En olisi uskonut miten hyvältä tuntuu erota, kun lapset ovat viimein lentäneet pesästä.
Toivon, että puolisonikin osaa nauttia tästä vapaudesta.
Emme alunperin sopineet yhteen, mutta liian sitkeästi olimme liitossa lasten takia.
En enää ikinä ala parisuhteeseen.
Terveisin: onnellinen mies
Jumalattoman hyvä olo vapaudesta
1
467
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se siitä tasoittuu. Jossain kohtaa kuitenkin alkaa seurakin kiinnostamaan (nyt n. vuosi kulunut erosta). Hetki sitten tapasinkin jonkun (hänen aloitteesta, ei omasta), mutta tunsin huojennusta, ettei se lopulta edennyt, koska melko pian sen alkuhuuman jälkeen alkoi ahdistamaan. Vihdoinkin oli aikaa itselle ja tärkeille harrastuksille, joita ei ollut aikaa suhteessa harjoittaa, ja nyt olin laittamassa tämän vaakalaudalle toisen henkilön takia. Olen ilmeisesti melko uskollista sorttia kuitenkin, kun olin valmis etenemään ja katsomaan kortin. Onneksi se toinen lopulta ymmärsi vetäytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653