Nyt on kaunis.....

Anonyymi-ap

13

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei ollu yhtään mikään erikoinen.

• Anonyymi

No, no, mutta tuo asento ja tietystä kulmasta, jos pääsisi katselemaan.
        Kylä tuollainen sihteerimäinen tiukka mekko, niin silmä siinä lepää...

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa sulla on sellainen mieltymys sihteeriasuihin... Mulle jotenkin vieras maailma.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en voi olla miettimättä, että mitä tuo nainen tekee tuossa ja mikä tuo laite on?! En näe tässä mitään kovin eroottista. Paitsi tuo pyllistys.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mä en voi olla miettimättä, että mitä tuo nainen tekee tuossa ja mikä tuo laite on?! En näe tässä mitään kovin eroottista. Paitsi tuo pyllistys.

Pyllistys reidet levällään, kyllä se asento on eroottinen ja mekon hame tiukilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Pyllistys reidet levällään, kyllä se asento on eroottinen ja mekon hame tiukilla.

Joo kait. Mä oon vaan niin p0rnolla kyllästäny itteni, että tarviin paljon enemmän 😅

• mustasusi kirjoitti:

Joo kait. Mä oon vaan niin p0rnolla kyllästäny itteni, että tarviin paljon enemmän 😅

Tai sit toi muija ei oo tarpeeksi mun makuun.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Taidan olla niin puutteessa, et tuokin kuva saa mielen kiiihottumaan...

• Anonyymi

En voi sanoa pitäväni. Rajun provokatiivinen. Aika Persumainen kuitenkin, eikö? :) on tuossa ranskalaiset korot esillä, mutta ei suomalaiset läskipohjat tai lenkkitennarit muuttaisi kuvaa miksikään. Vaiko?

• Anonyymi

Mä lukaisin netistä että se kuvastaa ihmisten ja teknologian välistä suhdetta. Minun silmiini aivan kuin ihminen olisi alisteisessa asemassa konemaailmaan nähden. Tästä päästäänkin jälleen Matrixiin ;D. Kaikkihan liittyy siihen. Meidän välisemme kommunikaatio perustuu sekin teknologisiin apuvälineisiin. Eli oikeastaan ilman koneita meitä ei olisi edes virtuaalisesti olemassa täällä netin syövereissä.

• Anonyymi

Ainakin siitä näkee hyvin miesten ja taiteen välinen suhde 🤣💦 ei millään pahalla, mutta tuo tapa pohtia asioita. Tuo edellinen ketju 🤭😂

Niin, aika epämielyttävä asento insinöörihamonen päällä keikkua tuossa asennossa. Hyvin nähty. Näen sen saman nyt 😀

• Anonyymi
    • Anonyymi

inhogga <zaa<z tfgazlluxfaa kdsnvillä joxz joku ki i kdnbänpoj<azxxzaz kuin lzfdlszn luuxddi-lxudfi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3151
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2891
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1595
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1478
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1259
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1247
    8. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      179
      1121
    9. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1116
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      144
      975
    Aihe