksuaalit on inhottuja, koska on voinut törmätä tuuliviiriin ja koska heteromahdollisuus tekee kateelliseksi. Se, että on vara valita, kun umpi lesbon pitää kuulemma valita omistaan.

Hekään ei kaikki osaa ottaa yksilöä huomioon, vaan kiukkuaa asian vierestä kaikille bisseille, kuten heteroissa taas kaikille sukupuolitetuille naisille/miehille. Älytöntä. 😴

EE

Jos mä nyt oon törmännyt ja omaa tyhmyyttäni ja kokemattomuuttani, sinisilmäisyyttäni muutamaan mega huonoon miesyksilöön, niin eihän se tarkoita kaikkien miesten olevan kuten he. Joo, miehillä on paljon kasvatuksen tuomia yhteneviäkin roolimallituksia mitkä tekee heistä välillä vähän toistensa kaltaisia.

Jotkut tabut ja kasvatetut asenteet, toimintamallit toistuu eri yksilöitten käytöksessä, kun eivöt ole asiaa miettineen itsenäisesti, vaan imeneet ajatusmallin ympäriltään.

Mutta onneksi aina voi kehittyä jos vaan älyää.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mä nyt oon törmännyt ja omaa tyhmyyttäni ja kokemattomuuttani, sinisilmäisyyttäni muutamaan mega huonoon miesyksilöön, niin eihän se tarkoita kaikkien miesten olevan kuten he. Joo, miehillä on paljon kasvatuksen tuomia yhteneviäkin roolimallituksia mitkä tekee heistä välillä vähän toistensa kaltaisia.

Jotkut tabut ja kasvatetut asenteet, toimintamallit toistuu eri yksilöitten käytöksessä, kun eivöt ole asiaa miettineen itsenäisesti, vaan imeneet ajatusmallin ympäriltään.

Mutta onneksi aina voi kehittyä jos vaan älyää.

EE

Valitettavasti se, jos isä on kotona ollut perheenpää ja dominoiva, näkyy helposti isän pojissakin jatkumona. Ihan hirviöt sitten taas on joskus "isättömiä" hukassa olevia poikia, joilta on puuttunut turvallisen miehen malli kokonaan.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti se, jos isä on kotona ollut perheenpää ja dominoiva, näkyy helposti isän pojissakin jatkumona. Ihan hirviöt sitten taas on joskus "isättömiä" hukassa olevia poikia, joilta on puuttunut turvallisen miehen malli kokonaan.

EE

Jostain syystä pojat on herkempiä saamaan kolhuja itsetuntoonsa, kun tytöt ja korjaantumaan huonommin. Jää helposti katkeruus mikä näkyy asenteissa, jäykkyytenä ja vaikeutena muuttaa näkemyksiään.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain syystä pojat on herkempiä saamaan kolhuja itsetuntoonsa, kun tytöt ja korjaantumaan huonommin. Jää helposti katkeruus mikä näkyy asenteissa, jäykkyytenä ja vaikeutena muuttaa näkemyksiään.

EE

Siksi mä väitän, että pojat on henkisesti heikompia astioita, kun keskimäärin tytöt. Yleistäen tarkoituksella.

Keskimäärin koviksia useammin, kun tytöt ja jonkun kovakuorisen roolin vankeja. Sisus on pehmee, mutta pinta kovaksi treenattu kilpi. Ja sattuu ihan helvetisti kaikki mikä osuu kilven ohi.

Oiskohan aika lopettaa jo ne rasitteeksi tulevat sukupuoliroolitukset ja pitää poikia yhtä pieninä ihanina mussukoina, kun tyttöjäkin lapsena? 😄

Mä ainakin onnistuisin "pilaamaan" poikalapsen alta aika yksikön. Näkee jo siitä miten mä lellutan mun poika hiiriä (11 kpl) ja poika hamsua. Ne on mamman muruja ja pusupalloja. Kyllä ne sylissä viihtyykin. 😛

EE

• Anonyymi kirjoitti:

Siksi mä väitän, että pojat on henkisesti heikompia astioita, kun keskimäärin tytöt. Yleistäen tarkoituksella.

Keskimäärin koviksia useammin, kun tytöt ja jonkun kovakuorisen roolin vankeja. Sisus on pehmee, mutta pinta kovaksi treenattu kilpi. Ja sattuu ihan helvetisti kaikki mikä osuu kilven ohi.

Oiskohan aika lopettaa jo ne rasitteeksi tulevat sukupuoliroolitukset ja pitää poikia yhtä pieninä ihanina mussukoina, kun tyttöjäkin lapsena? 😄

Mä ainakin onnistuisin "pilaamaan" poikalapsen alta aika yksikön. Näkee jo siitä miten mä lellutan mun poika hiiriä (11 kpl) ja poika hamsua. Ne on mamman muruja ja pusupalloja. Kyllä ne sylissä viihtyykin. 😛

EE

Niin, mä en silleen ole erikoisemmin nähnyt homopareja, että voisin varmaksi sanoa, miten he käyttäytyy toisiaan kohti "ritarillisesti"?

Mulle vaan tulee mieleen, että jo siinä, kun homouden itsessään hyväksyy, joutuu käymään itsessään oman itsensä kanssa sellaisen läpikäymisen, että sitten tajuaa rhkä muutkin ihmiset ihmisenä ja itseäänkin arvostaa.

Mutta kyllähän ympäröivä yhteidö ja kasvatukset vaikuttaa...

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Niin, mä en silleen ole erikoisemmin nähnyt homopareja, että voisin varmaksi sanoa, miten he käyttäytyy toisiaan kohti "ritarillisesti"?

Mulle vaan tulee mieleen, että jo siinä, kun homouden itsessään hyväksyy, joutuu käymään itsessään oman itsensä kanssa sellaisen läpikäymisen, että sitten tajuaa rhkä muutkin ihmiset ihmisenä ja itseäänkin arvostaa.

Mutta kyllähän ympäröivä yhteidö ja kasvatukset vaikuttaa...

Kaikki heistäkään ei välttämättä lpi käy oikeestaan mitään syvempää itsetutkiskelua, homous vaan on itsestään selvä. Pikemminkin se miten he vastaanotetaan yhteisössä voi aiheuttaa päänvaivaa ja tarvetta miettiä miten olla julki vai ei julki asian kanssa.

Kunnioitus homojen keskuudessa ei ole automaatio sen enempää, kun heteroillakaan. On nähty. Me bisset taidetaan olla eniten asioita pohtiva ryhmä, kahtiajakoisuuden takia. Yleistäen taas.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki heistäkään ei välttämättä lpi käy oikeestaan mitään syvempää itsetutkiskelua, homous vaan on itsestään selvä. Pikemminkin se miten he vastaanotetaan yhteisössä voi aiheuttaa päänvaivaa ja tarvetta miettiä miten olla julki vai ei julki asian kanssa.

Kunnioitus homojen keskuudessa ei ole automaatio sen enempää, kun heteroillakaan. On nähty. Me bisset taidetaan olla eniten asioita pohtiva ryhmä, kahtiajakoisuuden takia. Yleistäen taas.

EE

Helposti tulee oletus, että valtaväestöstä poikkeaminen aiheuttaisi kriisin tai jotain henkistä tutkiskelua, ei se ole niin vakio.

Siinä missä hetero ei mieti ittelleen päivänselvää asiaa, ei mieti kaikki vähemmistötkään. Se mitä he miettii, miten tulla kohdatuksi, hyväksytyksi ja löytää kumppani. 😅

Jos miettisi syvemmin, ei syyttävä sormi olisi aina ojossa johonkin päin.

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EE

Sivusta totean, etyä kukaan ajatteleva yksilö ei kiukuttele kokonaiselle ihmisryhmälle tai hauku koko ihmisryhmää. Tuo taitaa useimmille olla lähinnä körjistämisen väline ja tapa purkaa katkeruuttaan. Tällaisella palstalla se vielä menee, mutta livenä vaikka nyt "naisista" kiukutteleminen antaa henkilöstä äärimmäisen huonon kuvan. Näihinkin on tullut törmättyä ja kyllähän jokainen ajatteleva myös kiertää tuollaiset kaukaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EE

Onhan sitä tutkitukin ja naisilla on keskimäärin parempi resilienssi kuin miehillä ja naiset pärjäävät jeskimäärin paremmin muutosten ja katastrofienkin keskellä. Yksilöt on tietysti yksilöitä, mutta keskimäärin näin.

• Anonyymi

Patonkeja. Polakan ja ranskiksen näköisinä.

• Anonyymi

Fallossymboleita molemmat kun kieroon katsoo

• En ole koskaan tehny mitään. Ne naiset keitä mulla on ollut, on vaan tulleet ihan itsestään mun elämään. En minä osaa mitään mennä lepertelemään enkä iskemään. Nolaisin vaan itseni siinä. Mutta nyt kun sitä on tämmönen vanha läski, niin eipä niitä naisia enää mistään tule. Ei ainakaan sellaisia, jotka kiinnostais itseä.

• Anonyymi

Kerran tein pellillisen hyvää pizzaa. Lopetti syömisen kun kuuli siinä olevan simpukoita. Sitä ennen maistui hyvin.
      Myös kerran spontaanisti pyykkäsin ja kaikista vaatteista tuli saman värisiä.

Lattioitakaan en kuulemma osaa pestä ja imuroinkin huonosti. Nyt yksin eläessänikään en enää viitsi edes yrittää siivota.
      Sen verran opin kuitenkin, että ostan vain väriä päästämättömiä vaatteita.

• Anonyymi

Mitä näistä olemme naiset oppineet? Älä tee lapsia. Jos et sinä niitä ja kotia hoida kun ovat pieniä niin ei niitä kukaan hoida. Mutta mies. Mies varmaan tekee tulevaisuudessa ne lapsetkin. So no worries girls. Eläkää vain itsellenne. Ettiköön pillunsa käsinukkekaupasta😀

• Anonyymi

Aaah hah haa 😂💦

No tämä!

Näillä on hyvä aamut aloittaa :) Oikeasti pitäisi saada vielä unta, eikä kukkua täällä ylhäällä nauramassa näille jutuille 😅).

• Anonyymi

Mitä hemmettiä yritit guppe meille välittää? En vaan tajunnu tätä, mutta joku viksumpi voi yrittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä hemmettiä yritit guppe meille välittää? En vaan tajunnu tätä, mutta joku viksumpi voi yrittää

Vapaa suomennos sivusta: Mies paha nainen hyvä, paha mies haluaa vain kuksia naisensa hengiltä ja jättää vekarat muitten murheiksi. Aina

• Anonyymi

Nyt voikin alkaa toivoa uutta lahjaa: Panokone 🎁🎄satisfyer toine
      Et tarvitse miestä missään. Ps onnea sovinistille
      Tee lisää naisviha aloituksia. Hyvä suunta👍🏻päästään vieläkin helpommalla

• Anonyymi

Sun ns attribuutit ei gubbe oikein kohtaa

• Anonyymi

V OISIN LAITTYAAA ALGOEIRMILLA KUVAASR joku numeeo

• Anonyymi

En koe tehneeni mitään luonteeni vastaista, kaikki on tullut itsestään sisäisen ohjauksen ja vaiston tuottamana.
      Naiset ovat taasen tehneet vuokseni paljonkin, johtuen luonteestani.

Lapsien suhteen ajateltuna aika on se suurin määre jota olen antanut.
      En tiedä voisiko sitä aikaansa enää paremmin käyttää.

AV

• Anonyymi

"Naiset ovat taasen tehneet vuokseni paljonkin, johtuen luonteestani."

Niin vai kuitenkin omasta luonteestaan johtuen eikä sinun?

EE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naiset ovat taasen tehneet vuokseni paljonkin, johtuen luonteestani."

Niin vai kuitenkin omasta luonteestaan johtuen eikä sinun?

EE

Parisuhteessa saa kun antaa, antamista ei välttämättä itse huomaa, saamisen huomaa kyllä.
        Tästä syystä tuntuu että olisi saanut enemmän mitä itse olisi antanut.
        Voi joissakin suhteissa olla toisinkin päin, ei saa vaikka pyytäisi, ja antaminenkin tuntuisi ajoittain vaikealta:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parisuhteessa saa kun antaa, antamista ei välttämättä itse huomaa, saamisen huomaa kyllä.
        Tästä syystä tuntuu että olisi saanut enemmän mitä itse olisi antanut.
        Voi joissakin suhteissa olla toisinkin päin, ei saa vaikka pyytäisi, ja antaminenkin tuntuisi ajoittain vaikealta:)

AV

Sittenkin väittäisin, että kyllä se niitten naisten omasta luonteesta johtuu. Olisit kyllä huomannut, jos he ei olisi noin toimineet, luonteensa vastaisesti. 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenkin väittäisin, että kyllä se niitten naisten omasta luonteesta johtuu. Olisit kyllä huomannut, jos he ei olisi noin toimineet, luonteensa vastaisesti. 🙂

Jäi vaan sana välistä, vaan luonteensa vastaisesti. Sorppa. 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäi vaan sana välistä, vaan luonteensa vastaisesti. Sorppa. 😅

Eivät naiset kai mitään anna, jos mies ei ansaitse antamista.
        Sama nainen, eri mieli, riippuen kohteesta? Luonnollista eroavaisuutta tilanteesta riippuen.
        Elämässä pitää olla tyytyväinen jos jotain saa, saatua se olisi tippurikin:)

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät naiset kai mitään anna, jos mies ei ansaitse antamista.
        Sama nainen, eri mieli, riippuen kohteesta? Luonnollista eroavaisuutta tilanteesta riippuen.
        Elämässä pitää olla tyytyväinen jos jotain saa, saatua se olisi tippurikin:)

AV

Kyllä juuri naiset eivät ymmärrä mitään sen päälle kuka ansaitsee ja kuka ei. Muuten ei olisi särkyneitä sydämiäkään eikä miehen tappamia vaimokkeita. Ja sanon tämän vakavissani, vaikka naispuoliseksi minut määritelläänkin.

• Anonyymi

vrikkausnumweomitä tuotekeeonpi:

1638332688

• Anonyymi

Olen rahoittanut kaikissa naissuhteissani kumppaniani. Mutta en niin kovin kuin kaverini. "Oon kolme taloo puolisoilleni rakentanut!"
      Seuraavan rakensikin itselleen.
      Omalle kohdalle ei suuria taloudellisia menetyksiä osunut, mutta nyt elelen yksin ja näin on hyvä.
      Tuosta aiemmin mainitusta siivoamisesta, tässä pikkuhiljaa olen muutaman vuoden opetellut kun hankin metsästysluvan villakoirille.

• Anonyymi

Mikä show? Tässä on Show aina päällä...

• Anonyymi

No niinpä. Mitäpä ei nainen tekisi miehen takia 😅😘

• Anonyymi

No avaa ny herranjumala tätä shouta enemmän hyvä mies äläkä pitele ku kipeetä nyyttiä

• Anonyymi

Tunnen miehen, joka nuorena oli komea, ihan miestenkin silmin. Sai kenet tahansa ja otti, nai pitkin poikin kylää ja naiset (tyttöset) kuolasi ja teki kaikkea mahdollista, että saisi pitää itsellään sen miehen. Eihän se onnistu ut, kun oli aina "parempaa" tarjolla. No, sitten "paloi pohjaan" ja hetken rauhoittuminen. Vuosikymmenet myöhemmin, on kadonnut komeus ja muj raamikkuus, mutta pää on jäänyt sinne nuoruuteen. Ei tuokaan ole kivaa katseltavaa. Sanoisin, että naiset on pilannut.

• Anonyymi

EN OIKEIN JSKDS KSIKKIS NUMERROJUTTYUJAKIN... JOSSAIN N IIN C-KOODCIDDSD MITÄ TSERKOITTSS

fclose(f);

• Anonyymi

ASSWER WEEOE WI LÖYTÄ KUVAA JODSTA LASKISI NUMEROIYA HRH

• Anonyymi

Aloittajalla ei selvästikään ole mitään kokemusta naisista tai parisuhteesta :D

• Anonyymi

tRUVO mUKDESDSON sSSRIJÄRVRDLTGÄ HEIPPAAAAAAAAAAAAAS

tRUVO MULKRTO KULKKU

NIIN JOO KU ISDTS NUMRRTOIYS-JUYYU

• Saadakseni? No esim. harrastanut nettideittailua, johon kuuluu kirjaimellisesti hyvin paljon nettiä suhteessa itse deittailuun. Ja sitten olen tunkenut itseäni paikkoihin, jossa voi tavata naisia vaikka oikeasti olisin ollut mieluummin jossain muualla.

Mutta en myöskään tiedä tai ole tiennyt mitä muuta minun olisi pitänyt tehdä. Kukaan ei ole koskaan myöskään kertonut, että pitäisi muuttua johonkin suuntaan.

• Anonyymi

Monokkeli nenälle ja syynäämään vastauksia

• Anonyymi

Monokkeli nenällä ei näe mitään. Monokkeli kuuluu laittaa jompaan kumpaan silmään.

• Anonyymi

AUUEI kysymnyksiä mihin wi olw olwmassa vsdxxfukxis

• Anonyymi

ok niin oli asswetion prop blrm...numdrroigts kuvbidgd
      +

nloppunumrrto on

14

0

• Anonyymi

kissoista rtulee koiria ja kuvistatuleenumeroitass.

• Anonyymi

kissassw on hiervi js allifaattoei on leipardi

• Anonyymi

tykkäsin paljon tuods rovbogginainen Doyle midd colotsfo

• Anonyymi

jooo hyvä prli tuo dtwrcrwct....pelaanjotain tehtäviä tuodds

• Anonyymi

kylmäsydäminen nartunpenikka joku komenytaja duke starcrart pelissä

• Anonyymi

No jaa, mulla on vähän sellainen asenne noihin juttuihin että ellen kelpaa sellaisenaan kuin olen niin vastapuolella on täysi vapaus vaihtaa minut itselleen johonkin enemmän sopivaan. Mottona toimii "avoimesti ja rehellisesti tai ei ollenkaan", viimeinen vaihtoehto on vahvoilla nykyisin syystä tai toisesta...varmaan siitä toisesta 😁.
      Aikoinaan tuli yhteistä kotia rakennettua suurenkin vaivannäön kautta, pariinkin otteeseen. Elettyä elämää tässä on talsittu eteenpäin ilman sen kummempia palvomismenoja tai jalustallenostoja.
      Elämä itsessään on jo iso kompromissi, tänne sut työnnettiin halusit tai et, miksi myös eläminen itsessään ei olisi kompromisseja ja valintoja täynnä 🙂, showta kerrakseen

• Anonyymi

Höps, ei sua ole kukaan työntämässä :) Aloittaja vaan haluaa repiä tuota railoa naisten ja miesten välille. Repiä tulitikkuja kuiviin lastuihin.

Tuo miten vastasit kertoo yksiselitteisesti, että sun kanssa on varmasti hyvä ja mukava olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höps, ei sua ole kukaan työntämässä :) Aloittaja vaan haluaa repiä tuota railoa naisten ja miesten välille. Repiä tulitikkuja kuiviin lastuihin.

Tuo miten vastasit kertoo yksiselitteisesti, että sun kanssa on varmasti hyvä ja mukava olla.

🙂 https://www.youtube.com/watch?v=8eNoms9wsGc

• Anonyymi

"Mitä kaikkea ja kuinka paljon oletkaan tehnyt naisen tähden? Siis hänet saadaksesi, pitääksesi tai häntä miellyttääksesi?

Ja minkä ikäisenä viimein huomasit, että tämä show on täysin turhaa? :)"

En hyvin mahdottomia koskaan, sanotaanko niin että jos joku on ollut valmis taipumaan tuhansille mutkille naisen vuoksi minä ehkä korkeintaan kymmenille. Aika pian huomasin ettei maksa vaivaa, helpompaa olla tyytyväisenä sinkkuna.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

jos sukka huykkuu nukkueaaa niin Brucw Qiullis elli-villasukka käyttöön

• Anonyymi

Ensimmäisen seurustelusuhteen jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe