mikä on hyvä ruoka paikka rovaniemellä
Da Zhong Hua Restaurant onko tuo hyvä aattlin siinä käydä kun huomeenna käyn rovaniemellä samalla reissulla käyn musoissa (Rovaniemen taidemuseo Korundi, Arktikum tiedekeskus, Lapin maakuntamuseo ainakin nuissa käyn) saatan myös käydä kirpputoreilla ja joissain kaupoissa
hkä jos läht kotoa aikaisten niin voi myös käydä jossain syömässä aamupalankin
saa ehottaa mistä saa buffeet lounasta sekä aamupala paikkoja
rovaniemi ??
39
1307
Vastaukset
- Anonyymi
Scanburger on tosi hyvä paikka, ammattitaidolla laitettua ruokaa ja sijainti keskeinen Lappia-talon takana!
- Anonyymi
eikös tuo ole siinä missä oli joskus tepoil
- Anonyymi
ScanBurger on kyllä hyvät hampparit kuten vege, kana kaikki on hyviä paitsi ne missä on pekonia koska n välitä pekonista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ScanBurger on kyllä hyvät hampparit kuten vege, kana kaikki on hyviä paitsi ne missä on pekonia koska n välitä pekonista
Paskan kanaa venäläinen keittää luita pehmeäksi jauhaa ja myy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikös tuo ole siinä missä oli joskus tepoil
Löytyykö Rovaniemeltä homosaunaa??
- Anonyymi
Meitsin jääkaappi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitsin jääkaappi.
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitsin jääkaappi.
Homo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyykö Rovaniemeltä homosaunaa??
Homoluolaksi kutsuttu räkälä löytyy, nimi on Pisto.
- Anonyymi
Velipoolen kebaus on huva,nalka lahtea poois
- Anonyymi
tä mitä ????????????????????? ????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????
- Anonyymi
mithä pers karva piza kbab ko
- Anonyymi
mitä sä kirjotat kirjota kunnolla
- Anonyymi
Olisitko ystävällinen ja tilaisit lääkärille ajan terveytesi ei ole kohdillaan. Suosittelen välittömästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisitko ystävällinen ja tilaisit lääkärille ajan terveytesi ei ole kohdillaan. Suosittelen välittömästi.
Se "Manu" pelle on palstan pelaaja.
- Anonyymi
Henttusen soppatykkiruoasta 10+
- Anonyymi
Tee voileipä taskuun voi olla että ei löydy syömäkelpoista ruokapaikkaa..
- Anonyymi
Ja kun ostaa valmista piirakka taikinaa kaupan pakasteesta saa tehtyä jauhelihasta piirakkaa ja kalasta. Tai mustikasta.
- Anonyymi
loppu
- Anonyymi
Kiinan valtion ylläpitämä.tämä aloittajan mainitsema ruokapaikka.
- Anonyymi
Kiinalaiset vakoilee. Niillä on budha. Voit ostaa kotimaista perunaa ja makaronia tai kaalia. Teet keittoja ja uunissa hyvää. Itsetehty on parasta. Muussia ja jauheliha kastiketta. Punajuuria. Nythän saa porkkanaa ja lihapata aineita. Uunissa kun laittaa ylikypsää herkkua.
- Anonyymi
Aika heikolla kantilta aloittaja elämä,jos täälä suomi24 sivuilla täytyy kysyä "missä käyn syömässä"
- Anonyymi
Sina voi sooda pitssus ja kebaus.salad kuuluta ja loppu voi jooda soodatinkafe .
- Anonyymi
Scanburgerilla on nyt sitä pikkusen hyvää pitsaa saatavilla. Ammattitaidolla tehty uusi yrittäjä. Menkää kaikki ja myös vieraat mukaan, ei tarvitse kotona laittaa ruokaa, kun voi mennä valmiille. Ei ole mikään tavallinen "nakkikiska", vaan todella huipputason mesta.
- Anonyymi
Onks Henttunen heivannu entisen
duunarin pihalle. - Anonyymi
Siihen ei paljolti ammattitaitoa vaadita ,kun kokoaa grilli/hampurilais aterioita .Laadukkaita lihavalmisteita niiden valmistus kylläkin edellyttää jotta voi mainita huipputasoisesta.Panee vähän epäilemään sitä laatutasoa kun ei ole ale hintaankaan tyhjennetty lihatuote varastoja.
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei paljolti ammattitaitoa vaadita ,kun kokoaa grilli/hampurilais aterioita .Laadukkaita lihavalmisteita niiden valmistus kylläkin edellyttää jotta voi mainita huipputasoisesta.Panee vähän epäilemään sitä laatutasoa kun ei ole ale hintaankaan tyhjennetty lihatuote varastoja.
Ei ole vaikea päätellä kuka on ketjun aloituksen tehnyt. No hemuli henttunen se älyää tyhmempikin.On muuten yksilön yksi nimi millä hntä kutsuttiin valtuustoissa. TYHMÄ.
- Anonyymi
Paukkuu pallit!
- Anonyymi
Scanburger saa ainakin kaupunkilaisten jyrkän tuomion. Hyvin moni pitää niitä ruokia heikkotasoisina ja usealta olen kuulut että kerta riitti, kun kokeilivat paikan tasoa. Vanha Scani Porokulmassa oli kyllä hyvä paikka minun mielestäni. Itse en ole tuota vanhan Teboilin paikalla olevaa Scania kokeillut, ja tuttavapiirissäkin 90% moitti ruokia. Mikä niissä oikein sitten mättää? Palvelu, koko, näkö, maku, tuollaisia arvioita olen kuullut.
- Anonyymi
Olen käynyt uudessa Scanissa. On niin hyvää, että vesi tulee kielelle, kun ajatteleekin. Siellä on perinteisten suomalaisten isänmaallisten grilliruokien lisäksi (kotimainen liha jne) myös italialaisia erikoisherkkuja eli pitsoja. Nyt kaikki vaan Scanille. Eihän näin kuumalla ilmalla kannata itse laittaa ruokaa kotona ja lämmittää asuntoa, kun saa hyvää ruokaa halvalla. Kun tulee lomavieraita, niin Scanille me viedään vain heidät, siellä ei tarvitse kuin tilata ruoka ja mennä istumaan pöytään, kohta jo ystävällisellä äänellä kuulutetaan numero, ja voi hakea tiskiltä oman höyryävän ruoka-annoksen. Ei kannata kyllä kotona laittaa ruokaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt uudessa Scanissa. On niin hyvää, että vesi tulee kielelle, kun ajatteleekin. Siellä on perinteisten suomalaisten isänmaallisten grilliruokien lisäksi (kotimainen liha jne) myös italialaisia erikoisherkkuja eli pitsoja. Nyt kaikki vaan Scanille. Eihän näin kuumalla ilmalla kannata itse laittaa ruokaa kotona ja lämmittää asuntoa, kun saa hyvää ruokaa halvalla. Kun tulee lomavieraita, niin Scanille me viedään vain heidät, siellä ei tarvitse kuin tilata ruoka ja mennä istumaan pöytään, kohta jo ystävällisellä äänellä kuulutetaan numero, ja voi hakea tiskiltä oman höyryävän ruoka-annoksen. Ei kannata kyllä kotona laittaa ruokaa.
Voi hyvä Luoja, Täällä on ruokapaikkoja pilvin pimein ja tuosta mättölästä meuhkataan niin kuin olisi ainoa. En mene sinne, liikaa tyrkytetään ja sehän ei ole hyvän merkki. Muut niin hyviä ettei tarvitse kehua retostella suolipalstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä Luoja, Täällä on ruokapaikkoja pilvin pimein ja tuosta mättölästä meuhkataan niin kuin olisi ainoa. En mene sinne, liikaa tyrkytetään ja sehän ei ole hyvän merkki. Muut niin hyviä ettei tarvitse kehua retostella suolipalstalla.
Just niin. Tuntuu ku nuo mättölät olis ainoita ravintoloita ja eihän ne oo ku tuommosia roskiksia. Keskustassakin eri etnisiä ravintoloita ja perus suomalaista ruokaa tarjoavia tosi hyviä liki kaikki, siis ne oikeat ravintolat. Hyviä pizza-tai kunnon hampurilaisbaareja Massimo ja Kauppayhtiön talon ravintolat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvä Luoja, Täällä on ruokapaikkoja pilvin pimein ja tuosta mättölästä meuhkataan niin kuin olisi ainoa. En mene sinne, liikaa tyrkytetään ja sehän ei ole hyvän merkki. Muut niin hyviä ettei tarvitse kehua retostella suolipalstalla.
Onko Rovaniemellä saatavilla misthään poronkäristystä?
- Anonyymi
Tehkää ruokaa kotona.
- Anonyymi00045
stabiilin säännöllisesti ,tämä anoja vetää esiin tämän tappiota tuottavan mättösapuska puljunsa.Ale kupongit hän on hylännyt koska ne kertovat vain elintarvikkeiden laaduttomuudesta heikon myynnin vuoksi.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
stabiilin säännöllisesti ,tämä anoja vetää esiin tämän tappiota tuottavan mättösapuska puljunsa.Ale kupongit hän on hylännyt koska ne kertovat vain elintarvikkeiden laaduttomuudesta heikon myynnin vuoksi.
Minkähän vuoksi siinä Ainonkadun pikkuruokapaikassa on kaiket ajat jonoa niinku ennen hyvään aikaan soittoruokalaan tai yökerhoon.
Turret vissin koettaa kompensoida majoittajien ryöstöhintoja tuossa halpis baarissa .
- Anonyymi00047
Samaa olen ihmetellyt myös...
- Anonyymi00048UUSI
Onpa Rollossa paljon
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625