On monia syitä uskoa Jeesukseen ja Raamattu lienee tärkein. Minulla on lisäksi kokemuksia.
Olin nuori aikuinen ja ateisti koko ikäni. Jeesus tuli kylään ja paransi sukupuolitaudin. Sitten hän nousi taivaaseen ja pilvi vei hänet pois.
Jeesus on parantanut minulta kaksi syöpää, diabeteksen, kampurajalat, sydäntaudin, aivoinfarktin, maksakirroosin, munuaiskivet ja amputoidun käden sekä katkenneet kylkiluut.
Minulla on hyvä syy uskoa Jeesukseen.
Miksi uskon Jeesukseen?
11
248
Vastaukset
Jeesus paransi velipojan haimasyövän.
- Anonyymi
Entä uskotko vielä kun hän tulee turmaa tuoden ja vie läheisesi hautaan.
Kyllä se on totta että raamattu ja ilmestykset vaikuttavat uskoa paljon.
Kuitenkin tieto ja Totuus Jeesuksen toimista kuten siitä että tulikuvijärvessä ihmisiä kidutetaan yötä päivää Ihmisen Pojan edessä voi järkyttää joskus uskoa.
Jeesus Jumala joka kertakaikkisesti kuoli ristillä ja tuli lihaan asumaan on eri asia kuin Jumalan Poika joka nousi ylös.
Jumalan Poika on ankara kuolleiden ja elävien tuomari. Jos uskot lihaan tulleeseen kuolleeseen Jumalaan tai sitten antikristusta ja saatanaa työkalunaan käyttävään Jumalan Poikaan on asia hieman monimutkainen.
On hyvä jos kykenee molempia sietämään ja molempiin uskomaan. Mutta miksi odotat parannusihmeitä kun Jehova on säätänyt 200 vuotta ahdingoa Suomen osaksi.
Tahtoisin tietää kumpaan uskot enemmän Lihaan tulleeseen Kristukseen vai Tuomarina toimivaan Jumalan Poikaan?
Aina lempeään vai ankarasti kostavaan?- Anonyymi
>> Tahtoisin tietää kumpaan uskot enemmän Lihaan tulleeseen Kristukseen vai Tuomarina toimivaan Jumalan Poikaan?
En keksi mitään syytä, miksi pitäisi uskoa kumpaankaan ja Raamatussahan ne ovat sama asia. - Anonyymi
Tässä tulimeressä kärventyvät kokevat itse tuottamiaan tuskia ja kauhuja muille ihmisille. Jättäisitkö itse sotien aloittajat tappajat, kiduttajat jne.. rangaistuksetta? Vai haluaisitteko marssia Jumalan puhtaaseen valtakuntaan sotimaan , tappamaan ja kiduttamaan, rauhaan, rakkauteen ja iloon sitoutuneita vanhurskaita Jumalan lapsia ? Voimme luottaa Jeesuksen ehdottomaan oikeudenmukaisuuteen, tuomioissaan. Uudesti suntyneet kristityt pääsevät heti synnyttyään, täällä maanpäälläkin ikuisen Jumalan valtakunnan lapseksi. Heillä ei ole mitään tuomiota. He ovat elämän kirjoissa. Jeesus tutkii tekojenkirjoissa olevat, mutta kukaan ei selviäisi Jumalan luo. Mutta Jeesus erottelee Vuohet ja lampaat, Hänellä on väliaikainen kaikkivalta, jonka voimalla ja armollaan ei yksikään hyvä ihminen, joudu kadotukseen. Jeesus näkee syyt ja seuraukset ja arvioi jokaisen potentiaalin täysin oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tulimeressä kärventyvät kokevat itse tuottamiaan tuskia ja kauhuja muille ihmisille. Jättäisitkö itse sotien aloittajat tappajat, kiduttajat jne.. rangaistuksetta? Vai haluaisitteko marssia Jumalan puhtaaseen valtakuntaan sotimaan , tappamaan ja kiduttamaan, rauhaan, rakkauteen ja iloon sitoutuneita vanhurskaita Jumalan lapsia ? Voimme luottaa Jeesuksen ehdottomaan oikeudenmukaisuuteen, tuomioissaan. Uudesti suntyneet kristityt pääsevät heti synnyttyään, täällä maanpäälläkin ikuisen Jumalan valtakunnan lapseksi. Heillä ei ole mitään tuomiota. He ovat elämän kirjoissa. Jeesus tutkii tekojenkirjoissa olevat, mutta kukaan ei selviäisi Jumalan luo. Mutta Jeesus erottelee Vuohet ja lampaat, Hänellä on väliaikainen kaikkivalta, jonka voimalla ja armollaan ei yksikään hyvä ihminen, joudu kadotukseen. Jeesus näkee syyt ja seuraukset ja arvioi jokaisen potentiaalin täysin oikein.
Saarnaat uskomuksiasi, jotta uskoisit edelleen. Mitään et kykene perustelemaan.
Minulla kasvoi amputoitujen jalkojen tilalle uudet. Nyt menee satanen 9,9 sekunttiin. Tämä ei voi minkään muun kuin Jeesuksen ansiota.
- Anonyymi
Hallelujaa!
Täytyy mennä Hentai seurakuntaan rukoilemaan. - Anonyymi
Nyt on väkevää todistusta veljillä. Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
kaikki jeesukseen uskovat ovat kaltaisiasi
- Anonyymi
”.. amputoidun käden..”
Kasvoiko käsi todella takaisin täyteen mittaan sormineen kaikkineen?
Mitä lääkärit sanoivat?
Yleensä nämä ”ihmeparantumiset” rajoittuvat niihin tauteihin, jotka voivat parantua ihan itsestään muutenkin."Kasvoiko käsi todella takaisin täyteen mittaan sormineen kaikkineen?"
Kyllä. Vaikka väite olisi todellisuuden vastainen niin ei ole mitään syytä olla uskomatta siihen. Sen kertoo uskovainen tai vanhemmat väitteet sanotaan Raamatussa. Jos se on Raamatussa, on se pohjimmiltaan totta.
-Bart Ehrman-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453