Jollekin joulutervehdyksen, mutta et voi, koska yhteys on katkennut?
Haluaisitko lähettää
37
544
Vastaukset
- Anonyymi
Lillikselle. :)
EE- Anonyymi
Täällä sama.
Jiimen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä sama.
JiimenTuo EE on jonkun trollin käsialaa, liekö sinäkin? En käytä enää kuittausta, tunnistaa tai ei. Asia tärkein, ei kuka sen sanoo.
Mutta Lillikselle perheineen ja puolisoineen hyvää joulua ja uutta vuotta, kun nyt joku jo antoi ajatuksen.
🙂🎄🤶✨
- Anonyymi
Haluaisin kyllä.
Ja jollekin muullekin johon ei ole ollutkaan yhteyttä vielä..........
Ikävä kyllä.- Anonyymi
Sivusta, yhdelle tai kahdelle kuin haluaisin lähettää joulutervehdyksen. Olen erehtynyt todella pahasti kerran ja siksi en halua kokea samaa toiste. Olen saamaton ja todellakin pelkään jollain tavalla möhliväni asiat, siksi toivotan kokemattomuuttani vain lämpimiä ajatuksia vailla taka-ajatuksia jouluun heille.
Olette lämmittäneet minun mieltä arjessa toisinaan ja useamminkin, itsestä en tiedä, onko omat vaikutukset mitä tai mitään, epäilen vain itseäni, tuskin olen mitään heille? Toivon lämpimiä tuntemuksia heille. Sinkku olen ja aistin asioita hyvällä, siksi hyvän mielen tuojia voi olla enemmänkin kuin vain yksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, yhdelle tai kahdelle kuin haluaisin lähettää joulutervehdyksen. Olen erehtynyt todella pahasti kerran ja siksi en halua kokea samaa toiste. Olen saamaton ja todellakin pelkään jollain tavalla möhliväni asiat, siksi toivotan kokemattomuuttani vain lämpimiä ajatuksia vailla taka-ajatuksia jouluun heille.
Olette lämmittäneet minun mieltä arjessa toisinaan ja useamminkin, itsestä en tiedä, onko omat vaikutukset mitä tai mitään, epäilen vain itseäni, tuskin olen mitään heille? Toivon lämpimiä tuntemuksia heille. Sinkku olen ja aistin asioita hyvällä, siksi hyvän mielen tuojia voi olla enemmänkin kuin vain yksi.No ehkä sun kannattaisi sanoa niille.
- Anonyymi
Haluaisin kyllä.
:)- Anonyymi
Mikset sano?
Etkö uskalla?
Vaiko kehtaa?
Entä jos ilman sua toisella ei ole Joulua?
- Anonyymi
Joo tahtoisin <33
- Anonyymi
Haluaisin, ainutlaatuiselle.
- Anonyymi
Uniikille, räppärille? :)
Hyvää joulua.
Ei mua häiritse jos yhteys on katkennut eli oikeammin toistaiseksi voimassaolevalla tauolla, laittelen ihan muitta mutkitta tervehdyksiä jos sellaista mieleeni juolahtaa. En oikeastaan edes käsitä, miksi jotenkin pitäisi himmailla jos yhteyttä ei ole hetkeen pidetty, kuulostaa ihan idioottien hommilta.
- Anonyymi
Onko yhteys katkennut koska he eivät koskaan palanneet hautausmaakävelyltä kanssasi?
Anonyymi kirjoitti:
Onko yhteys katkennut koska he eivät koskaan palanneet hautausmaakävelyltä kanssasi?
Ei tietenkään ole. Enhän nyt kelleekään kuoppaa kaivaisi, ellen antaisi kännykkää mukaan. Sitten on mukava tulevina jouluina laitella viestiä, niin ei tarvitse vaivautua viemään kynttilää paikalle.
- Anonyymi
En. Yhteys on katkennut syystä🤷♀️
- Anonyymi
Näinhän se yleensä on. Joskus katkeaa syyttäkin, mutta elämä on. Ja joulu on rasittava juhla.
- Anonyymi
Haluan toivottaa palstaa lukeville rauhallista joulunaikaa, makoisia hetkiä ja lämmintä joulumieltä. Jokaiselle tasapuolisesti.
🎀✨🎀- Anonyymi
☃️ Ai kun kiva viesti, hyvää joulua sinullekin ✨
- Anonyymi
Boooring. Kaikille yhteisesti = ei kenellekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☃️ Ai kun kiva viesti, hyvää joulua sinullekin ✨
Kiitos paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boooring. Kaikille yhteisesti = ei kenellekään.
Höh, no en minä tunne täältä ketään niin hyvin, että osaisin sen jollekin tietylle osoittaa.
- Anonyymi
Kiitos samoin.
Toteutukoon toiveesi. 🎄🎁🌷
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin.
Toteutukoon toiveesi. 🎄🎁🌷
VilmaKiitos paljon.
- Anonyymi
Yhdelle tontulle, jonka nimi alkaa T-kirjaimella, mutta ei meillä ole ikinä ollut mitään yhteyttä.
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Jos haluan lähettää joulutervehdyksen, lähetän riippumatta siitä onko yhteyttä pidetty vai ei.
Ei ole yhteydet pätkineet, jonnekin suuntaan vaan ei itse ole mitään asiaa...
- Anonyymi
Hänelle hyvää joulua! Ei ole yhteyttä eikä tule olemaankaan, se tuli kyllä hyvin selväksi jokin aika sitten. ❌ :(
- Anonyymi
Miten se tuli sulle selväksi? :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tuli sulle selväksi? :(
Se asia ei varmaankaan sulle kuulu. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se asia ei varmaankaan sulle kuulu. :(
Kiitti ku mulle sanot TAAS noin.
Antaa olla sit.
- Anonyymi
riikka purralle ja orpolle toivottavasti joku räjäytäs teidän suku haudat jouluaattona siinä olis joulu lahja eläkeläisille 250 joltaveitte koko eläkeen
- Anonyymi
Kummallinen henkinen este olla lähettämättä kun pahin mitä voi tapahtua on ettei vastausta tule.
- Anonyymi
No miten sun keississä? Lähetä hyvä mies itse me terveises äläkä täällä manipuloi ja jurnuta. Mikäli leidi on estänyt niin homma on lie sileä
- Anonyymi
No joo. Ihan terkkuja Katja-vainaalle. Mutta se joka vanhoja muistelee, sitä tikulla silmään?
Muistot ovat kuitenkin ikuisia ja tuovat joskus haikean hyvänolon tunteen.
https://youtu.be/VjKm6Fj0tbc?si=cUharurCGfkHLJN6
>simiti<
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2133151
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172901Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3731605Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess271478- 961342
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531259- 991247
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1771126Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1811125Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?
Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe144985