K-50 bileet

Anonyymi-ap

Onko porukkaa menossa tänään K-50 bileisiin?

10

165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mummut ja vaarit pääsee seksibileisiin

• Eipä kiinnosta sellainen.

• Anonyymi

Kyllä jossain varmaan on K18 teiniseksibileet sulle

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jossain varmaan on K18 teiniseksibileet sulle

Enhän minä ole tervetullut sellaisiin. Tää ikä on just tätä. On tää nähty.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enhän minä ole tervetullut sellaisiin. Tää ikä on just tätä. On tää nähty.

Niin, elät itse valitsemassasi limbossa, ja kehtaat vielä valittaa siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, elät itse valitsemassasi limbossa, ja kehtaat vielä valittaa siitä.

Ja mikä tämä gupen limbo sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä tämä gupen limbo sitten on?

Se on se, että hinkuaa teinpilluja ja inhoaa yli 30 vee "mummoja", ja itse on kuitenkin läski yli 50 vee pappa. Se on se itsetehty limbo. Sitåäse jaksaa valittaa päivät pääksytysten. 🥱

• Anonyymi

Aloitukseen sellainen toteamus, että itse en ole kiinnostunut ruumishuoneen eteiseen verrattavista bileistä.

Olen itse 56v mies.
      Tottakai kukin saa mennä ja pitää mistä haluaa.
      Itse en näe mitään iloa yli viisikymppisten kurppien pomppimisesta jonkun Katri Helenan tahdissa. Hyi saatana (en kyllä siedä valtaosaa Suomi-"hiteistä" muutenkaan".

Ja nämä puheet siitä, kuinka "nuoret ovat pilanneet Mummotunnelin" ja kuinka "keski-ikäisille ei ole menomestoja" ovat käsittämättömiä.

Jos haet itsellesi 50 ja kuoleman väliltä seuraa, se tosiaan voi olla vaikeaa.
      Siinä mielessä nämä K50 -bileet ovat ihan tervetullut ilmiö, noihin voivat mennä ne, jotka tuota ikäryhmää kaipaavat bileseurakseen.

Itse olen mieluummin siellä missä muutkin - mikä tarkoittaa yleensä ikähaarukkaa 20-40.
      Tuon ikäiset vielä jaksavat tampata yökerhoissa, tanssia electro-dance-popin tahdissa.

En väitä, etteikö joku 50+++ v voisi yhtälailla olla vedossa (olenhan sitä itsekin, eikä päälaella ole sisäkumi näkyvissä).

Jokaiselle jotakin, mutta tosiaan aloituksessa päällimmäisenä tuli mieleen tämä "nuoret pilaavat vanhempien menomestat".
      Omituinen ajatus, minusta.
      Mieluummin vietän iltaa jonkun 30v naikkosen seurassa kuin istun pöydässä kaukana tanssilattiasta koska "musiikki on niin kovalla" ja lähden klo 23 kotiin, koska riittää....

Kukin tavallaan. Iltapäivätanssit olivat ainakin vielä 1980-luvulla voimissaan ja ymmärrän nyt, miksi.
      Moni vanhempi ei vain yksinkertaisesti jaksa, koska klo 20 pitää olla nukkumassa ja klo 6 Prisman ovella hakemassa S-etupisteitä....

• Anonyymi

Ei riitä ikä tuollaisiin bileisiin.

• Anonyymi

Näin tuota ikää lähennellessä saa tämän kuulostamaan jotenkin exklusiivilta? En tiedä miten maltan odottaa. 🫤

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5153
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2674
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2164
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      581
      1930
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      119
      1693
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1058
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe