rovaniemi ??

Anonyymi-ap

mikä on hyvä ruoka paikka rovaniemellä

Da Zhong Hua Restaurant onko tuo hyvä aattlin siinä käydä kun huomeenna käyn rovaniemellä samalla reissulla käyn musoissa (Rovaniemen taidemuseo Korundi, Arktikum tiedekeskus, Lapin maakuntamuseo ainakin nuissa käyn) saatan myös käydä kirpputoreilla ja joissain kaupoissa

hkä jos läht kotoa aikaisten niin voi myös käydä jossain syömässä aamupalankin

saa ehottaa mistä saa buffeet lounasta sekä aamupala paikkoja

39

1307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Scanburger on tosi hyvä paikka, ammattitaidolla laitettua ruokaa ja sijainti keskeinen Lappia-talon takana!

      • Anonyymi

        eikös tuo ole siinä missä oli joskus tepoil


      • Anonyymi

        ScanBurger on kyllä hyvät hampparit kuten vege, kana kaikki on hyviä paitsi ne missä on pekonia koska n välitä pekonista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ScanBurger on kyllä hyvät hampparit kuten vege, kana kaikki on hyviä paitsi ne missä on pekonia koska n välitä pekonista

        Paskan kanaa venäläinen keittää luita pehmeäksi jauhaa ja myy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös tuo ole siinä missä oli joskus tepoil

        Löytyykö Rovaniemeltä homosaunaa??


      • Anonyymi

        Meitsin jääkaappi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitsin jääkaappi.

        Pallit paukkuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitsin jääkaappi.

        Homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyykö Rovaniemeltä homosaunaa??

        Homoluolaksi kutsuttu räkälä löytyy, nimi on Pisto.


    • Anonyymi

      Velipoolen kebaus on huva,nalka lahtea poois

      • Anonyymi

        tä mitä ????????????????????? ????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????????????????????????????? ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????


    • Anonyymi

      mithä pers karva piza kbab ko

      • Anonyymi

        mitä sä kirjotat kirjota kunnolla


      • Anonyymi

        Olisitko ystävällinen ja tilaisit lääkärille ajan terveytesi ei ole kohdillaan. Suosittelen välittömästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitko ystävällinen ja tilaisit lääkärille ajan terveytesi ei ole kohdillaan. Suosittelen välittömästi.

        Se "Manu" pelle on palstan pelaaja.


    • Anonyymi

      Henttusen soppatykkiruoasta 10+

    • Anonyymi

      Tee voileipä taskuun voi olla että ei löydy syömäkelpoista ruokapaikkaa..

      • Anonyymi

        Ja kun ostaa valmista piirakka taikinaa kaupan pakasteesta saa tehtyä jauhelihasta piirakkaa ja kalasta. Tai mustikasta.


    • Anonyymi

      loppu

    • Anonyymi

      Kiinan valtion ylläpitämä.tämä aloittajan mainitsema ruokapaikka.

      • Anonyymi

        Kiinalaiset vakoilee. Niillä on budha. Voit ostaa kotimaista perunaa ja makaronia tai kaalia. Teet keittoja ja uunissa hyvää. Itsetehty on parasta. Muussia ja jauheliha kastiketta. Punajuuria. Nythän saa porkkanaa ja lihapata aineita. Uunissa kun laittaa ylikypsää herkkua.


    • Anonyymi

      Aika heikolla kantilta aloittaja elämä,jos täälä suomi24 sivuilla täytyy kysyä "missä käyn syömässä"

    • Anonyymi

      Sina voi sooda pitssus ja kebaus.salad kuuluta ja loppu voi jooda soodatinkafe .

    • Anonyymi

      Scanburgerilla on nyt sitä pikkusen hyvää pitsaa saatavilla. Ammattitaidolla tehty uusi yrittäjä. Menkää kaikki ja myös vieraat mukaan, ei tarvitse kotona laittaa ruokaa, kun voi mennä valmiille. Ei ole mikään tavallinen "nakkikiska", vaan todella huipputason mesta.

      • Anonyymi

        Onks Henttunen heivannu entisen
        duunarin pihalle.


      • Anonyymi

        Siihen ei paljolti ammattitaitoa vaadita ,kun kokoaa grilli/hampurilais aterioita .Laadukkaita lihavalmisteita niiden valmistus kylläkin edellyttää jotta voi mainita huipputasoisesta.Panee vähän epäilemään sitä laatutasoa kun ei ole ale hintaankaan tyhjennetty lihatuote varastoja.


      • Anonyymi

        Homo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen ei paljolti ammattitaitoa vaadita ,kun kokoaa grilli/hampurilais aterioita .Laadukkaita lihavalmisteita niiden valmistus kylläkin edellyttää jotta voi mainita huipputasoisesta.Panee vähän epäilemään sitä laatutasoa kun ei ole ale hintaankaan tyhjennetty lihatuote varastoja.

        Ei ole vaikea päätellä kuka on ketjun aloituksen tehnyt. No hemuli henttunen se älyää tyhmempikin.On muuten yksilön yksi nimi millä hntä kutsuttiin valtuustoissa. TYHMÄ.


      • Anonyymi

        Paukkuu pallit!


    • Anonyymi

      Scanburger saa ainakin kaupunkilaisten jyrkän tuomion. Hyvin moni pitää niitä ruokia heikkotasoisina ja usealta olen kuulut että kerta riitti, kun kokeilivat paikan tasoa. Vanha Scani Porokulmassa oli kyllä hyvä paikka minun mielestäni. Itse en ole tuota vanhan Teboilin paikalla olevaa Scania kokeillut, ja tuttavapiirissäkin 90% moitti ruokia. Mikä niissä oikein sitten mättää? Palvelu, koko, näkö, maku, tuollaisia arvioita olen kuullut.

      • Anonyymi

        Olen käynyt uudessa Scanissa. On niin hyvää, että vesi tulee kielelle, kun ajatteleekin. Siellä on perinteisten suomalaisten isänmaallisten grilliruokien lisäksi (kotimainen liha jne) myös italialaisia erikoisherkkuja eli pitsoja. Nyt kaikki vaan Scanille. Eihän näin kuumalla ilmalla kannata itse laittaa ruokaa kotona ja lämmittää asuntoa, kun saa hyvää ruokaa halvalla. Kun tulee lomavieraita, niin Scanille me viedään vain heidät, siellä ei tarvitse kuin tilata ruoka ja mennä istumaan pöytään, kohta jo ystävällisellä äänellä kuulutetaan numero, ja voi hakea tiskiltä oman höyryävän ruoka-annoksen. Ei kannata kyllä kotona laittaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt uudessa Scanissa. On niin hyvää, että vesi tulee kielelle, kun ajatteleekin. Siellä on perinteisten suomalaisten isänmaallisten grilliruokien lisäksi (kotimainen liha jne) myös italialaisia erikoisherkkuja eli pitsoja. Nyt kaikki vaan Scanille. Eihän näin kuumalla ilmalla kannata itse laittaa ruokaa kotona ja lämmittää asuntoa, kun saa hyvää ruokaa halvalla. Kun tulee lomavieraita, niin Scanille me viedään vain heidät, siellä ei tarvitse kuin tilata ruoka ja mennä istumaan pöytään, kohta jo ystävällisellä äänellä kuulutetaan numero, ja voi hakea tiskiltä oman höyryävän ruoka-annoksen. Ei kannata kyllä kotona laittaa ruokaa.

        Voi hyvä Luoja, Täällä on ruokapaikkoja pilvin pimein ja tuosta mättölästä meuhkataan niin kuin olisi ainoa. En mene sinne, liikaa tyrkytetään ja sehän ei ole hyvän merkki. Muut niin hyviä ettei tarvitse kehua retostella suolipalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä Luoja, Täällä on ruokapaikkoja pilvin pimein ja tuosta mättölästä meuhkataan niin kuin olisi ainoa. En mene sinne, liikaa tyrkytetään ja sehän ei ole hyvän merkki. Muut niin hyviä ettei tarvitse kehua retostella suolipalstalla.

        Just niin. Tuntuu ku nuo mättölät olis ainoita ravintoloita ja eihän ne oo ku tuommosia roskiksia. Keskustassakin eri etnisiä ravintoloita ja perus suomalaista ruokaa tarjoavia tosi hyviä liki kaikki, siis ne oikeat ravintolat. Hyviä pizza-tai kunnon hampurilaisbaareja Massimo ja Kauppayhtiön talon ravintolat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä Luoja, Täällä on ruokapaikkoja pilvin pimein ja tuosta mättölästä meuhkataan niin kuin olisi ainoa. En mene sinne, liikaa tyrkytetään ja sehän ei ole hyvän merkki. Muut niin hyviä ettei tarvitse kehua retostella suolipalstalla.

        Onko Rovaniemellä saatavilla misthään poronkäristystä?


    • Anonyymi

      Tehkää ruokaa kotona.

      • Anonyymi00045

        stabiilin säännöllisesti ,tämä anoja vetää esiin tämän tappiota tuottavan mättösapuska puljunsa.Ale kupongit hän on hylännyt koska ne kertovat vain elintarvikkeiden laaduttomuudesta heikon myynnin vuoksi.


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        stabiilin säännöllisesti ,tämä anoja vetää esiin tämän tappiota tuottavan mättösapuska puljunsa.Ale kupongit hän on hylännyt koska ne kertovat vain elintarvikkeiden laaduttomuudesta heikon myynnin vuoksi.

        Minkähän vuoksi siinä Ainonkadun pikkuruokapaikassa on kaiket ajat jonoa niinku ennen hyvään aikaan soittoruokalaan tai yökerhoon.
        Turret vissin koettaa kompensoida majoittajien ryöstöhintoja tuossa halpis baarissa .


    • Anonyymi00047

      Samaa olen ihmetellyt myös...

      • Anonyymi00048
        UUSI

        Onpa Rollossa paljon


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe