Utelias, kun olen niin aloin JOUTESSANI TYÖTTÖMÄNÄ katsomaan ennustuksia.
Totta kai minä jäin koukkuun ja olen MARATONINA katsonut näitä.
Ei he ole edes Suomesta joiden ennustuksia katselin ja tottakai minä kai minä katsoin RAKKAUS ennustuksia. En minä muuten olisi niitä alkanut katsomaan, mutta jäi vaivaamaan että miten tuo oikein jatkuu.
Räjähdin nauruun, koska minä tunnistin jo itsenikin ja mies näki minut parhaimmillaan minut kun minä suutuin.
En saanut oikein vielä selvää, että kuka hän on mutta HÄN ON NÄHNYT kun minä olen suuttunut.
En minä yleensä suutu, kuin tilanteessa jossa minulle sanotaan, että: Nyt olet hiljaa ja saat kyllä sanoa, kun sinun vuoro tulee.
Minä kyllä osaan HILJAA OLLA, mutta EN KYLLÄ OMALLA VUOROLLANI SANO ENÄÄN MITÄÄN.
Minä sanon mielessäni, että " Haista vittua ja minä kyllä SINUN NAAMAN muistan ja sanon vuorostani, että : Turpa kiinni ja minä puhun nyt, mutta sanon välillä että saat puhua nyt, mutta jos minulla tulee mieleen jotain sanottavaa niin PIDÄT KYLLÄ TURPAS KIINNI."
En varmasti sano hänelle, että: Sukella akkas vittuun ja pidä TURPAS KIINNI!
Tuolla tavalla minä joudun kuseen, koska miehet ovat tuollaisia ja jos he huomaavat että joku nainen ehkä osaa käyttää päätään muuhunkin, kuin vittuiluun niin he alkavat joudut naimisiin koska hän vaatii KUNNIOITTAMAAN.
Minä olen sen luontainen, että minä voisin näyttää poliisillekkin KESKISORMEA vaikka onkin toinen JALKA HAUDASSA.
Jos olis vielä oikein tuttu niin minä varmaan koputtaisin ikkunaan ja sanoisin, että: Olet sen näköinen, että tarvit ENKELI HOITOA ja sinulla on tuo OTSACHAKRA ihan jumissa ja se vaikuttaa siihen, että ET OSAA KÄYTTÄÄ PÄÄTÄS, mutta ONNEKSI MINULLA ON KÄSILLÄ PARANTAJAN LAHJA jolla KOLMA
En voinut kyllä katsoa loppuun, koska sain nauru kohtauksen.
3
87
Vastaukset
- Anonyymi
Kolmas silmä aukeaa ja näkee tulevaa.
Exäkin näki kirkkaan tulevan, mutta minä kiinnostuin vasta eron jälkeen enemmän MYSTIIKASTA ja yleensäkin henkistä asioista.
Minä kävin koulutuksessa ja minä jätin matkalla isälleen siksi aikaa ja tullessa otin kyytiin.
Tuo oli meidän juttuja ja tyttö olisi halunnut lähteä mukaan, mutta minä sanoin: Et voi lähteä, koska äiti menee ENKELI KOULUUN.
Minä hain hänet ja hänellä oli kiire lähteä ja hän järjesti niin, että minä en voinut edes vaihtaa kuulumisia hänen toisen isän vanhempien kanssa.
Tytön piti saada tietää mitä ENKELI KOULUSSA OLEN OPPINUT.
Hänellä oli nuha ja niisti sekä niiskutti vieressä joten minä sanoin, että: Äiti vois kokeilla, että OSAANKO tehdä ENKELI TAIKATEMPUN ja parantaa nuhan niin on mukavampi matkustaa.
Vierestä kuulu, että: Joo minä haluan nuhan pois.
Ajaessa pyyhkäisin hänen kasvojaan niin nuha loppu siihen.
Kyllä ENKELIT voi polttaa tupakkaa sekä kääriä sätkää, mutta EI ENKELIT OLE MITÄÄN ALKOHOLISTEJA.
Se vie 7vuotta puhdistaa itsensä VIINA-PIRUN KIROUKSELTA.
Ei kunniattomuus minua haittaa, koska minähän en pysty HENKISELLÄ TASOLLA NOUSEMAAN jos EN TEE välillä SYNTIÄ.
Minä jäin miettimään, että JOS MINÄ JATKAISIN MYÖS TUOTA mutta YOUTUBESSA.
Tuli vahvistus, että kyllä olet RAKASTETTAVA ENKELINÄ.
Alko soimaan tämä https://youtu.be/bpNw7jYkbVc?si=PoIKJXSFTyAqtwqM
Jostain syystä tämä myös jostain syystä nousee vahvana ja on selvä kutsu myös, että jatka vain https://youtu.be/QmknZgeQSk4?si=zXkzc_XIaRK7ufyB.
En tietääkseni romani eli mustalais nainen ole vaikka voi olla heidän lahjoja.- Anonyymi
Minun pitää tehdä THE ALTTARI ja tehdä sitä mitä RAKASTIN sekä RAKASTAN EDELLEEN.
Pitää tehdä valinta eli lähdetkö poliittiselle tielle vai henkiselle tielle.
Minä valikoin HENKISEN, koska minun INTUITIONI sanoo että joku VAHTII minua niin, kuin olisin hänen vaimonsa.
Hän ilmeisesti niin varakas, että hänellä on vara vaikka maksaa kaikki mitä minä olen saanut aikaan.
Minua kyllä vähän pelottaa, että jos hän maksaa kaiken niin hän käyttää minua hyväksi ja kynii kaikki rahat korkojen kanssa takaisin.
Vittuilee vielä minulle vaikka HÄNEN PITÄISI OLLA KIITOLLINEN, koska minä sentään teen hänestä ainakin MILJONÄÄRIN, mutta voin tehdä hänestä yhtä hyvin BILJONÄÄRIN. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun pitää tehdä THE ALTTARI ja tehdä sitä mitä RAKASTIN sekä RAKASTAN EDELLEEN.
Pitää tehdä valinta eli lähdetkö poliittiselle tielle vai henkiselle tielle.
Minä valikoin HENKISEN, koska minun INTUITIONI sanoo että joku VAHTII minua niin, kuin olisin hänen vaimonsa.
Hän ilmeisesti niin varakas, että hänellä on vara vaikka maksaa kaikki mitä minä olen saanut aikaan.
Minua kyllä vähän pelottaa, että jos hän maksaa kaiken niin hän käyttää minua hyväksi ja kynii kaikki rahat korkojen kanssa takaisin.
Vittuilee vielä minulle vaikka HÄNEN PITÄISI OLLA KIITOLLINEN, koska minä sentään teen hänestä ainakin MILJONÄÄRIN, mutta voin tehdä hänestä yhtä hyvin BILJONÄÄRIN.Minä aloin nauramaan ennusteista, koska minut on pakko TAPPAA KÄRÄJÄOIKEUDEN PÖYDÄLLE, koska minun elämä on YHTÄ SOTKUA KÄRÄJÄOIKEUDESSA.
Yksi hullu on vielä väittänyt, että hän ei tapa ihmisiä vaikka hänellä on ASE.
Ei minun avustaja koskaan sanonut minulle, että hän hoitaa vainouksen vaan hän on sanonut, että hän kerää rahat.
Tuo näkyy KÄRÄJÄOIKEUDEN tiedoissa, että hän ei ole suostunut hoitamaan VAINOUSTA vaan hän on vain PASKONUT lisää minun asioita koska hän HYÖTYY TALOUDELLISESTI.
Minä en ole ikinä edes nähnyt mitä hän on laskuttanut valtiolta, mutta OULUSSA on ollut myös samanlainen avustaja joka on vain kerännyt vain VALTIOLTA KORVAUKSIA ja ei ole AVUSTANUT KETÄÄN.
Näitä asianajajia, lakimiehiä sekä varatuomareita näköjään haetaan, koska sehän on PETOS LASKUTTAA VALTIOTA ja toimia vastoin asiakkaan etuja jos hänet on ottanut tehtävän vastaan.
Valtion oikeusasiamies on määrännyt hänet HOITAMAAN asiaa, koska hän on KUSSUT ilmeisesti muitakin asioita.
Kyllä minä voin AVUSTAA häntä ja sanoa, että: VAIMOS MAKSAA JA SOSSU HOITAA KYLLÄ LAPSET.
Hän sanoi itse minulle, että: Miten juopot ovat saaneet lapsen?
Minä sanoin, että: Sinä et suostunut hoitamaan asiaa vaikka MINÄ OLIN TUO JOKA VOITTI KÄRÄJÄT ja SINÄ OLIT VAIN KÄRÄJILLÄ MUKANA.
Jos hän olisi hoitanut KUNNIANLOUKSEN joka jäi käräjiltä niin en minä olisi MENETTÄNYT HUOLTAJUUTTA eikä LASTENSUOJELU olisi meille tullut.
Minä luin, että suurin osa LAKIMIEHISTÄ on PSYKOPAATTEJA.
Minä en tule noiden kanssa toimeen, koska he ovat alistajia ja minä vedän turpaan tuollaisia miehiä ja OLEN MIELUMMIN YKSIN.
Exä kutsui Kemiä Kemingradiksi ja minä kutsuin häntä Puukenkä Putinksi.
Minä ilmoitin hänelle, että: Vitun Puukenkä Putin ota se Ludmilas mukaan ja painu sinne KEMINGRADIIN ja pysy siellä!
Minä sattumalta löysin tuon LUDMILAN Instagram profiilin ja hän oli laittanut minut estoon.
En löytänyt lasten Instagram profiileja enkä exän, mutta hänen vaimonsa profiilin löysin.
Ei ollut näköjään laittaa profiilia niin, että sitä EI LÖYDY GOOGLEN KAUTTA.
Minun lapseni osaavat kyllä pelata jumppaan, koska minä olen sanonut heille, että: Pidätte toistenne puolia, koska minä olen VAIN TEIDÄN ÄITI JA MINÄ EN TEIDÄN KAVEREITA JA HEIDÄN VANHEMPIA AUTA.
Olen sanonut myös, että isänne ovat AIKUISIA MIEHIÄ JOTKA PITÄVÄT KYLLÄ UUSISTA PERHEITÄÄN HUOLTA.
Minun lapset olivat AIKUISIA jo syntyessään ja he JÄIVÄT KOTIA HOITAMAAN ISÄÄ, kun minä lähdin töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768