Huomenna on pakko herätä AIKAISIN.

Anonyymi-ap

Scorpionsin konserttiin alkaa ennakko lippujen myynti ja minä kyllä ajattelin, että minä voisin lähteä tuonne.
En vielä tiedä kenen kanssa, mutta onneksi on aikaa niin ehtii pyytämään vaikka jotain KOMIAA SEKÄ ÄLYKÄSTÄ MIESTÄ TREFFEILLE.

Tuo on vasta kesäkuussa eli on hyvin aikaa tutustua ja sanoa, että: Voitas harjoitella tanssimaan valmiiksi Still Loving Youta niin osataan tehdä KERRAN ELÄMÄSSÄ TEMPPU niin voidaan vanhana muistella ja naureskella, kun OLLAAN SENTÄÄN KÄYTY KUNNON LAVA TANSSEISSA.

12

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan sama onko kunniaa vai ei, mutta kyllä minä tuonne menen.
      En myy enkä anna lippuja vaan minä HAASTAN KÄRÄJILLE jos joku YRITTÄÄ ESTÄÄ, koska tämä voi olla Scorpionsin viimein konsertti Suomessa.
      He ovat sentään jo ELÄKE IÄSSÄ.

PINKin konserttiin meno oli kyllä todella haastavaa lasten kanssa, mutta EN ANTANUT PERIKSI vaan otin pään, että IHAN SAMA MITÄ TAPAHTUU, MUTTA ME MENNÄÄN SINNE.

Olin ostanut ne liput myös ennakko myynnistä.
      Nuorempi poika tuli koulusta ja minä olin lukemassa sähköpostia. Tuli minun viereen istumaan ja minä avasin sähköpostin sekä kysyin häneltä, että: Lähdetäänkö PINKin konserttiin jos ostan liput?
      Nuo liput oli syntymäpäivä lahjat ja minun äitienpäivä lahja. Vanhempi tyttö tuli koulusta tuon jälkeen ja me sanottiin hänelle, että: ME LÄHETÄÄN TOUKOKUUSSA PINKIN KONSERTTIIN!
      Me oltiin sovittu, että me kiusataan häntä eikä kerrota että me ollaan ostettu hänelle myös lippu.
      Alko huuto, että: MINÄ HALUAN KANSSA!
      Hän alko täysillä servaamaan velipoikaansa.
      Minä sanoin hänelle, että: Et kai sinä nyt voi lähteä ÄITIN kanssa konserttiin, koska ET EDES TYKKÄÄ SAMASTA MUSIIKISTA MISTÄ MINÄ.
      Hän huusi, että: Kyllä minä PINKISTÄ tykkään.
      Minä sanoin, että: SEHÄN ON FOSSIILIEN MUSIIKKIA joten älä jaksa jauhaa paskaa.
      Kyllä me lopulta sanottiin, että: Kyllä sinäkin pääset joten lopeta vinkuminen.

Me saatiin hyvät paikat josta näki suoraan lavalle. Tuo oli Hartwall Areenalla.

Voisin kuvitella, että Scorpions on Olympia Stadionilla ja jos on niin pääsen sentään KONSERTTIIN entiselle TYÖPAIKALLE ja minä voin sanoa, että: En ole itsekkään käynyt täällä sen jälkeen, kun olin töissä ja en ole ikinä edes käynyt entisellä työpaikalla KONSERTISSAKAAN.
      Minä voin vielä sanoa, että: Olin Ivalosta ainut joka täällä oli vielä TÖISSÄ ja olin muuten ainut myös Ivalosta joka oli vanhemman panostajan koulutuksessa Suomi 100vuonna eli jouduit kyllä aika PASKAN NAISEN KANSSA TREFFEILLE.

• Anonyymi

Heruuko pinppiä jos lähden seuraksi? 🤔

• Anonyymi

En minä voi tietää, että oletko minusta komea.
        Minä olen sentään ollut Olympia Stadionilla töissä, kun siellä oli REMONTTI ja Suomi täytti 100vuotta.
        Minä uskon, että tuo KONSERTTI on Olympia Stadionilla ja kyllä sen verran pitää tietenkin jossain pyllistää niin saa tuon kunnialla KORKATA.

Minä olin sentään AINUT NAINEN IVALOSTA joka oli tuolla Suomi 100vuonna Olympia Stadionilla töissä, koska olin VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSESSA.
        En minä voi syyllistyä edes rikokseen jos pyllistän ja sanon: Nykästään pikaset, kun tänne asti sentään ollaan tultu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä voi tietää, että oletko minusta komea.
        Minä olen sentään ollut Olympia Stadionilla töissä, kun siellä oli REMONTTI ja Suomi täytti 100vuotta.
        Minä uskon, että tuo KONSERTTI on Olympia Stadionilla ja kyllä sen verran pitää tietenkin jossain pyllistää niin saa tuon kunnialla KORKATA.

Minä olin sentään AINUT NAINEN IVALOSTA joka oli tuolla Suomi 100vuonna Olympia Stadionilla töissä, koska olin VANHEMMAN PANOSTAJAN KOULUTUKSESSA.
        En minä voi syyllistyä edes rikokseen jos pyllistän ja sanon: Nykästään pikaset, kun tänne asti sentään ollaan tultu.

Jos joku tulee häiritseen niin voidaan sanoa, että: Eikö täällä saa RAUHASSA EDES ANTAA RAKKAUTTA? Toinen meistä on sentään ollut täällä ilmaiseksi töissä KELAN TYÖMARKKINATUELLA joten me ollaan PANOSTAMASSA joten mene kauemmas, koska kohta räjähtää ja jännä nähdä, että KAATUUKO TORNI.

• Anonyymi

Hyvän kaverin löydät st 1 sen nurkkapöydäst. Osalla on kyllä huonot hampaat.

• Anonyymi

Ei he ole lähdössä Ivalosta mihinkään.
        Minä ajattelin, että minähän voisin mennä TINDERIIN Helsingissä niin minä voisin saada PILLU PALKALLA yöpaikan niin säästäs HOTELLIN yön hinnan.

Minä sanoin Panostaja koulutuksessa miehille, kun he valittivat kun ei ollut kämppää kun menivät Kevitsalle panostamaan.
        Minä sanoin, että: Minä kyllä hommaan TINDERISTÄ pillu palkalla kämpän joten kyllä kai teki saatte, kun tarjoatte munaa.
        He alkoivat valittamaan, koska heillä oli kuulemma VAIMOT.
        Minä sanoin, että: Minä olen ensimmäistä kertaa vasta menossa REISSU HOMMIIN ja olen hommanut kämpänki ja mulla on vielä vara suunnitelmakin eli jos en jaksa ajalla kämpille.

• Anonyymi

Yksi oli ilmoittanut käräjillä, että hän pelkää minua ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkia alkuperäisiä ivalolaisia.
        Joten en minä viitsi kyllä mennä ST1, koska hän voi istua siellä ja minä en halua hänelle enkä kenelläkään heistä joiden kanssa KUNNIOISTA käräjöidään naamaani
        Syy on se, että ME KAIKKI TOISET OLLAAN VIALLISIA JA VAIN OVAT TÄYDELLISIÄ EIVÄTKÄ OLE IKINÄ TEHNEET MITÄÄN VIRHEITÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi oli ilmoittanut käräjillä, että hän pelkää minua ja yhdenvertaisuuslain mukaan kaikkia alkuperäisiä ivalolaisia.
        Joten en minä viitsi kyllä mennä ST1, koska hän voi istua siellä ja minä en halua hänelle enkä kenelläkään heistä joiden kanssa KUNNIOISTA käräjöidään naamaani
        Syy on se, että ME KAIKKI TOISET OLLAAN VIALLISIA JA VAIN OVAT TÄYDELLISIÄ EIVÄTKÄ OLE IKINÄ TEHNEET MITÄÄN VIRHEITÄ.

En minä voi käyttää edes avustajaa, koska minä olen ainut alkuperäinen IVALOLAINEN.
        Tervahauta edustaa ALKUPERÄISTÄ UTSJOEN KUNTALAISTA JOKA ASUU IVALOSSA.
        Hänet on alunperin sijoitettu Ivaloon ja hän on asunut Toimintakeskuksen asuntolassa ensin, mutta ei hän ole minun ongelma.
        Minä kysyin vain, että kuka hänestä on vastuussa koska hän alkoi holhoamaan minua.
        Minä laitoin, että: En minä hyväksy tätä, koska hän oli väittänyt että minä olen HAUKKUNUT KOKO KYLÄN ja minä kyllä tuen kehitysvammaisia normaaliin elämään, mutta en hyväksy että hän syrjii muita KEHITYSVAMMAISIA.
        Minä laitoin kuvat Inarin kehitysvammaisten tukiyhdistys sivulta joka on facebookissa ja toisessa hän itse kommentoi kyseli, että milloin ne kehitysvammaisten pikku-joulut on, koska hän oli hukannut sen lapun.
        Tuon kuvan otin Googlen kautta sen jälkeen, kun minä olin poistanut itseni Facebookista.
        Ei hänen kanssa voinut sopia, koska minun olis pitänyt maksaa hänelle 500euroa siitä, kun Inarin kehitysvammaisten tukiyhdistys itse levittelee heidän asioita.
        Kehitysvammaisten EI TARVI ALKAA OPETTAMAAN EIKÄ HOLHOAMAAN MINUA, koska minä olen hoitanut asian niin, kuin kuuluu eli poistunut Facebookista niin EN AIHEUTA TURHIA KÄRÄJIÄ.

Minä en lähde mihinkään VAALEIHIN EHDOKKAAKSI, KOSKA MINÄ EN HALUA EDUSTAA FACEBOOKISSA OLEVIA JA HE EIVÄT EDUSTA MINUA.
        FACEBOOKISSA OLEVAT ON KAIKKI YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KEHITYSVAMMAISIA JA MINUA ON IHAN TURHA SYYTELLÄ!

• Anonyymi

Vielen Dank, könntest du mir deinen Finger in den Arsch stecken?

• Anonyymi

jaa jaa got in himmel !

• Anonyymi
      UUSI

Lähdet jos joku maksaa.

• Anonyymi
        UUSI

Vielleicht eines Tages. Vielleicht bist du gerecht und schwul?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6394
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2636
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2238
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      356
      1806
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1781
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1540
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1432
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1398
    Aihe