Jyrkkä ei työlle. Olen säästänyt yli 30 tuhatta euroa puskurirahastoa työttömyystuista + keräämällä tyhjiä tölkkejä sekä myymällä löytämääni paskaa tori.fi sivustolla sekä hakemalla tallinasta viinaa ja röökiä joita myyn hyvällä voitolla eteenpäin. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista koko ajan ja syön joka päivä ulkona. Täytyy varmaan varata 8 viikon matka taas etelän lämpöön kun massia on. taittaa mukavasti talven.,mitäs muilla työttömillä arki sujuu?
Työtön sinkku pärjää Suomessa parhaiten
19
394
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu!!
- Anonyymi
Paskapuhetta. Työtön pummi olet ja sellaisena pysyt
- Anonyymi
juu, maailmanympärysmatkaa pukkaa
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa, kyllä onnistuu säästö jos sinkku ja ei ole enää nuoruuden rientoja pitkin kylilä...itsellä kaikki tuet yhteensä noin 1200e/kk joten hyvin jää jemmaan rahaa.
- Anonyymi
Kerrankin joku joka kertoo oikeasti summan mitä saa tukia.
Monesti valehdellaan että saa vain 600€ tukia eikä muuta mutta sitten maksaa 800€ asunnon ja vaatteet, syönnit viihde-elektroniikan yms.
Jokainen tajuaa ettei 600€ pysty kustantamaan kaikkia noita mitä sosialielätit lukevat ihmisarvoiseen elämiseen kuuluviksi.
Oikeasti nuo sosialituet tulisi pudottaa sinne 600€ kieppeille niin alkaisi 1200€ kuukauspalkkainen työ kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin joku joka kertoo oikeasti summan mitä saa tukia.
Monesti valehdellaan että saa vain 600€ tukia eikä muuta mutta sitten maksaa 800€ asunnon ja vaatteet, syönnit viihde-elektroniikan yms.
Jokainen tajuaa ettei 600€ pysty kustantamaan kaikkia noita mitä sosialielätit lukevat ihmisarvoiseen elämiseen kuuluviksi.
Oikeasti nuo sosialituet tulisi pudottaa sinne 600€ kieppeille niin alkaisi 1200€ kuukauspalkkainen työ kiinnostaa.Sosiaalitukien pudottaminen ei lisää työpaikkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiaalitukien pudottaminen ei lisää työpaikkoja
Jos minä annan sulle luudan ja pyydän 10€ lakaisemaan pihan niin et takuulla tee kun saat rahaa tekemättäkin.
Jos nälkä kurnii ja pitäisi saada syötävää niin 10€ olisi useampi tulossa tekemään sen homman.
Se nyt on vain 100% varmaa että työ kelpaa jos on nälkä eikä asuntoa ja vaatteetkin pitää jostkin saada.
Suomi on pullollaan töitä mitä ei kannata teetättää kun pyydetään työhön nähden utopistisia palkkoja, jos joku työ on pienipalkkainen niin tekee pidemmän päivän.
Itse yrittäjänä olen huomannut että aina ei saa niitä hyviä keikkoja, toisinaan on ihan paska keikkoja joita pitää tehdä 15 tuntia päivässä että saa 80 kasaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minä annan sulle luudan ja pyydän 10€ lakaisemaan pihan niin et takuulla tee kun saat rahaa tekemättäkin.
Jos nälkä kurnii ja pitäisi saada syötävää niin 10€ olisi useampi tulossa tekemään sen homman.
Se nyt on vain 100% varmaa että työ kelpaa jos on nälkä eikä asuntoa ja vaatteetkin pitää jostkin saada.
Suomi on pullollaan töitä mitä ei kannata teetättää kun pyydetään työhön nähden utopistisia palkkoja, jos joku työ on pienipalkkainen niin tekee pidemmän päivän.
Itse yrittäjänä olen huomannut että aina ei saa niitä hyviä keikkoja, toisinaan on ihan paska keikkoja joita pitää tehdä 15 tuntia päivässä että saa 80 kasaan.Anna vain, kerro osoite
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse yrittäjänä olen huomannut että aina ei saa niitä hyviä keikkoja, toisinaan on ihan paska keikkoja joita pitää tehdä 15 tuntia päivässä että saa 80 kasaan.kerrotko esimerkkejä tällaisista töistä joita suomi on pullollaan? mainitsemiasi kiinteistönhuollon työtehtävien työehtosopimuksen mukainen palkka on jo nyt 10 euroa. useampaan paikkaan olen hakenut, yhteenkään en päässyt. muistaakseni lassila & tikanoja on alalta ainoa joka on vastannut työhakemukseeni, kertoivat silloin viestissään että oli reilut 100 hakijaa siihen paikkaan tällaisessa 70 000 asukkaan pikkukaupungissakin. suomi on jo nyt halukkaita pullollaan tuolla palkalla pihan lakaisijaksi, miksi näitä pullollaan olevia työpaikkoja ei ilmoiteta? aina löytyy joku jolle kelpaa, vähintäänkin ulkomaalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse yrittäjänä olen huomannut että aina ei saa niitä hyviä keikkoja, toisinaan on ihan paska keikkoja joita pitää tehdä 15 tuntia päivässä että saa 80 kasaan.Vaan ei edes tavallisiin työpaikkoihin kelpaa henkilö, jolla ditä asuntoa tai ehjiä vaatteita, jopa autoa ole.
Itse vielä töissä, mutta tuuliset ajat, ei voi tietää kuinka käy. En yhtään kadehdi työttömän osaa. Se pelottaa.
- Anonyymi
Kyllä tuo ihan työstä käy eikä käy kateeksi kun loputonta rehkimistä kyseessä!
Omamoka kun joudut pullojen ja tölkiien kerääjäksi.
Erikoista se, että saata rahaa ikkunoista ja ovista vaikka et ole missään ikkuna ja ovi firmassa työssä?
Ulkona yleensä ruokitaan eläimet ellei ole sisälemmikki tai tuotantoeläin.
Paskan myynti tori.fi sivustoilla on aika harvinaista, mutta ehkä jotkin viljelijät sitä peltoihin vielä tunkee, mutta omalla tuotannollasi tuskin kummoista tiliä saat...
Saattaapi olla nyt niin että lääkityksen tehot on laimeat ja harhailet asioiden suhteen. Nyt ryhtiä asioihin ja kyllä se "etelässä oleilu" taas tuntuu mukavalle.... - Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Työtön sinkku joutuu maksamaan kaikki laskut yksin. Tuosta aloituksesta puuttui menot. Kaikkea paskaa Tori.fissä? Tarkoittaako varastettua tavaraa?
- Anonyymi
Oot sä se sama henkilö joka vauva.fi sivustolla kans leuhki?:D
- Anonyymi
Sitäpaitsi nuo on kaikki pimeitä tuloja, jotka pitää ilmottaa verottajalle ja työttömyysturvan maksajalle. En turhaan kehuis petostehtailulla.
- Anonyymi
Kovaa työtä tuntuu olevan pimeän rahan hankkiminen, jota ei edes tarvitse kun jättää viinat ja tupakit ostamatta.
- Anonyymi
Tuossahan rikotaan aika montaa lakia. Alkoholia saa hankkia Virosta vaan omaan käyttöön. Eiköhän joku narauta ja sitten pitää maksaa valtiolle takaisin tuotot. Tori.fi:ssä paljon huijareita ja varkaita. Tuomioita tullut jo.
- Anonyymi
30 tonnia ei pitkälle riitä, harhainen on aloittaja jos jotain muuta kuvittelee.
- Anonyymi
elää tuolla määrällä suomen hintatasossa noin 30 kuukautta. etelän lämmössä pidempään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elää tuolla määrällä suomen hintatasossa noin 30 kuukautta. etelän lämmössä pidempään
Hyvä puskurihan tuo on 14 400€ takuuvarman vuositulon lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024417Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743781162- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091012Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83883- 64881
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837- 64836
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816