Sugardaddyä etsinnässä 27 v naiselle, (Turun seutu), rennolla otteella.🍭
Hakusessa pidempiaikainen, luottamuksellinen, kunjoittava ja reilu suhde, josta molemmat hyötyy. 😊
Toivottavasti oot urheilullinen ja itsestäs huolta pitävä niinku minäki. 😊
Sponsorisuhde haussa
4
1637
Vastaukset 4
- Anonyymi
Oletko sugarbaby tasoa?
- Anonyymi
No mitäpä luulet ?
He ovat tämän tyyppisiä: https://yandex.com/images/search?text=sugarbaby ja tässä tehtäväkentän kuvauksia: https://yandex.com/images/search?text=sugarbaby+nude+naked
- Anonyymi
Jaahas laskut maksamatta....XD
Jos on oikeasti ulkoisesti sellaista tasoa että sedältä lähtee tonni tai pari kukkarosta joka kuukausi niin ei tarvi täällä seuraa hakea.
170cm+ ja paino alle 60. Rinnat omat ja C kupilla, ei isommat eikä pienemmät. Lyijykynä ei saa pysyä rinnan alla. Vartalo lähelle 90-60-90 vain lantiossa sallitaan suurempia lukemia. Paksut pitkät omat hiukset ja vähintään olkapäille asti pituutta. Seksuaalisesti leikkisä ja kaikki aukot käytössä...pyytämättä. Jaksaa juosta 10km putkeen, ja salilla menee muutkin liikkeet kuin kyykky omalla painolla. Korkeakoulututkinto, syntyjään suomalainen ja puhuu äidinkielen lisäksi sujuvasti vähintään englantia. Osaa suurustaa ruskean kastikkeen voista ja jauhoista, ja pihvin paisto mediumiksi menee aina maaliin. Osaa pitää kodin siistinä ja omaa hyvän maun sisustaa. Tässä nyt jotain millä voi alkaa 4numeroisia tienestejä haaveilla kuukaudessa. Jos paljon puuttuu niin mee töihin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta683010Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3631117Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64762Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32729Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s255590Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä133566Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto19559Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel30514Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen17505Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan29479