Määrä turistien kun on jo melkoinen,eihän keskustassa muita nyt olekaan...Sotkevatko?Meteli?Kuinka sekavaa nyt liikenne siellä?
Kuinka kestätte turisteja?
13
94
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Älä mene lähellekään keskustaa. Turret siellä hilluvat pitkin ja poikin, röyhkeästi vierekkäin niin ettei ohi pääse. Keskuskenttä on kauhea valoviritelmineen, vilkkuu välkkyy niin että meinaa migreeni tärähtää päälle. Kuin ilotalo ja korni joulumusiikki raikaa. Ostoskeskuksen kahvilassa makaavat penkeillä haalareissaan. Mitään eivät toki sieltä kahvilasta osta.
- AnonyymiUUSI
Hyvin kestämme turisteja.
Aivan kohta lähtevät takaisin kotiin
ja keskustaan laskeutuu kuoleman hiljaisuus.
- AnonyymiUUSI
Eihän ne rahattomana täällä ole,jonnekin ne rahansa täällä laittavat...
- AnonyymiUUSI
Tuovat kotimaastaan nuudeleita tai ostavat Rinteenkulman K-kaupasta ja menevät niitä salahotelleihin keittelemään. Ei siitä paljon roposia kylään jää.
- AnonyymiUUSI
Lapissa lomailevat turistit elävät juovat vesijohtovedellä ja nuudeleilla...
- AnonyymiUUSI
Keskustassa on liikennevalot ja liikenne sujuu hyvin ellei oteta huomioon paikallisia töpeksiöitä ja kaahailijoita.
- AnonyymiUUSI
Turisteja vastustavat:PITÄKÄÄ PINTANNE!Siis voi ihmisen käsi mitä touhua.. Tuliko keskustan ihmisvilinässä ruhjeita?Kuinka moni ryöstettiin ?Hajottivatko autoja kylkiin potkien?Mua naurattaa teidän järjetön turismivastaisuus...
- AnonyymiUUSI
Heitä turisteja olisi ravintoloissa enempi jos hintoja laskettaisiin.Syyttäkää siis paikallisia rahanahneita yrittäjiä.
- AnonyymiUUSI
En kestäkään. Muut ihmiset ja sosiaaliset tilanteet, hyi olkoon.
- AnonyymiUUSI
Ja nuo ruokaravintolat... Ravintoloitsijat umpityhmiä,luulevat turistien tykkäävän kun saavat Lapissa oman maansa ruokia...Tosin surkeasti tehtyä...
- AnonyymiUUSI
Bussi-pysäkillä joku vieras ihminen itseni lisäksi
ja vielä väärän värinen.
Jotakin tälle on tehtävä! - AnonyymiUUSI
Puhuko ees meän murretta? Tuskin..Eli ..levettiin täältä,MIE OON ASUKAS!!!
- AnonyymiUUSI
Just noin.!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398