Vaikka se onkin nykyisin trollien valtaama, niin oli siellä joku oli kovasti huolissaan.
Kovasti tuumi, onko eettisesti oikein syödä tiikerijäätelöä, kun ovat uhanalaisiakin.
En malttanut olla vastaamatta, vaikka suurin osa vastauksista oli haukkumista ja muut trollit peukutti.
Vastaukseni:
"Minä tykkään käpykakusta. Sääli myös herra Janssonia, mutta syön monesti hänen kiusauksensa.
Eskimotkin ovat loppuneet Suomesta, kun kaikista tehtiin jätskipuikkoja."
Kertokaa jotain muita vastaavia. Esim. Munkin syönti on kannibalismia.
>simiti<
Vauvalta poimittua
18
256
Vastaukset
- Anonyymi
mulacias okonndvcdecdltä heheh
- Anonyymi
Entä jos en keksi mitään? T. Janssoniin kajoaminen olisi kannibalismia. Miksi sen nimi on vauva.fi? Vauvantasoisia juttuja rölleillä kylläkin. Röllin sukkahikeä, "kautta likaisten varpaitteni". Troll hunter on ykköselokuva ja kakkosen nimi on pelkkä Troll (v. 2022). Mumintroll on peikko sekin, vaikka onkin oikeasti virtahepo. Janssonin luomus joten ympyrä sulkeutuu. Keksin mä sittenkin jotakin. - Terveisin, anomuumi.
- Anonyymi
Tuo oli keskustelualueella: aihe vapaa.
AP - Anonyymi
Vauva-lehden keskustelupalsta on.
- Anonyymi
Vauvaamo se nykyään on. Hörhöt ja nistit valloittivat sen vastaamon toiminnan loputtua.
Minusta genuiinien käyttö nahkatuotteisiin pitäisi lopettaa, sillä epäilen että genuiinit ovat uhanalaisia.
- Anonyymi
Onneksi täällä Suomi24:ssä ei ole vastaava trolli-ilmiötä havaittavissa. Joku paikka sentään, jossa voi keskustella aitojen ja asiallisten ihmisten kanssa ( huomaa "aitojen") hihihihi...onneksi ei seipäiden...hihihihih :D:D
Munkki kuuluu osana suomalaisten kahvihetken herkuttelua. Ne eivät ole sukupuuttoon kuolemassa. Jokainen pullapiste ja leipomo tarjoilee näitä päivittäin.
Samoin hampurilaisia ja ranskalaisia löytyy monen ravintolan ja pikaruokalan ruokalistalta. Niitä riittää vaikka maailman tappiin saakka.
En ole koskaan älynnyt kysyä Hampurin kaupungilta ja Ranskanmaalta, ovatko ne jo huomattavasti harventuneet.- Anonyymi
Ensin ajattelin, että tosikko kirjoittaa, mutta tuohan oli hauska kirjoitus. 👍
Anonyymi kirjoitti:
Ensin ajattelin, että tosikko kirjoittaa, mutta tuohan oli hauska kirjoitus. 👍
Juurikin näin! Minä OLEN hulvattoman hauska tapaus. 😁✨
- Anonyymi
pitgäisxi olla 1080 full HD
- Anonyymi
VAUVALTA POIMIRRUA ELLIN KAKKAPÖLWE VAIPAIN SISÄLTÄ
- Anonyymi
VAUVALTA POIMIRRUA KAKKAPÖKÄLEIRTÄ
mutta nelosella on hyviä kilpailuohjelmia... vlackwarwe wli netflix niidwn jurrujakin - Anonyymi
ei truhousu helposti joku Veaunin partakone, voi tipauttaa vwetwwnkin wi ruhousu... viksivallun poisraja
- Anonyymi
niin wei tuhousu ko in hwlpozdi joku brauni9n pasakonsa, olsn rfipauddfanuf fuollaisa..
- Anonyymi
oi olla nISILLEKIN JOF<IN LLAAT-AHACWS JUTUJA PHILIPAZILLÄ KAI VOI OLLA
- Anonyymi
Kwcojwen piozrfomonse
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769132Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per603343- 422738
- 272251
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto412223Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649