Onko porukkaa menossa tänään K-50 bileisiin?
K-50 bileet
10
329
Vastaukset
- Anonyymi
Mummut ja vaarit pääsee seksibileisiin
Eipä kiinnosta sellainen.
- Anonyymi
Kyllä jossain varmaan on K18 teiniseksibileet sulle
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jossain varmaan on K18 teiniseksibileet sulle
Enhän minä ole tervetullut sellaisiin. Tää ikä on just tätä. On tää nähty.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enhän minä ole tervetullut sellaisiin. Tää ikä on just tätä. On tää nähty.
Niin, elät itse valitsemassasi limbossa, ja kehtaat vielä valittaa siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, elät itse valitsemassasi limbossa, ja kehtaat vielä valittaa siitä.
Ja mikä tämä gupen limbo sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä gupen limbo sitten on?
Se on se, että hinkuaa teinpilluja ja inhoaa yli 30 vee "mummoja", ja itse on kuitenkin läski yli 50 vee pappa. Se on se itsetehty limbo. Sitåäse jaksaa valittaa päivät pääksytysten. 🥱
- Anonyymi
Aloitukseen sellainen toteamus, että itse en ole kiinnostunut ruumishuoneen eteiseen verrattavista bileistä.
Olen itse 56v mies.
Tottakai kukin saa mennä ja pitää mistä haluaa.
Itse en näe mitään iloa yli viisikymppisten kurppien pomppimisesta jonkun Katri Helenan tahdissa. Hyi saatana (en kyllä siedä valtaosaa Suomi-"hiteistä" muutenkaan".
Ja nämä puheet siitä, kuinka "nuoret ovat pilanneet Mummotunnelin" ja kuinka "keski-ikäisille ei ole menomestoja" ovat käsittämättömiä.
Jos haet itsellesi 50 ja kuoleman väliltä seuraa, se tosiaan voi olla vaikeaa.
Siinä mielessä nämä K50 -bileet ovat ihan tervetullut ilmiö, noihin voivat mennä ne, jotka tuota ikäryhmää kaipaavat bileseurakseen.
Itse olen mieluummin siellä missä muutkin - mikä tarkoittaa yleensä ikähaarukkaa 20-40.
Tuon ikäiset vielä jaksavat tampata yökerhoissa, tanssia electro-dance-popin tahdissa.
En väitä, etteikö joku 50+++ v voisi yhtälailla olla vedossa (olenhan sitä itsekin, eikä päälaella ole sisäkumi näkyvissä).
Jokaiselle jotakin, mutta tosiaan aloituksessa päällimmäisenä tuli mieleen tämä "nuoret pilaavat vanhempien menomestat".
Omituinen ajatus, minusta.
Mieluummin vietän iltaa jonkun 30v naikkosen seurassa kuin istun pöydässä kaukana tanssilattiasta koska "musiikki on niin kovalla" ja lähden klo 23 kotiin, koska riittää....
Kukin tavallaan. Iltapäivätanssit olivat ainakin vielä 1980-luvulla voimissaan ja ymmärrän nyt, miksi.
Moni vanhempi ei vain yksinkertaisesti jaksa, koska klo 20 pitää olla nukkumassa ja klo 6 Prisman ovella hakemassa S-etupisteitä.... - Anonyymi
Ei riitä ikä tuollaisiin bileisiin.
- Anonyymi
Näin tuota ikää lähennellessä saa tämän kuulostamaan jotenkin exklusiivilta? En tiedä miten maltan odottaa. 🫤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561228Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501102Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 69892
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887- 15879